2. leht 7-st
Postitatud: 28.07.2006 17:48
Postitas mell
Coilowerid on muidugi veel paremad jah

Suhteliselt normaalne hind on ka coilide kohta. Rahvas räägib et need odavamad coilid ei pidavat eesti teedel eriti kaua vastu pidama

Ei tahaks neid kõlakaid uskuda aga kui endal niikaugele jõuab et coile on vaja siis oleks hea teada. Oskad ehk kommenteerida või ei ole veel eriti testida jõudnud? Btw. -summuti töö tundub väga ilus ja korralik
mell
Postitatud: 28.07.2006 21:01
Postitas umka
mell kirjutas:Coilowerid on muidugi veel paremad jah

Suhteliselt normaalne hind on ka coilide kohta. Rahvas räägib et need odavamad coilid ei pidavat eesti teedel eriti kaua vastu pidama

Ei tahaks neid kõlakaid uskuda aga kui endal niikaugele jõuab et coile on vaja siis oleks hea teada. Oskad ehk kommenteerida või ei ole veel eriti testida jõudnud? Btw. -summuti töö tundub väga ilus ja korralik
mell
Summuti too oli vaga odav, selle too keskmine hind 1500-2000, ma sain 500 sest oli esimene klient, praegu valjalaskesusteemi keevitamie maksab 750 seal kus ma tegin!!!
Samasugused coiloverkits on valgel Civicu millest jutt siin juba oli. Mu auto on tapne koopia valge civicust, omanik sober, aitas ehitada ja asju osta. Parast kusin kui hasti NEX peab vastu, aga siiamani probleemi polnud, juba kolm inimest nendega soidavad, 2 civicut ja Honda Prelude 2.2 VTI
Postitatud: 28.07.2006 21:21
Postitas Siim
umka kirjutas:mell kirjutas:Coilowerid on muidugi veel paremad jah

Suhteliselt normaalne hind on ka coilide kohta. Rahvas räägib et need odavamad coilid ei pidavat eesti teedel eriti kaua vastu pidama

Ei tahaks neid kõlakaid uskuda aga kui endal niikaugele jõuab et coile on vaja siis oleks hea teada. Oskad ehk kommenteerida või ei ole veel eriti testida jõudnud? Btw. -summuti töö tundub väga ilus ja korralik
mell
Summuti too oli vaga odav, selle too keskmine hind 1500-2000, ma sain 500 sest oli esimene klient, praegu valjalaskesusteemi keevitamie maksab 750 seal kus ma tegin!!!
Samasugused coiloverkits on valgel Civicu millest jutt siin juba oli. Mu auto on tapne koopia valge civicust, omanik sober, aitas ehitada ja asju osta. Parast kusin kui hasti NEX peab vastu, aga siiamani probleemi polnud, juba kolm inimest nendega soidavad, 2 civicut ja Honda Prelude 2.2 VTI
Väga jamad NEX-i omad pole. GT variant on väga paindlik oma reguleerimistega ja arvan, et selle raha eest on coiloverit küll.
Muidu auto on asjalik!
Postitatud: 28.07.2006 21:33
Postitas umka
Siim kirjutas: Muidu auto on asjalik!
Tanan
Tein on loomulikult parem, aga maksab vaga palju

Sain vastuse, vaga hea veermik NEX, see on sama TEIN, lihtsalt tehakse Hiinas, kus on Teini tehas ja vaga odav toojoud!
Xenonis Civicu jaoks maksab EEK 14766.15
Aga tuttava kaudu 12000, garantii 1 aasta, plus selleks juppid saab eraldi tellida, kui naiteks midagi katki laheb, ei ole vaja uut osta, vaid ostad seda osa, mis murdus
Muuakse mitte ainult Honda jaoks vaid:
http://www.nex-suspension.ru/ru/catalogue.htm
Seal on kataloog, milliste autode jaoks tehaske coiloverkits!
Kokku GT-Typega soidab 3 Prelude ja 2 Civicut, tellida saab kas minu, Voi Honda-Racing (honda foorumis) kaudu, sest tema tegeleb sellega, ma olen lihtsalt nagu abiline ja tqlk;)
Postitatud: 31.07.2006 13:21
Postitas umka
Kui kedagi huvitab, siis turboga kutusekulu maantel Tallinn-Mustvee-Tallinn 400km/22L ehk 100km - 5.6L. ilma turbota oli mul 10-11!
Postitatud: 31.07.2006 14:47
Postitas Kuuno
ma oskaks ainult pakkuda et mootor on kord atehtud ja light load alas on seadistatud ökonoomsemaks
10-11L sajale maanteel 1.5L civiku jaoks tähendaks et midagi oli väga valesti!

Postitatud: 31.07.2006 14:52
Postitas umka
Kuuno kirjutas:ma oskaks ainult pakkuda et mootor on kord atehtud ja light load alas on seadistatud ökonoomsemaks
10-11L sajale maanteel 1.5L civiku jaoks tähendaks et midagi oli väga valesti!

Moodasoit oli kolmandal kaigul, poorded 5000-6500, turboga ta laheb vabalt 5 kaiguga

Postitatud: 31.07.2006 14:57
Postitas Kuuno
jah se sõltub sõidustiilidest küll
Endal arvan et alla 10L kindlasti ei saa :P
Postitatud: 31.07.2006 15:54
Postitas Ar21
Palju nagu jah, see varasem kulu. Subaru 2,0 T (200+hj.) ja pidev nelivedu (tühimass 1370 kg) saab maanteel 10 liitriga hakkama, kui sõita kiirustega kuni 145 km/h. Eeldusel muidugi, et mootor on korras ja muu mehaanika kusagilt ei "poo". "Ökotades" isegi 9 liitri ligi saanud ja mida pikemaks läbitav vahemaa "ühe soojaga" läheb seda rohkemka ka kulu alla läheb.
Postitatud: 31.07.2006 16:16
Postitas umka
Nuud ma vaatan kuidas auto tarbib linnas rahulikus stiilis, ja kui agressiivne soit

Postitatud: 07.08.2006 14:17
Postitas umka
Nii, kutusekulu: agressiivne soit, 6 korda tegin dragrace, paar korda lendasin linnas taiega, tulemuseks 206km/16L ehk 8L/100km peale

Postitatud: 07.08.2006 17:21
Postitas topgear
kuidas uus sidur tootab ?
Postitatud: 07.08.2006 18:05
Postitas umka
topgear kirjutas:kuidas uus sidur tootab ?
Kuule paris hasti, aga pean harjutama
Tana vahetasime siduri vedelik, nuud koik pidi tip-top olema

Postitatud: 07.08.2006 18:27
Postitas Mihkel
Sõitsid vist mulle Õismäel vastu täna.
Käik ei läinud hästi sisse?
Mingi must sama kerega Civic oli igatahes, vilksamisi nägin.
Mõtlema pani see, et kuulsin vist möödudes ka mingit väiksest susinat.
Postitatud: 07.08.2006 20:22
Postitas Miq
umka kirjutas:Nii, kutusekulu: agressiivne soit, 6 korda tegin dragrace, paar korda lendasin linnas taiega, tulemuseks 206km/16L ehk 8L/100km peale

lausa super ju. Ise plaanin ka vaikselt mikro-turbo-mootori teha.