2. leht 2-st

Postitatud: 06.03.2005 19:34
Postitas MossOpel
Veel üks küsimus, ehk keegi oskab vastata: palju erineb EGT bensumootoril ja dislamootoril?

Postitatud: 06.03.2005 21:28
Postitas Miq
MossOpel kirjutas:EGT
???

Postitatud: 14.03.2005 0:56
Postitas MossOpel
Exhaust Gas Temperature

Postitatud: 14.03.2005 8:25
Postitas Raceboy
Numbriliselt ei tea öelda, aga oluliselt madalam on, ja seda juba tänu diiselmootori suuremale kasutegurile.

Re: Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel

Postitatud: 15.03.2005 21:26
Postitas forsin
siim_106 kirjutas: Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama :?:
Garret T25 (1,8 TD mondeo 97/2000 )
on juba sündinud hea töötlusega turbo
olen ühel korpused ümber teind ja viskasin minema vaakumiga reguleeriv kobaka ja tegin asemele meh. vedru lahenduse.
pärast seda on 1,8 TD mondeo sitaks terav ja ülevaatus lõi silmad punni
tahma poolevähem ja pöörded peale seda 5700 (kõrgsurvet kuskilt ei näppinud.) ja 130-ga võid lõbusalt nüüd ka kiirendada.

Re: Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel

Postitatud: 18.03.2005 17:13
Postitas rookierice
forsin kirjutas:
siim_106 kirjutas: Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama :?:
Garret T25 (1,8 TD mondeo 97/2000 )
on juba sündinud hea töötlusega turbo
olen ühel korpused ümber teind ja viskasin minema vaakumiga reguleeriv kobaka ja tegin asemele meh. vedru lahenduse.
pärast seda on 1,8 TD mondeo sitaks terav ja ülevaatus lõi silmad punni
tahma poolevähem ja pöörded peale seda 5700 (kõrgsurvet kuskilt ei näppinud.) ja 130-ga võid lõbusalt nüüd ka kiirendada.
Oota mida mida? ma kuskilt tabelist leidsin oma auto turbo mudeli ja siis kui sellele ka selline trikk tehtav,küsin nõu. Aga omamoodi jäi mind painama max boost-is loetu,et juba poole rõhu pealt hakkab stock wastegate tiba "lekkima" ,mismoodi seda parandada?