Audi 200 2,2 TQ Avant - Soja
No kui turbo läbi omadega ikka on (puksid kulunud?) hakkab ta lekkima sisselaskesse ja kui seda on sinna coolerisse juba omajagu pidama jäänud langevad kõiksugu omadusued omajagu.hnz kirjutas:Ja õli ei satu sisselaskesse läbi turbo vaid karterituulutusest nagu ranz rääkis
Ehk võib ka turbo viga ikkagi olla, tuleb kontrollida!
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Nädalavahetusel sai natuke mööda eestit ringi kimatud ja teeolusid uuritud. Alustatud sai tallinnast, edasi mööda kõrvalteid jõgeva ja tartu peale, sealt piki peipsi kallast mustvee kanti, sealt rakvere ja siis tlna tagasi, kokku ligi 700 km. suuremad maanteed on puhtad ja sõidetavad, aga väiksemad maakohad ootasid alles lumesaha saabumist. nii mõnessegi kohta sai esimesed jäljed sisse sõidetud... ntx siia

Keset reisi otsustas üles ütelda juhipoolne aknatõstuk, mis pühapäevase uurimise käigus sai teise vastu vahetatud, mootor oli miskipärast maha põlenud :S . Muid jamasid pole ette tulnud ja ka kinni pole veel suutnud jääda

Keset reisi otsustas üles ütelda juhipoolne aknatõstuk, mis pühapäevase uurimise käigus sai teise vastu vahetatud, mootor oli miskipärast maha põlenud :S . Muid jamasid pole ette tulnud ja ka kinni pole veel suutnud jääda

Audi 200 TQ Avant
nii...nii...
pole siia ammu miskit kribland ja kui aus olla siis pole ka ammu auto kallal midagi teinud.
nüüd siis sai natuke tehtud.. kuskil juunikuus sai auto seisma pandud, kuna summuti roostetas ribadeks ja hakkasid kummitama erinevad "pisivead" :
* Siduri peasilindirle pealejooksva õlivooliku plastüleminek purunes
* Peale sauga ringil kihutamist viskas õlitule põlema
* Sisselaskes olev õlihulk suurenes pidevalt ja turbo lõtk oli suurenenud
* Käigukastiõli ja tagasillaõli vajasid vahetamist, samamoodi ka motoõli ja küttefilter
* Rihmarullik tegi ees häält ja generaatori ning roolivõimu rihm olid pragulised
* Tühikäik oli ebaühtlane
* Sillaosa vajas korrastamist
* Generaatori tablett oli lühises
Auto sai seisma pandud ja laiali kistud. Tükk aega mõtlesin mis turboga peale hakata, kas vahetada välja või remontida ja kuna ühtegi head pakkumist ei tulnud, siis saatsin remonti, nüüdseks turbo käes ning ootab külgepanemist.
Külgepanemist ootab ka uus rihmarullik, geneka rihm, roolivõimu rihm, filtrid, uue tabletiga generaator, sissevalamist uued õlid ja vedelikud.
Proovida vaja ka pihustite töövõimet ja avanemisrõhku ning õhuvõttu peab ka natuke parandama(hetkel võtab õhku turbo kõrvalt, kus teadupärast pole just kõige külmem õhk)
See nv sai asjaga alustatud ja alustuseks lahti kistud pidurid, mis peale pikka seismist olid peale jäänud, selgus ka kurb tõsiasi et vaja muretseda peagi uued tagumised töösilindrid, pidurikettad ja käsipiduritrossid, esimesed pidurisadulad samamoodi lahti võetud, seestpoolt puhastatud, liugurid ja kummid ära määritud ning sadul rellakaga välisest roostest puhastatud ja kollaseks võõbatud. Sisse kallatud uus puhas piduriõli ja süsteem õhutatud
Läbi sai viidud ka korralik mootoripesu koos survepesuri, mootoripesuvahendi, pintsli ja veega, enne seda muidugi kõik lahtised avad ja tähtsamad el. osad kilega kaetud. Nüüd mootoriruum ja mootor puhtad ja rõõm kohe vaadata:)
Järgmine nv siis algab mootoriruumi komplekteerimine. Tellitud sai ka õlikoguja ning bypass klapp.
Seejärel salongi korrastamine (mittevajalike juhtmete kõrvaldamine, vajalike juhtmete isoleerimine, uued kõlarid, makk, nahahooldus ja salongi keemiline pesu).
Millal see kõik valmis saab ei oska öelda, aga esimese lume saabumist tahaks autoroolis näha...
Mõni pilt ka siis hetkeseisust...
http://www.soja.planet.ee/Audi%20ehitus%20vol%20I/
pole siia ammu miskit kribland ja kui aus olla siis pole ka ammu auto kallal midagi teinud.
nüüd siis sai natuke tehtud.. kuskil juunikuus sai auto seisma pandud, kuna summuti roostetas ribadeks ja hakkasid kummitama erinevad "pisivead" :
* Siduri peasilindirle pealejooksva õlivooliku plastüleminek purunes
* Peale sauga ringil kihutamist viskas õlitule põlema
* Sisselaskes olev õlihulk suurenes pidevalt ja turbo lõtk oli suurenenud
* Käigukastiõli ja tagasillaõli vajasid vahetamist, samamoodi ka motoõli ja küttefilter
* Rihmarullik tegi ees häält ja generaatori ning roolivõimu rihm olid pragulised
* Tühikäik oli ebaühtlane
* Sillaosa vajas korrastamist
* Generaatori tablett oli lühises
Auto sai seisma pandud ja laiali kistud. Tükk aega mõtlesin mis turboga peale hakata, kas vahetada välja või remontida ja kuna ühtegi head pakkumist ei tulnud, siis saatsin remonti, nüüdseks turbo käes ning ootab külgepanemist.
Külgepanemist ootab ka uus rihmarullik, geneka rihm, roolivõimu rihm, filtrid, uue tabletiga generaator, sissevalamist uued õlid ja vedelikud.
Proovida vaja ka pihustite töövõimet ja avanemisrõhku ning õhuvõttu peab ka natuke parandama(hetkel võtab õhku turbo kõrvalt, kus teadupärast pole just kõige külmem õhk)
See nv sai asjaga alustatud ja alustuseks lahti kistud pidurid, mis peale pikka seismist olid peale jäänud, selgus ka kurb tõsiasi et vaja muretseda peagi uued tagumised töösilindrid, pidurikettad ja käsipiduritrossid, esimesed pidurisadulad samamoodi lahti võetud, seestpoolt puhastatud, liugurid ja kummid ära määritud ning sadul rellakaga välisest roostest puhastatud ja kollaseks võõbatud. Sisse kallatud uus puhas piduriõli ja süsteem õhutatud
Läbi sai viidud ka korralik mootoripesu koos survepesuri, mootoripesuvahendi, pintsli ja veega, enne seda muidugi kõik lahtised avad ja tähtsamad el. osad kilega kaetud. Nüüd mootoriruum ja mootor puhtad ja rõõm kohe vaadata:)
Järgmine nv siis algab mootoriruumi komplekteerimine. Tellitud sai ka õlikoguja ning bypass klapp.
Seejärel salongi korrastamine (mittevajalike juhtmete kõrvaldamine, vajalike juhtmete isoleerimine, uued kõlarid, makk, nahahooldus ja salongi keemiline pesu).
Millal see kõik valmis saab ei oska öelda, aga esimese lume saabumist tahaks autoroolis näha...

