2. leht 2-st

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitatud: 23.04.2016 14:22
Postitas Arturo
Tehasest ongi uutel diislitel redline juba 4-4,5k rpm. Ja isegi stock M57-tel on persedünoga seda viimast otsa üle 4k lastes tunda, et jõud on maas.

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitatud: 24.04.2016 2:20
Postitas Moss
See 2052v sai ostetud Ebay kaudu Inglismaalt ja oli vigane. Mul oligi vaja vaid korpust. BMW foorumis maksavad sellised föönid 250...300 euri vahel. Sestap oligi kohe plaan osta odavalt korpus ja tellida Ebayst odav keskosa. Kohale tuli see kuskilt Leedust vist, firmast nimega Nerings.

Täna oli see turbo korra laual ja 5200km järel on mul päris tubli pikil6tk :ohshit
OK, möönan - ma ei pannud uusi voolikuid ja olen päris tublisti seda turbot piinanud Evrymodiga aga no krt... 5 tonni ja otsas!? 1.6bari oli maksimum, mis ma temast välja pigistada suutsin. Igaljuhul asemele läks 2260v ja samuti Neringsist tellitud keskosaga. Saab näha, kuidas see kestab.

Smells like chinese...

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitatud: 24.04.2016 9:28
Postitas kuno666
Venna autole tellisime ka mingi hiinaka peale ja see sai juba 1000km nii otsa ,et lõtkud olid igate pidi. Kakkusime turbo laiali peale seda ja võll oli jutte täis ja lillakaks tõmmanud. Õli surved olid kõik normis ja õli jõudis ilusti turboni.

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitatud: 24.04.2016 13:10
Postitas rein
Moss kirjutas:See 2052v sai ostetud Ebay kaudu Inglismaalt ja oli vigane. Mul oligi vaja vaid korpust. BMW foorumis maksavad sellised föönid 250...300 euri vahel. Sestap oligi kohe plaan osta odavalt korpus ja tellida Ebayst odav keskosa. Kohale tuli see kuskilt Leedust vist, firmast nimega Nerings.

Täna oli see turbo korra laual ja 5200km järel on mul päris tubli pikil6tk :ohshit
OK, möönan - ma ei pannud uusi voolikuid ja olen päris tublisti seda turbot piinanud Evrymodiga aga no krt... 5 tonni ja otsas!? 1.6bari oli maksimum, mis ma temast välja pigistada suutsin. Igaljuhul asemele läks 2260v ja samuti Neringsist tellitud keskosaga. Saab näha, kuidas see kestab.

Smells like chinese...
Kuna olen piisavalt palju turbosid seest näinud,siis selline tähelepanek:kui on rõhku juurde keeratud või chipitud on esimene asi mis järele annab pikilõtk.Mingitele turbodele olen näinud paremaks tehtud määrimisega ja suurentatud kandepinnaga pikilõtku seibe.

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitatud: 24.04.2016 22:00
Postitas altz
Moss kirjutas:See 2052v sai ostetud Ebay kaudu Inglismaalt ja oli vigane. Mul oligi vaja vaid korpust. BMW foorumis maksavad sellised föönid 250...300 euri vahel. Sestap oligi kohe plaan osta odavalt korpus ja tellida Ebayst odav keskosa. Kohale tuli see kuskilt Leedust vist, firmast nimega Nerings.

Täna oli see turbo korra laual ja 5200km järel on mul päris tubli pikil6tk :ohshit
OK, möönan - ma ei pannud uusi voolikuid ja olen päris tublisti seda turbot piinanud Evrymodiga aga no krt... 5 tonni ja otsas!? 1.6bari oli maksimum, mis ma temast välja pigistada suutsin. Igaljuhul asemele läks 2260v ja samuti Neringsist tellitud keskosaga. Saab näha, kuidas see kestab.

Smells like chinese...
Omal oli ühe autoga sama teema, pidevalt tekkisid pikkilõtkud turbodele, mis peal käisid. Lõpuks tuli välja, et probleem oli liialt kehvas õhu juurdevoolus. Originaal filter-kopsik või torustik oli lihtsalt ebapiisav. Turbo ees sisuliselt 0,2 bar vaakum oli ja pikkilõtk oli kiire tulema.

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitatud: 25.04.2016 0:44
Postitas Moss
Filter oli päris rokane jah, kui viimati vahetasin. Olen ammu tahtnud ära mõõta kadu, mis filtrisse kinni jääb. Ilmselt tuleb see to-do nimekirjas varasemaks tuua. 0,2 bari ei tundugi võibolla niipalju esmapilgul aga kui vaadata asjale Pressure Ratio nurga alt siis 1,5barise laaderõhu juures on turbo PR viidud 2,5 pealt 3,1ni.

Enamuse ajast oli siiski 1,3...1,4 bar boosti.

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitatud: 20.06.2016 23:36
Postitas _siim_
20xx
originaal 2.5 120kw

Pilt

jõnkab kuna vnt juhtimine on vale veits.

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitatud: 22.06.2016 0:26
Postitas Moss
Ilmselt ma pean siit tabelist midagi ise mõistma aga mida täpsemalt?

VNT juhtimine ei ole päris nii nagu peaks jah, sellest olen aru saanud.

Hetkel masinas kinni 2260v, 3" summuti ning sisuliselt sama jutt - ikka jõnksutab ja see kaob nii gaasi rohkem vajutades, kui ka vabastades.

Paar pilti sellest ka:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Seejärel saagisime välja torud ja hakkasime vaikselt neid kokku ühendama. Töö tegi tublisti hõlpsamaks töökaaslaselt ostetud lintsaag. Seekord läks alla vaid üks summutipütt, ei ütleks et oluliselt valjem sai, kui vana versioon. Vanaga oli see viga, et esimene pütt oli täpselt keset autot ning kippus igale poole end ära kraapima, samuti oli problemaatiline 4-posti tõstukilt maha tagurdamine.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Proovisõidul tundus enamvähem toimivat, boost muidugi tuli hiljem, kui 2052v'ga aga see-eest kõrgematel pööretel hingas paremini.

Re: BMW E34 525TDS (VNT + 6M/T)

Postitatud: 11.07.2016 22:28
Postitas Moss
Ütlen ausalt: kas sellest midagi välja ka tuleb - ei tea! :help
Aga Ebay'st tuli säärane vidin

Ehk siis MSA11 -> EDC15 upgrade