2. leht 2-st
Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)
Postitatud: 17.02.2017 14:41
Postitas ott5
mis tähendab laulab...10-20a vana kast ju. Äkki peaks väike värskenduse tegema.
Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)
Postitatud: 17.02.2017 20:33
Postitas jeff01
Värskendamine neil bemmi kastidel raha mahaviskamine. saad 3 korra asemel 5 korda korralikult vajutada undab taas. Asi pole laagrite ja hammasrataste vanuses vaid selles, et kastil puuduvad vahelaagrid keset võlle erinevalt samsonase modist. Õnneks sõidavad unnates veel pikalt enna lõplikku surma. Undamise väljavõlumiseks pole isegi M3 mootorit vaja. Tavaline 500hp 700NM M50 rikub selle kasti samuti ära kuid selleks kulub veidi kauem aega. Hääl tuleb sisse vast paari korraliku trenniga ja hooaja kohta 2 kasti teeb ikka katki neid m50 omi. 3se disla omaga rõõmu veidi kauem, m20ne omasse pole üldse usku sest olen neid hammasrattaid peos hoidnud.
Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)
Postitatud: 18.02.2017 0:11
Postitas Corrado
Tegelt küll tegu m30 g260 kastiga, mis teoreetiliselt ka tugevam peaks olema kui m50 otsas olevad g240?
Eks kui ei kesta siis tuleb muu lahendus välja mõelda, aga samas ei usu, et temaga midagi kohe juhtub, sest otsest drifti ega dragi otstarbelist plaani selle autoga ei ole.
Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)
Postitatud: 19.02.2017 21:02
Postitas Corrado
Ma arvan, et võib õli sisse valada

Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)
Postitatud: 12.03.2017 22:12
Postitas Corrado
Miskit eriti toimund pole vahepeal kuna muud tegemist omajagu ja ega mul supraga kiiret polegi kuhugi
Karteril on papp asendunud aluga kuid koos püsib endiselt teibi toel
Jäi näppu ka üks hx40, mis peaaegu, et ideaalselt sobib ka mu eesmärkide jaoks, kuna ei hakka mingeid eriti suuri jõunumbreid taga ajama
Lisaks jäid ühest imprezast üle esiistmed, mis suprasse rändavad

(pilt on illustratiivne)
Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)
Postitatud: 25.09.2018 22:51
Postitas Corrado
Suprast siis vahepeal niipalju, et võtsin ennast lõpuks kokku ja hakkasin tasapisi jälle vaikselt nokitsema
Tõstsin alustuseks mootori maha, punktisin karteri tükid kokku ja kiskusin mootorit väheke pilbasteks.
Nentides tõsiasja, et silindrid on üsna kulunud, läksid mõtted uue ploki muretsemise peale ja üsna kiirelt õnnestus saada 2.8T6 plokk, mis on siis võrreldes 2.9ga tiba paksema silindriseinaga väiksema kolvi arvelt.
Plokil kavatsen ülemise osa jahutussärgist kinni valada, et silindritel natuke rohkem tuge oleks

Re: Toyota Supra mk3 T6
Postitatud: 28.09.2018 16:19
Postitas k0ll
Huvipärast küsin kas tänaval kus tiksud ummikutes ja kurat teab kus, see täis valatud jahutussärk probleeme ei hakka tekitama?
või tuleb ainult otsesõitmise masin?
Re: Toyota Supra mk3 T6
Postitatud: 28.09.2018 21:02
Postitas Corrado
Jahutus jääb siiski toimima, täis valan vaid jahutussärgi ülemise otsa ehk selle osa mis silindris kõige suurema stressi all on

Re: Toyota Supra mk3 T6
Postitatud: 28.09.2018 22:19
Postitas jeff01
Et ristivastupidi ikka teistele?
Tavaliselt valatakse täis ploki alumine osa ja valamata jäetakse ülemine. Ning kui on open deck mootor ja soovitakse sellest closed deck teha siis freesitakse sinna aluplaat sisse

...ülemise plokiosa betoneerimine tundub keeruline....plokil vajab jahutust vist pigem ülemine serv....aluga kaanetades jahutus kehvemaks justkui ei muutu kuid betoneerides kindlasti muutub.
Re: Toyota Supra mk3 T6
Postitatud: 30.09.2018 0:08
Postitas Corrado
Ploki alumise osaga probleeme ei ole, just ülemine serv kahe silindri vahelt kipub purunema, mistõttu seda ka kinni valada tahan.
Eks see, kas see variant töötab või mitte, selgub peale proovimist :D Aluga kaanetamist mõtlesin korra, aga ei hakka esimese hooga oma cnc-meest traumeerima
Kuna volvodel tehasest jahutusega muresid ei ole(ka järgiaidatuna), siis ehk ei muutu asi nii drastiliselt palju hullemaks, et enam ära ei jahuta. Silindri enda ümber siiski alukihti jääb ka veel omajagu, mitte ei tule kohe betoon vastu
