2. leht 18-st

Postitatud: 05.03.2005 18:16
Postitas topgear
:!: 4 martsil olin laki tuuningu juures
seal oli must supra
stock jai kere ja mootori plokk
test naitas 500rwhp +-20hp :badgrin:

MEGA supra :!:

Postitatud: 10.03.2005 21:05
Postitas Paap
homme siis auto tegemisse...
http://www.zone.ee/seger/DSCF0039.jpg
http://www.zone.ee/seger/PCPX211D3.JPG
http://www.zone.ee/seger/DSCF0038.jpg
kogu väljalase + veel mõni toru.
klapisääretihendid, + mis sealt veel läbi paistab olevat.
lisaks strutbarid 3tk.
siis tuleb leida lexus ls400 õhulugeja kopsik.
http://www.suprasport.nl/index.php?main ... cts_id=134
arvatavasti läheb igaksjuhuks turbo soome "korrastamisse" (mitte, et midagi viga paistaks olevat), et oleks kindlalt hea.

hiljem BOV ja uued pihustid .... eks paistab!

Mis filtrit te soovitate?

Postitatud: 10.03.2005 23:48
Postitas Miq
apex..!!

Postitatud: 11.03.2005 16:28
Postitas Hylas
Green
ilus roheline ja hea kohe näha millal sitane on.

Postitatud: 11.03.2005 18:26
Postitas Raceboy
Ikka selline filter, mis hästi õhku läbi laseb :) Ega neil tuuning-filtritel erilist performance'i vahet pole, aga nagu Hylas juba mainis, ere värv näitab õigeaegselt ära, kui asi vajab puhastamist.

Postitatud: 11.03.2005 20:36
Postitas xjan
ära õlitatavat filtrit pane, keerab MAF-i tuksi! St. siis et vali APEX'i või Pipercross vms

Postitatud: 11.03.2005 23:51
Postitas devilc
xjan kirjutas:ära õlitatavat filtrit pane, keerab MAF-i tuksi!
Kui üle ei õlita ja normaalselt enne installi kuivada lased, ei juhtu mitte midagi.

Postitatud: 12.03.2005 4:21
Postitas Miq
ning kokku võttes tuleb kindlam ??
1) osta kuiv filter
2) osta märg filter, uus MAF ning kuiv filter..
:roll:

Postitatud: 12.03.2005 14:15
Postitas Hylas
OT
aga kas keegi saab 100% kindlusega öelda et MAFi pekki minek on tingitud õlitatavast filtrist kui seda õigesti õlitatud ??
subjektiivne arvamus aga minu käsi ei tõuseks küll ostma Pipercrossi poroloonist torbikut.

Postitatud: 12.03.2005 14:26
Postitas zoom1
Ei juhtu MAF-iga midagi kui märga filtrit kasutad - kui maf perse läinud siis tuleks põhjuseid millestki muust otsida :!:

Postitatud: 12.03.2005 15:12
Postitas xjan
loomulikult ei ole nii, et paned filtri peale ja koheselt maf tuksis :D

Lihtsalt paljude VAG autode omanikud, lisaks ka BMW omanikud on täheldanud, et MAF-d surevad tunudvalt kiiremini õlitatava filtriga nig kestavad samas palju kauem õlivaba filtriga.

Postitatud: 12.03.2005 16:51
Postitas Paap

Postitatud: 25.03.2005 16:55
Postitas Paap
Pilt
Pilt
Pilt
ja teine iste kah lõpuks...
Pilt

Postitatud: 25.03.2005 17:27
Postitas Hylas
Esimene Eesti firma kes samasuguse kvaliteediga turboremonti hakkab tegema saab minu poolt medali !

Postitatud: 25.03.2005 18:26
Postitas creese
turbo on küll ilus. sellist ei saagi auto külge panna, see tuleb panna klaaskappi vaatamiseks :-D