2. leht 4-st
Postitatud: 02.06.2009 9:06
Postitas ranz
Samuti piniseb kell ka minu autos ning mitme sõbra autos kuhu asja installinud olen. Ühes sõbra autos on aga selle pinisemisega nii, et kui maki sisse lülitad kaob pinisemine ära, teistes autodes sellist asja täheldanud ei ole, pinisevad nad kõik, mõni tiba vaiksemalt, mõni tiba valjemalt...
Postitatud: 02.06.2009 9:39
Postitas Mihkel
Säästa oma närve ja osta AFreshTiny-ga sobiv WB andur endale.
Üldiselt WB juhtmeid jätkata ei soovita kuna tegu ikkagi täppismõõteriistaga mitte NB lambdaga.
Lisaks on anduri korpuses ka kalibreerimistakisti mida VEMS kasutab.
Postitatud: 02.06.2009 10:35
Postitas Astrona
Andur sobib kindlasti, aga kella küljes olev juhe on lühike, kui just põhja auku ei puuri, sel masinal käib anduri põhja all. Mõtlesin et ei hakka igale autole eraldi andurit ostma, eriti kui jootekolb seisab tühjalt

. Muidugi lihtsam oleks osta. Mul kellal polnud juhtme pistiku kah otsas. Tagantjärgi mõeldes võiks jah uue osta, eriti kui siit vastust kah ei tule

1 variant oleks ka kasutada toimivat PLX kontrollerit ja osta mingi lambda kell, siis peaks vedama ainult toite taha ja signaali kella + ajju, ja vemsi-kella võiks turgu lükata
Nagu kirjutasin on mul olemas juhtmete värvide tähendused nii vemsi juhtmele kui ka anduri juhtmele. Lihtsalt terminid on erinevad.
IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
Postitatud: 02.06.2009 16:52
Postitas Astrona
Astrona kirjutas:IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... otesWboTwo
VEMS versus ANDUR.
sinine > roheline : RCal = RCal
must > must : nerst = Vs
läbipaistev > kollane : "PUMP-" = Vs/Ip
peene-punane > punane : "PUMP+" = Ip
jäme-punane > hall : 12V = "heater+"
pruun > valge : "heater" = "heater-"
EDIT: Ehk täpselt sama mis eile õhtul oletasin. Nüüd aga kindel.
Postitatud: 02.06.2009 23:23
Postitas Miq
mul ka piniseb/sisiseb, aga ma mõtlesin et sellepärast, et EGT andurit küljes pole.
M.
Postitatud: 03.06.2009 9:06
Postitas ranz
Miq kirjutas:mul ka piniseb/sisiseb, aga ma mõtlesin et sellepärast, et EGT andurit küljes pole.
M.
Mul ka EGT küljes, ikka piniseb, see pigem milleski muus kinni, et miski pinin sealt seest tuleb.
Postitatud: 03.06.2009 9:30
Postitas Astrona
ranz kirjutas:Mul ka EGT küljes, ikka piniseb, see pigem milleski muus kinni, et miski pinin sealt seest tuleb.
Äkki see pinin on vastavalt segule

, et ei peaks koguaeg kella vaatama

Kas ta siis kah piniseb kui toide on sees ja mootor seisab?
Postitatud: 03.06.2009 9:34
Postitas ranz
Astrona kirjutas:Kas ta siis kah piniseb kui toide on sees ja mootor seisab?
Piniseb ka siis jah.
Postitatud: 03.06.2009 11:15
Postitas valdz
Tartsu masinatel need Vemsid küljes, pinisevad samamoodi. Tema kopikal segas veel telekasse sisse, kui uus soft sai peale lasta läks pinin ja ka triibud telekal väiksemaks (soft muutis Lambda kütte sagedust).
Postitatud: 03.06.2009 20:13
Postitas Miq
see pinin tuleb vist jah lambda kütte-pulsarist (kui nii või öelda). Selle vastu vist ravi ei ole.
Postitatud: 04.06.2009 8:57
Postitas Astrona
Pole viitsinud tuhandeid lehekülgi lambda teemat uurida... milleks sel WB isendil küttel üldse mingi sagedus on? Kas PWM'iga juhitakse, et suurel koormusel, kui sisemist kütete pole vaja, voolu kokku hoida

??? Mõlema 2 viimase põhjuse puhul peaks kondekas võnkumise vähe sujuvamaks tegema, kusjuures ilma et vähem kütte võimsus väheneks. Võibolla seal kütte ahelas on üldse mingi kala, olen kuulnud, et 30sek peale käivitamist näitu veel ei saa.
Postitatud: 04.06.2009 11:21
Postitas taxu
Pakun et kasutatakse lihtsalt signaali täiteteguriga juhtimist, seetõttu kandesageduse pinin on see häiriv asi. Võiks ju muidugi analoogsignaaliga ka reguleerida, aga see vajab paremat jahutust reguleerivale elemendile.
Postitatud: 04.06.2009 17:43
Postitas SharkRider
Bosch-i andurile lubatud max. pidev pinge on 12 V ja andurit on vaja hoida täpseks mõõtmiseks 750 kraadi juures. Startup ei ole nii, et 12 V laksust peale vaid pinget tuleb anduri keraamilise elemendi terveks jäämise huvides tõsta aegamisi. Elemendi kütet on mootori töötamisel ka pidevalt vaja reguleerida, et andurit õigel temperatuuril hoida. Kõige lihtsam ongi siis PWM-iga kütet lülitada aga ei tea küll, mis seal piniseda võib, sest FET-i lülitamisel küll midagi ei pinise.
Postitatud: 04.06.2009 19:15
Postitas taxu
Häälitseda võivad näiteks mingid mähised, kui neid on trosseliks ahelasse jadamisi pandud. Selle näeks plaati vaadates ära. Ja aitaks siis pinisejale mingi väikse lisakesta tegemine, või ta lihtsalt eposse/kuumliimisse uputamine vmt. Plekist lisakest aitaks ka välja kiirgavaid elektromagnethäireid summutada.
Postitatud: 07.06.2009 22:08
Postitas Astrona
Astrona kirjutas:Astrona kirjutas:IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... otesWboTwo
VEMS versus ANDUR.
sinine > roheline : RCal = RCal
must > must : nerst = Vs
läbipaistev > kollane : "PUMP-" = Vs/Ip
peene-punane > punane : "PUMP+" = Ip
jäme-punane > hall : 12V = "heater+"
pruun > valge : "heater" = "heater-"
EDIT: Ehk täpselt sama mis eile õhtul oletasin. Nüüd aga kindel.
Töötabki

Ja tõesti piniseb kütmisel, aga seda kuuleb ainult siis kui mootor seisab ja siis kah ainult ilma kiivrita
Kas see 40cm egt juhet ongi nii ilma pistikuta? Mis andurit ja juhet sinna soovitate?