2. leht 50-st
Postitatud: 25.10.2006 1:26
Postitas Laisu
seda loomulikult...
kuid igapäevaseks südamerahuks kõlbab see NB ka.
a nuh, inimene lihtsalt küsis - ja mina vastasin

Postitatud: 31.07.2007 20:31
Postitas Aigo
lisame siis lolle küsimusi juurde...
olen mingil määral kokku puutunud turboautodega ja nende ehitusega kuid on asju mis vajavad targemate abi
mina kui algaja siis küsiks, et kas wb(wideband) segukella jaoks peaks ka lamda vahetama wideband lamda vastu??? see lihtsalt eespool asetsevale soovitusele vastav küsimus
ja siis boost controller seletage see jubin lahti ma arvan, et ma tean kuid tahaks kindel olla
ning küsin siis veel juurde kollektori alalt, et kas on mõtekas kollektor millel mootorist tulev heitgaas läheb ühte mootoriga pikkupidi asetsevasse torusse ja mille lõpus asub siis turbs???
ning siis lõpuks mainime, et üritan nii järk järgult ehitada kuid samas autot kasutada ehitusjärkude vahepeal seega küsin kohe ära, et kas säästuprojektile kõlbab garreti T14 turbo?? (säästuprojekt siis niikaua kuni järgmise etappi osad saabuvad)
palun ärge näkku lööge
Ette tänades Aigo
Postitatud: 31.07.2007 23:38
Postitas Mihkel
Soovitan lugeda läbi raamatu Maximum Boost ja eriti kollektorite osa.
Mis WB-d puudutab, siis lambda üksi ei anna sulle midagi, lambdaandurile on vaja kontrollerit, mis wb lambdat juhiks.
Digitaalsed WB segukellad algavad tavaliselt ~4k hinnast.
Lisaks on vaja veel ka kontrollerit ja andurit ennast, mis on sinna lisaks veel 2.5k.
Postitatud: 31.07.2007 23:42
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas:
Digitaalsed WB segukellad algavad tavaliselt ~4k hinnast.
Lisaks on vaja veel ka kontrollerit ja andurit ennast, mis on sinna lisaks veel 2.5k.
VEMSi WB+EGT kell koos LSU4 WB sensoriga on u. 4000 kr.
Postitatud: 31.07.2007 23:43
Postitas Mihkel
VEMS-i oma jah soodsam, enne olid Innovate ja teiste produktid mõtteis.
Postitatud: 02.08.2007 20:59
Postitas Aigo
täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???
ärge näkku lööge ma alles algaja
Ette tänades Aigo
EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
Postitatud: 02.08.2007 21:22
Postitas Dom
Aigo kirjutas:täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???
ärge näkku lööge ma alles algaja
Ette tänades Aigo
EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
Kasuta otsingut, mees:)
vastus teisele küsimusele:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... imum+boost
Postitatud: 02.08.2007 21:24
Postitas Aigo
esimese küsimudse põhjus vähekene pildiltki näha
seal all ääres see augukene kus paistab, et oleks nagu midagi olnud
Postitatud: 03.08.2007 1:22
Postitas Miq
seal peaks olema polt millega peaks saama WG'd reguleerida.
Postitatud: 03.08.2007 15:23
Postitas Aigo
et siis põhimõtteliselt lihtsalt polt ja mutter keskel jah??...
aga tänud
Postitatud: 04.08.2007 4:00
Postitas Miq
polt kuuskant otsaga ja kontra mutriga.
Pole kahjuks pilti, aga mul on täpselt samasugune k14 olemas, millels antud polt alles.
Postitatud: 04.08.2007 7:12
Postitas quattromees
Aigo kirjutas:täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???
ärge näkku lööge ma alles algaja
Ette tänades Aigo
EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
K14 Audi 200 ei kasutanud, neil levinud K24 ja K26.
Postitatud: 04.08.2007 11:12
Postitas Aigo
quattromees kirjutas:Aigo kirjutas:täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???
ärge näkku lööge ma alles algaja
Ette tänades Aigo
EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
K14 Audi 200 ei kasutanud, neil levinud K24 ja K26.
no ju siis mingi kolkari oma kuna selel plekikesel millel andmed peal on, on ühes nurgas audi ja kolkari märkgid
Postitatud: 12.08.2007 16:27
Postitas antsa911
Mis asi on
downpipe ja
cat-back?

Postitatud: 12.08.2007 19:43
Postitas Fos
antsa911 kirjutas:Mis asi on
downpipe ja
cat-back?

cat-back on see osa väljalaske süsteemist, mis järgneb katalüsaatorile ja lõppeb väljalaske pütiga. Nimi reedab juba ära. a-la "kati-tagune"
downpipe on see toru, mis tuleb turbost välja ja läheb auto põhja alla. Siis on klambri koht, või kuidas kellelgi... nimetatakse ka leegitoruks vist.