2. leht 5-st

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 28.02.2017 18:31
Postitas hents99
Kas V-band klambreid saab ka eraldi? Otsin klambrit, mis läheks peale V-band ühendusele, mille suurim diameeter on 60mm.
Võib olla ka mingi lahjem (madalam) variant.

Vaja oleks blow offile. Rohkem kui üks.
http://elbe.ee/wp-content/uploads/2017/ ... -56-29.jpg

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 01.03.2017 20:09
Postitas 550BHP
hents99 kirjutas:Kas V-band klambreid saab ka eraldi? Otsin klambrit, mis läheks peale V-band ühendusele, mille suurim diameeter on 60mm.
Võib olla ka mingi lahjem (madalam) variant.

Vaja oleks blow offile. Rohkem kui üks.
http://elbe.ee/wp-content/uploads/2017/ ... -56-29.jpg

Sinna võiks minna 2.25 klamber aga ma ei saa garanteerida, et see õige sinna on.

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 28.03.2017 19:51
Postitas 550BHP
:arrow:

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 05.04.2017 10:43
Postitas erki525
Kaup käes , igati rahul. Lähiajal plaanis uuesti teha tellimus.

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 06.04.2017 14:44
Postitas murjam
Ma ka siitkaudu mitu hunnikut vidinaid juba tellinud. Siiani asjade hinna-kvaliteedi suhte ning tarne kiirusega (nädal või vähem) väga rahul.

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 12.05.2017 12:52
Postitas 550BHP
:arrow:

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 05.06.2017 13:40
Postitas 550BHP
:arrow:

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 07.06.2017 19:51
Postitas 550BHP
Pilt

Tõmbasime JRspec GTX3582R +BB turboga TKTK dünos Audi S2´ga.

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 12.06.2017 9:32
Postitas 550BHP
550BHP kirjutas:Pilt

Tõmbasime JRspec GTX3582R +BB turboga TKTK dünos Audi S2´ga.
Kes veel ei tea siis TKTK dünonumbrid on KW rattast ja kõige tagasihoidlikumad Eestis.

Antud tulemus on siis umbes 800hp mootorist.

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 12.06.2017 9:53
Postitas onesuspect
Kas ülekannetega läheb S2-l kaduma ca150hp ?

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 12.06.2017 10:18
Postitas 550BHP
onesuspect kirjutas:Kas ülekannetega läneb S2-l kaduma ca150hp ?
20% + düno ise näitab väga tagasihoidlike numbreid + ruumi temp oli 35+ kraadi tõmbe ajal.

Olen kuulnud juttu autost mis maaülikoolis tõmbas 500kw väiksema boostiga ja TKTK 400kw suurema boostiga.

Igatahes need kes seal dünos käinud on on vaimustuses sellest numbrist.

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 13.06.2017 17:30
Postitas tarzic
550BHP kirjutas:Olen kuulnud juttu autost mis maaülikoolis tõmbas 500kw väiksema boostiga ja TKTK 400kw suurema boostiga.
TKTK düno peabki väiksemaid numbreid näitama kui Maaülikooli oma, kuna see ajab nelja ratast korraga ringi ning takistus on kõvasti suurem.

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 13.06.2017 17:49
Postitas 550BHP
tarzic kirjutas:
550BHP kirjutas:Olen kuulnud juttu autost mis maaülikoolis tõmbas 500kw väiksema boostiga ja TKTK 400kw suurema boostiga.
TKTK düno peabki väiksemaid numbreid näitama kui Maaülikooli oma, kuna see ajab nelja ratast korraga ringi ning takistus on kõvasti suurem.
See ei ole päris nii.
Igal dünol on vastavad seadistused vastavalt veoskeemile.
Ei ole vahet kas sa tõmbad 4WD või 2WD dünos 2WD autot.

Lihtsalt tuleb kasutada vastavaid seadistusi.

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 22.08.2017 11:06
Postitas 550BHP
:arrow:

Re: M: Tuuning kraam fmic.eu -st

Postitatud: 07.11.2017 9:55
Postitas 550BHP
:arrow: