2. leht 2-st

Postitatud: 17.02.2005 23:13
Postitas riceboy
Millal siis ostuks läheb?

GT4 arvukus on kõvasti väiksem kui S2....võibolla määrab mingit rolli tulevikus auto hinnas võibolla mitte - aga omaniku enesetunde tekitab küll teistsuguse ;)

Tegelt üsna raske otsus mõlemad on sama kiired ka nii 6.0 sajani tehasest

Samas kui juba 10k euri käes siis on ju palju häid 2-ratta-veoliseid ka saadaval, need ei tõmba mitte? 4WD-l on ka miinuseid teatavasti

Postitatud: 18.02.2005 11:46
Postitas gt-four
plaan on suveks midagi soetada.
tagasilla vastu pole mul midagi, nissan 200 sx s14 üks lemmikuid.
arvestades eesti ilmaolusid :( 4wd tundub kuidagi õigem valik.
:? üsna raske on seda õiget valikut teha.

Postitatud: 20.02.2005 19:04
Postitas Hylas
jätaks nüüd jälle selle lolli autoplatsi müügimehe jutu et twin turbo.
asja nimi on twin entry turbo.
See selleks, masin ise väga bro aga esisillas on kuramusel ei mitte vähem kui 10 sharniiri mis maksavad igaüks ümmarguselt 1000-1500 tükk.
Ei saa nüüd öelda et se vastu ei peaks, aga arvamus sellest tulnud kuna seal on neid kordades rohkem kui tavalisel autol. Kui mingi jupi välja vahetad siis tõenäoliselt sa seda oma elu jooksul selle auto juures ei vaheta. Aga selle-eest on ka kurvis püsimine omaette mõnus kogemus.
Audit ja celicat on nagu tiba kummaline võrrelda. Kui audi on selline pereauto mõõtu siis celica rooli istudes on ikka tegemist sportauto muljega kohe esimesest silmapilgust.
Lisaks on veel st205 celical water-air intercooler mis oma efektiivsuselt on klass omaette ning erksust peaks sellel mootoril olema tunduvalt rohkem kui audil.
Eks muidugi audi on sellepärast rohkem levinud ja soositum sest enamus remondimehi tõstavad toyota ees käpad püsti ja sellist 4wd celicat ei julge üldse remontida. Aga leiab ka pädevaid tegijaid.
Üldiselt on auto ostmine nii personaalne ja maitse küsimus, niiet mine ja proovi võimalikult palju erinevaid ja siis otsusta mis on hinge järgi just see õige. Kui auto ikka meeldib ja on tore sõita siis ei koti ka mingisugused tehnilised iseärasused üksõik mis auto puhul

Postitatud: 07.01.2008 16:06
Postitas renx
tuhlasin niisama foorumis ja leidsin ühe oma lemmikautot puudutava teema.
Teema ise küll vana kuid just selle esisilla teema pani mind siia kribama.
Liigendeid on GT4-l ehk superstrut vedrustusel ees just 10 tk nagu ka Hylas mainis kuid isegi sellel ajal ei maksnud nad mitte 100-1500eek tk, sest eraldi saab neist vahetada vaid seda mis amordi küljes asub(nn pressitav) Kõige odavam tükk maksab natuke alla 2000eek.
Panen siia ka lingi sellest vedrustusest...äkki siis kergem aru saada.
http://gtfour.supras.org.nz/superstrut.htm
antud lingi pildidl asuv väikene liigend mis asub sirge õõtshoova keskel ongi nn kõige odavam .
Kõver õõts oli ca 5k ja sirge 6k nüüd juba(kui nüüd hindasid ära ei vahetanud). igatahes suurusjärgud samad. Eraldi liigendeid õõtsade otsas vahetada ei saa.
Sellel ajal mil Hylas selle siia kirja pani maksid need õõtsad üksjagu rohkem muidugi minu hetkel kirja pandud summadest.
Ise olen alates 2005 a suvest superstrut vedrustusega Celica sõitnud ja Hylase lisatud sõnadele juhitavusest pole ikka midagi lisada. Tavalise vedrustusega 6 gen Celicaga ei ole mõtet seda võrrelda muidugi.
Samuti kui kasutada ikkagi originaalvaruosi vedrustuses siis seda tõesti enam ilmselt vahetama niipea ei pea. kui just pole plaanis sellega 20 a kulgeda:D
Mina lasin enda autol taastada 10-st 8 liigendit(taastamata jäi amordi küljes olev) iga sarniir 200eek ja tegijaks pärnus Ekto-s töötav kodanik Juss. Esimene liigend andis kulumisemärke peale 40-45tuhhi/km läbimist. Seega lasin selle seal uuesti teha.
Taga vedrustus ilmselt on sama mis GT4-l ja tavalisel 6 gen celical. 6 varrast(kaks põikivarrast ja 1 pikivarras ühel pool. varras ise koos puksidega originaalis ca 3000eek tk. Esindus väidab, et pukse eraldi ei saa kuid tegelikkuses täitsa originaalis olemas ja hinnaks natuke üle 600eek tk. Mina lasin teha enda omale kõik puksid polüuretaanist Hr.Indrek Teppanil tartus 200eek tk ja siiani no problemo. ca 1,5a kulgetud.
Kokkuvõttes sai pikk jutt aga point oli see. et superstrut vedrustus võib olla kallis remontida originaalosadega kuid kindlasti ei ole ta nõrk nagu seda siin võrreldud audi oma.