2. leht 3-st

Postitatud: 18.09.2006 22:11
Postitas erik
Dunlop hiflex või Hyroscandia.

Postitatud: 19.09.2006 18:41
Postitas Robo
Ülelaade autoks oli seda golfi küll ilma teadmata suht raske liigitada - aga mis pöörde juures rõhu kell üldse nullist väljub umbes :roll: :?:

Postitatud: 19.09.2006 20:56
Postitas kinks
Robo kirjutas:Ülelaade autoks oli seda golfi küll ilma teadmata suht raske liigitada - aga mis pöörde juures rõhu kell üldse nullist väljub umbes :roll: :?:
Gaasi vajutades on 0.6 suhteliselt kohe kellapeal (2500 kandis kuskil) ja siis hakkab koos pööretega vaikselt tõusma.
Lause esimesest poolest ei saa täpselt aru... auto kuskil silma jäänud?

Postitatud: 20.09.2006 10:07
Postitas Robo
Rapla rajal..................aga edu :!: :)

Postitatud: 20.09.2006 13:14
Postitas Fos
laki tänava kandis Õhumeistrist saab mingi ca 80 eeq'ga ilusa pisikese rõhu kella, mida võib pena rõhu mõõtmiseks edukalt kasutada. Vajaliku üleminekud on ka seal olemas...

EDIT: kui sa arvad, et sul on pena rõhk 0.5 bari madalam, kui peaks olema, siis ma soovitan soojalt mitte teha neid 1 bari katsetusi, enne, kui pentsu süsteem vastav on. Lahja segu lõhub väga edusliselt mootorit.
Ja mudugi... segukell ;)

Postitatud: 25.09.2006 23:27
Postitas kinks
Open Trackil kah nüüd osaletud ja parimaks ajaks jäi 1.10.3 tänavarehviga.
Vaadates autosid, mis tahapoole jäid siis pole mingit põhjust nurisemiseks... :)

Postitatud: 25.09.2006 23:32
Postitas erik
Või kes kiiremini sõitsid... :)

Z3

Postitatud: 25.09.2006 23:37
Postitas kinks
Täpselt :)

Üldiselt autoga kah ülirahul igatepidi. Viimased 2 sõitu tegin järjest (ca 10 ringi) ja mitte mingeid ülekuumenemise märke ei olnud (pidurid hakkasid nagu natukene pehmemaks minema nii 10dal ringil).

Eks arenemisruumi on alati aga selle hooaja võin küll igatepidi hästi sujunuks lugeda.

Postitatud: 24.11.2006 20:07
Postitas kinks
Jäi paar pilti suvehooajast näppu.Polegi kapotialt ühtegi korralikku pilti pannud kah..
Pilt

Pilt

Postitatud: 11.07.2007 14:59
Postitas kinks
Vahepeal niipalju, et auto on saanud passi endise 51kw asemel 118kw ja märke ümberehituse kohta. Uued veljed 15x7" OZ Superturismo + Toyo R888 rajarehvid. Lisaks veel nipetnäpet nagu uus jäik mootoripadi (EIPtuning ) jne.

Mis autot edasiliigutavasse jõudu puudutab siis olulisim modifikatsioon on progetav aju (MS V3.0). Praegu ennem OT ei jõudnud coilpacki ja trigger wheeli installitud ja panime ilma käima. Auto liigub paremini igaljuhul kui varem. Rajarehvid ja aju on vist siiamaani parim "tuuning", mis ma sellele autole teinud olen silmas pidades rajasõitu. Viimasel OT-l sõitsin välja aja poolest küll kehvapoolse ringiaja ja rohkem funnisin ega pingutanud liigselt aga endalegi üllatuseks tuli välja, et kokkuvõttes sõitsin välja 11.nda aja... (1.14.1)

Pilt

Postitatud: 11.07.2007 17:07
Postitas erik
OT`l rajaääres oma korda oodates oli sinu autot eriti huvitav kuulata, need hääled, mis su kapote alt tulid olid midagi täiesti ebaautoliku, pigem nagu rakett või reaktiivmootor.

Postitatud: 11.07.2007 18:33
Postitas kinks
Selle põhjuseks oli summutisüsteem, mis lõppes tagapütiga, milles oli üks 39mm väljund. Teise augu lasin pütil kinni keevitada, kuna muudmoodi ei saanud lihtsalt ARK jaoks häält vaikseks. Ehk siis oli püti konfiguratsioon Y kujuline - 1 ava sisse 2 välja, millest 1 auk kinni lastud.

Kuskil 5000st pöördest ületas ilmselt õhuliikumine mingi kriitilise piiri ja tagapütt hakkas vihisema.

Väikse soundinäide (1.25-30 sõidan mööda ca 5000 pööret ja üles) http://www.kinks.pri.ee/MOV00003.3gp
Tänu sellisele summutile kadus ka jõud 6000st pöördest täiesti ära ja sisuliselt vahetasin käiku 5000 peal (võimaliku 7000+ asemel).

Kapotiall vihises kah muidugi :D , kompressori bypass on mul teisaldatud, et mitte sooja õhku uuesti ringlusesse lasta.

Re: VW golf 2 g60 sc - kinks

Postitatud: 29.08.2011 0:10
Postitas kinks
OpenTracki 35 juubeli puhul teen ka siia väikse postituse :) kuna see auto on viimastel aastatel valdavalt ainult Audru ringrajal sõitnud.
Auto on vahepeal saanud uue 2 liitrise mootori, mille ma eelmisel hooajal laiali lasin. Ülelaadimine toimub ikka sama G60 kompressoriga, mis on samuti paar korda asendunud uuega.
Täna on peal uus remonditud 2l mootor+ G60 kompressor ja sõidan ca 0.8-0.9 bar rõhuga.

Täna Audrus kohatus seltskonnas..
Pilt

Re: VW golf 2 g60 sc - kinks

Postitatud: 29.08.2011 10:40
Postitas arxman
Ma nagu arvasin kuidagi, et sa enam selle autoga ei tegelegi ja ajad mingeid muid asju :-D
See võib tulla muidugi minu teadmatusest

Igatahes on tore näha, et auto ikkagi liigub ja pole kuskile garaazi nurka seisma jäänud.

Pildi järgi on igatahes järjestus õige, Golf ees ja muu "aeglasem" tehnika tagapool :lol:
Mulle sobib.

arx

Re: VW golf 2 g60 sc - kinks

Postitatud: 29.08.2011 15:30
Postitas kinks
1 klipp ka sõidust, paar ringi.
http://www.youtube.com/watch?v=ukOWtAJEN6E" onclick="window.open(this.href);return false;