2. leht 2-st

Postitatud: 25.01.2007 18:08
Postitas Soja
hmm..ok uurin.tnx

Postitatud: 26.01.2007 15:20
Postitas hnz
Lase see lõtk ära mõõta kellelgi, siis selge kas on piirides või mitte. See pukside vahetus on ka mingil määral risk, kui korralikult tasakaalu ei õnnestu ajada. Ja õli ei satu sisselaskesse läbi turbo vaid karterituulutusest nagu ranz rääkis

Postitatud: 26.01.2007 17:22
Postitas ranz
hnz kirjutas:Ja õli ei satu sisselaskesse läbi turbo vaid karterituulutusest nagu ranz rääkis
No kui turbo läbi omadega ikka on (puksid kulunud?) hakkab ta lekkima sisselaskesse ja kui seda on sinna coolerisse juba omajagu pidama jäänud langevad kõiksugu omadusued omajagu.
Ehk võib ka turbo viga ikkagi olla, tuleb kontrollida!

Postitatud: 29.01.2007 16:31
Postitas Soja
Nädalavahetusel sai natuke mööda eestit ringi kimatud ja teeolusid uuritud. Alustatud sai tallinnast, edasi mööda kõrvalteid jõgeva ja tartu peale, sealt piki peipsi kallast mustvee kanti, sealt rakvere ja siis tlna tagasi, kokku ligi 700 km. suuremad maanteed on puhtad ja sõidetavad, aga väiksemad maakohad ootasid alles lumesaha saabumist. nii mõnessegi kohta sai esimesed jäljed sisse sõidetud... ntx siia :-D
Pilt

Keset reisi otsustas üles ütelda juhipoolne aknatõstuk, mis pühapäevase uurimise käigus sai teise vastu vahetatud, mootor oli miskipärast maha põlenud :S . Muid jamasid pole ette tulnud ja ka kinni pole veel suutnud jääda :)

Postitatud: 27.08.2007 21:13
Postitas Soja
nii...nii...
pole siia ammu miskit kribland ja kui aus olla siis pole ka ammu auto kallal midagi teinud.
nüüd siis sai natuke tehtud.. kuskil juunikuus sai auto seisma pandud, kuna summuti roostetas ribadeks ja hakkasid kummitama erinevad "pisivead" :
* Siduri peasilindirle pealejooksva õlivooliku plastüleminek purunes
* Peale sauga ringil kihutamist viskas õlitule põlema
* Sisselaskes olev õlihulk suurenes pidevalt ja turbo lõtk oli suurenenud
* Käigukastiõli ja tagasillaõli vajasid vahetamist, samamoodi ka motoõli ja küttefilter
* Rihmarullik tegi ees häält ja generaatori ning roolivõimu rihm olid pragulised
* Tühikäik oli ebaühtlane
* Sillaosa vajas korrastamist
* Generaatori tablett oli lühises

Auto sai seisma pandud ja laiali kistud. Tükk aega mõtlesin mis turboga peale hakata, kas vahetada välja või remontida ja kuna ühtegi head pakkumist ei tulnud, siis saatsin remonti, nüüdseks turbo käes ning ootab külgepanemist.
Külgepanemist ootab ka uus rihmarullik, geneka rihm, roolivõimu rihm, filtrid, uue tabletiga generaator, sissevalamist uued õlid ja vedelikud.
Proovida vaja ka pihustite töövõimet ja avanemisrõhku ning õhuvõttu peab ka natuke parandama(hetkel võtab õhku turbo kõrvalt, kus teadupärast pole just kõige külmem õhk)
See nv sai asjaga alustatud ja alustuseks lahti kistud pidurid, mis peale pikka seismist olid peale jäänud, selgus ka kurb tõsiasi et vaja muretseda peagi uued tagumised töösilindrid, pidurikettad ja käsipiduritrossid, esimesed pidurisadulad samamoodi lahti võetud, seestpoolt puhastatud, liugurid ja kummid ära määritud ning sadul rellakaga välisest roostest puhastatud ja kollaseks võõbatud. Sisse kallatud uus puhas piduriõli ja süsteem õhutatud
Läbi sai viidud ka korralik mootoripesu koos survepesuri, mootoripesuvahendi, pintsli ja veega, enne seda muidugi kõik lahtised avad ja tähtsamad el. osad kilega kaetud. Nüüd mootoriruum ja mootor puhtad ja rõõm kohe vaadata:)
Järgmine nv siis algab mootoriruumi komplekteerimine. Tellitud sai ka õlikoguja ning bypass klapp.
Seejärel salongi korrastamine (mittevajalike juhtmete kõrvaldamine, vajalike juhtmete isoleerimine, uued kõlarid, makk, nahahooldus ja salongi keemiline pesu).
Millal see kõik valmis saab ei oska öelda, aga esimese lume saabumist tahaks autoroolis näha... :-D

Mõni pilt ka siis hetkeseisust...
http://www.soja.planet.ee/Audi%20ehitus%20vol%20I/

Postitatud: 16.11.2007 23:09
Postitas Rufhouse
Soja kirjutas: Auto sai seisma pandud ja laiali kistud. Tükk aega mõtlesin mis turboga peale hakata, kas vahetada välja või remontida ja kuna ühtegi head pakkumist ei tulnud, siis saatsin remonti, nüüdseks turbo käes ning ootab külgepanemist.
...

Postitatud: 16.11.2007 23:38
Postitas Mihkel
Turbo remont EESTIS on üldse suures joones BS :-D

Postitatud: 16.11.2007 23:42
Postitas Rufhouse
Mihkel kirjutas:Turbo remont EESTIS on üldse suures joones BS :-D
Noo selline tunne on,et ainult kasitud on turbot,puhtaks hõõrutud ja tagasi antud,garantii veel kehtib,võtan Sojaga veel see nädal ühendust!

Postitatud: 16.11.2007 23:42
Postitas Aigo
Mihkel kirjutas:Turbo remont EESTIS on üldse suures joones BS :-D
nagu mina aru olen saanud siis turbo remont on üldse mõtetu...

sama raha eest võid normaalse turbo peale saaa juba kasutatult

no ok vb tuleb natukene ümber modida torusid või midagi


ok ok see on ainult minu arvamus....
ärge näkku lööge mul homme ninarohu reklaam :lol:

Postitatud: 16.11.2007 23:49
Postitas Mihkel
Kui remondiks on vajalik tehnika olemas, siis pole prpobleemi.
Eestis pole sellist spetsiaaltehnikat (tasakaalustuspink) minuteada kellegil.
Kui siis on mõnel ehk kodukootud lahendus. Ka tehased taastavad turbosid (Garrett näiteks).

Võibolla on asi ka Eesti remontijates kinni.
Samas ega ka Soome poolelt imetegusid alati tule.

Postitatud: 17.11.2007 11:58
Postitas ranz
Ehk siis näitena võtame herr Kuuli, ta küsib 3000.- eimillegi eest?
Jah ka soome pool ei hiilga, tuttavate turbo käis seal kolm korda tagasi :shock:

Postitatud: 17.11.2007 12:37
Postitas SharkRider
http://www.turbo.ee/?id=4
Seal küll reklaamitakse, et tasakaalustamine, garantii jne.

Postitatud: 17.11.2007 15:31
Postitas Ints
Minul Kuuliga positiivsed kogemused remonditud turbo osas!!