Mõni pilt ka siis hetkeseisust...
http://www.soja.planet.ee/Audi%20ehitus%20vol%20I/
Audi 200 TQ Avant
...Soja kirjutas: Auto sai seisma pandud ja laiali kistud. Tükk aega mõtlesin mis turboga peale hakata, kas vahetada välja või remontida ja kuna ühtegi head pakkumist ei tulnud, siis saatsin remonti, nüüdseks turbo käes ning ootab külgepanemist.
Viimati muutis Rufhouse, 02.01.2008 23:32, muudetud 1 kord kokku.
Audi 200 20v
Turbo remont EESTIS on üldse suures joones BS 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
nagu mina aru olen saanud siis turbo remont on üldse mõtetu...Mihkel kirjutas:Turbo remont EESTIS on üldse suures joones BS
sama raha eest võid normaalse turbo peale saaa juba kasutatult
no ok vb tuleb natukene ümber modida torusid või midagi
ok ok see on ainult minu arvamus....
ärge näkku lööge mul homme ninarohu reklaam

Kui remondiks on vajalik tehnika olemas, siis pole prpobleemi.
Eestis pole sellist spetsiaaltehnikat (tasakaalustuspink) minuteada kellegil.
Kui siis on mõnel ehk kodukootud lahendus. Ka tehased taastavad turbosid (Garrett näiteks).
Võibolla on asi ka Eesti remontijates kinni.
Samas ega ka Soome poolelt imetegusid alati tule.
Eestis pole sellist spetsiaaltehnikat (tasakaalustuspink) minuteada kellegil.
Kui siis on mõnel ehk kodukootud lahendus. Ka tehased taastavad turbosid (Garrett näiteks).
Võibolla on asi ka Eesti remontijates kinni.
Samas ega ka Soome poolelt imetegusid alati tule.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 25.01.2007 19:59
http://www.turbo.ee/?id=4
Seal küll reklaamitakse, et tasakaalustamine, garantii jne.
Seal küll reklaamitakse, et tasakaalustamine, garantii jne.