2. leht 5-st
Re: Opel Astra GSi 16v "turbo" - Marko-
Postitatud: 09.12.2006 5:33
Postitas Reims
ARP plokinaane poldid
pole ju juttugi tikkpoltidest,no offence
Postitatud: 09.12.2006 17:10
Postitas Kuuno
Marko kirjutas:
ohh jahh... kui hästi lugesid??? 1 postis kirjas, et ARP plokinaane poldid seega siis tikkpoldid ikka.
ARP pakub nii tikke kui tavalisi polte niiet kirjuta täpsemalt

kasutada saab eduliselt mõlemaid...
Postitatud: 10.12.2006 21:36
Postitas jeff01
Marko kirjutas:
tekkis meeletu idee tagaveoliseks teha.
Ainuõige lahendus, kahe käega hoian pöialt, et asja lõpuni viiksid ja siis tahaks ka kuulda/näha mis tehnikat ja kuidas kasutasid. Ära siis palju looda, saavutad kõigest väga kerge, võimsa ja poole parema pidamisega õigeveolise auto.

Postitatud: 11.12.2006 12:03
Postitas Robo
Postitatud: 11.12.2006 13:20
Postitas Marko
mis salatseda...
alla läheb 4wd calibra tagasild, poolassid ja gardaan. alustuseks ka calibra differ mille hiljem vahetab omega 3000 oma vastu.
selleks et tagasilla paigaldus lihtsam oleks paneb kogu taga osa põhjapleki samuti calibra oma. tekitada tuleb veel gardaanitunnel ning ette käigukastile koht kuna mootori keerab viltu vahele. omega komplektne käigukast algatuseks vahele.
eks seal seda tööd ole kõvasti kuid kui asi valmis on vaev ennast õigustanud. igav selle projekti puhul ei hakka

Postitatud: 11.12.2006 16:37
Postitas hents99
Jõudu ehitamisel. Õigesillaveoliseks tegemine tasub ennast ära. Aga kui uus plekk jms, miks siis juba omega tagasilda ei kasuta? või senatori vms tagaveolise oma. Neile igasugu lukke ja performance osi rohkem saada ju.
Postitatud: 11.12.2006 16:55
Postitas Marko
hents99 kirjutas:Jõudu ehitamisel. Õigesillaveoliseks tegemine tasub ennast ära. Aga kui uus plekk jms, miks siis juba omega tagasilda ei kasuta? või senatori vms tagaveolise oma. Neile igasugu lukke ja performance osi rohkem saada ju.
suurus ja kaal ei sobi
calibra oma suht inimlike mõõtmete ja kaaluga, saab lihtsamalt paigaldada.
Postitatud: 11.12.2006 17:12
Postitas altz
Ma küll ei tea opelitest suurt midagi aga kas 4wd-ks äkki juba mõtekas ehitada pole kui nii suurt tööd alustad?(kasutades cali 4wd skeemi) Kui vahekasti kestma saaks, siis peaks pidamisprobleemid olema minevik

Postitatud: 11.12.2006 17:26
Postitas Marko
altz kirjutas:Ma küll ei tea opelitest suurt midagi aga kas 4wd-ks äkki juba mõtekas ehitada pole kui nii suurt tööd alustad?(kasutades cali 4wd skeemi) Kui vahekasti kestma saaks, siis peaks pidamisprobleemid olema minevik

see vahekast ongi kõige nõrgem teema... ei hakka riskima, tuleb kindlapeale tegemine. opeli vahekastis ju väänatakse jõudu 90 kraadi nurga all ja loomulik, et asi ei saagi kesta. 60K välja käia uue täiustatud vahekasti eest ja tõdeda, et ei kesta ka ei tahaks.
tuleb tagavedu ja kõik, annavad saba poolassid või differ siis vahetab ära ja asi töötab jälle...
Postitatud: 11.12.2006 18:17
Postitas Laisu
IMO on tagavedu siiski üle kõige, niiet jõudu ja jaksu sulle :hail
Postitatud: 11.12.2006 20:14
Postitas Taavi
Sa oleks võinud kohe alguses õige otsa veoga auto osta, oleks palju lihtsam olnud

Postitatud: 11.12.2006 20:35
Postitas Laisu
Taavi kirjutas:Sa oleks võinud kohe alguses õige otsa veoga auto osta, oleks palju lihtsam olnud

aga siis ei ole see auto nii eriline, ausalt, mitut tagaveolist astrat sa tead ?
aga aitab OT-st, edu sulle Marko.
Postitatud: 11.12.2006 20:35
Postitas parm
tere,
no aga siis poleks ju seda EhitamisRõõmu
olavi
Postitatud: 11.12.2006 21:05
Postitas Marko
Taavi kirjutas:Sa oleks võinud kohe alguses õige otsa veoga auto osta, oleks palju lihtsam olnud

ausalt oleks jah
tänase päeva seisuga ostaks ilmselt samuti skyline, sobitaks rooli õigele poole ja teeks veel ninni-nänni ning paugutaks ringi. aga noh, kui see opel minu saatus siis kurja temaga... saab tagaveo ja suht haruldane liikur olemas.
Postitatud: 12.12.2006 18:37
Postitas Moss
Kui tahad tagaveolist, haruldast ja sealjuures Opelit, soovitan otsida 60ndate lõpu Rekord Coupe
