K: kütuserõhuregulaator

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Jõuvanker kirjutas:kahes viimases postituses mehed on vasturääkivus, kummal on õigus lõpuks? Üks räägib ühte varianti, teine teist, tulemused erinevad.
Teie variandid:
1) Vaakum lahti: 4.2-1.5=2.7 bar tühikäigul, boostides ilusti 4.2bar
2) Vaakum lahti: 4.2-0.5/0.6= ca 3.6 bar tühikäigul, boostides ca 5.1 bar
Sa said mu variandist valesti aru. Sa ei saa neid nii võrrelda, kuna M-tech võttis 0 asendi rõhuks 4.2 bari, mina võtsin maksimaalseks. Raske öelda, kumb õige,kui sa ise ka ei tea, mis olukorras sul seda rõhku vahja saavutada on. Oletame, et 0 asend on 4.2 bari, siis minu mõte oli selline:

vaakumi voolik lahti = 4.2bari. Boostides näiteks 1.2 bariga pena rõhk = 4.2 + boost 1.2 = 5,4 bari. Tühikäigul 4.2 - 0.6 = 3.2 bari.

KUI sul on vaja saada 4.2 bari maksimaalse boosti ajal. siis loe mu eelmist posti. Pealegi su arvutus seal on valesti. 4.2 - 1.5 ei ole tühikäigul, loe hoolikamalt. See on 0 asend, kui sul 1.5 bari ülerõhku.

LIHTNE VALEM kokkuvõtteks:
Pena rõhk = Ilma vaakum voolikuta seadistatud rõhk + boost või -tühikäigu vaakum. Oleneb, kas boostid, või seisad tühikäigul.
EDIT: seda muidugi 1:1 regulaatori korral.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

ei hakanud uut teemat tegema.
sõidu pealt a 5000 pööret käis mingi jõnks läbi ja enne ühtlaselt töötavast mootorist sai mingi puterdav käkk. rõhud silindrites võrdsed, hammasrihm pole ka paigast "hüpanud". Tagant ajab musta tossu välja ja küünlad on ka kõik tahmased. teadjamehed arvasid, et kütuse rõhu regulaator on saba andnud ja pump kütab täie pasaga bensiini selga ja uputab.
tegemist siis escort rs turbo MFI pritsega.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas Escortil mitte mehhaaniline pritse pole? (K-Jet)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Mihkel kirjutas:Kas Escortil mitte mehhaaniline pritse pole? (K-Jet)
ongi (ke-jet), aga sellel on ka mingi klapp seal vahel
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

küsin veel.vahetasin ära bensu rõhuregulaatori ja tulemust ei mingit. kontrollisin ka pihusteid, visuaalsel vaatlusel töötab ainult 1 korralikult ja ülejäänud 3 nagu "kusevad". samas hetk tagasi ju mootor toimis. kas vana bensiinipumba võimekuses võib ka põhjuseid otsida.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

K-Jet pritset enne normaalselt tööle ei saa, kui oled kõik 4 tutikat pihustit pannud.
Olen ise selle tee läbi käinud ja usu, vahe on väga tuntav.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

peale mitme päevast nussi selgus, et sisselaske kolle all asuv, ilma stopperita auxiliary air device pistik oli lahti põrunud. peale selle ühendamist olid 1,8zvh poolt pakutavad hepad jälle saadaval. küsite, et kust sa oma vea otsimisega siis üldse alustasid? vastan: loll pea on tervele organismile nuhtluseks. aga noh, fjord sai tänu sellele palju uusi juppe külge, mida enne ei olnud viitsinud külge poltida ja lisaks sellele veel jetronicu kirjandust hulgi studeeritud. tunnen ennast nüüd selle koha pealt "tõsise" spetsialistina :)
fox313
Postitusi: 31
Liitunud: 23.03.2009 11:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fox313 »

Leidsin õiget teemat :)

On vaja soov, millest kütuse regulaatorit osta.
endal präegu stock frg seisab 3-3,5bar. Kui segu läks lahjem, siis paigaldasin suurem pihustid, nüüd segu on liiga rikkas, kütusekulu 16/100km ja kõrgetel pööretel auto puterdab.

Suhtlesin ühe inimestega Inglismaal, et sama pihustitega 235cc, 180cc asemel, on vaja rõhku panna 2,8bar, siis peab töötama ilusti.

auto siis volvo 460 1.7turbo :roll:

OBX, hiina omad, db-hp, j.e)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

fox313 kirjutas:Suhtlesin ühe inimestega Inglismaal, et sama pihustitega 235cc, 180cc asemel, on vaja rõhku panna 2,8bar, siis peab töötama ilusti.
Panid 30% suuremad pihustid ja programmeeritavat aju pole? Ja mis eesmärk oli? Kui keerad rõhu nüüd 3.5 pealt 2.1 peale või 3 pealt 1.75 peale, siis peaks olema jälle 180cc. aga mõtekam on vist vanad pihustid tagasi panna, kuna nii madala rõhuga ei tea me kuidas need pihustid pihustavad.

new_cc = cc * SQuareRooT(new_pressure / old_pressure)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
fox313
Postitusi: 31
Liitunud: 23.03.2009 11:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fox313 »

väike parandus

vana pihustitega 200cc oli jama, auto uimane, spoolib väga aeglaselt.
turbo t25(originaal t2). boost 1bar(ennem 0.6), ajud chippitud.
präegu stock fpr, 3.0bar

uued 227cc, teisel tüübil seisab mingi hiinaka fpr, ja seadistatud 2.8bar , ja effect parem kui originaal pihustitega. panin endale samad pihustid

newcc= 200 * SQuareRooT(1 / 0.60) ???
newcc= 258,1988897

mis edasi ?

ajud chippitud, ja 227 täitsa piisab. see on juba testitud variant.

mul lihtsalt kui hakkad kohalt sõita, siis rattad käivad ringi, kuni4000rpm auto liigub, peale seda auto seisab :) sest kolvid ujuvad bensiinis ja käib pauk, detonatsioon liiga suur, ja süüte muutub ))


Aga küsimus jäi, milline FPR osta?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

fox313 kirjutas:väike parandus

vana pihustitega 200cc oli jama, auto uimane, spoolib väga aeglaselt.
turbo t25(originaal t2). boost 1bar(ennem 0.6), ajud chippitud.
präegu stock fpr, 3.0bar

uued 227cc, teisel tüübil seisab mingi hiinaka fpr, ja seadistatud 2.8bar , ja effect parem kui originaal pihustitega. panin endale samad pihustid

newcc= 200 * SQuareRooT(1 / 0.60) ???
newcc= 258,1988897

mis edasi ?

ajud chippitud, ja 227 täitsa piisab. see on juba testitud variant.

mul lihtsalt kui hakkad kohalt sõita, siis rattad käivad ringi, kuni4000rpm auto liigub, peale seda auto seisab :) sest kolvid ujuvad bensiinis ja käib pauk, detonatsioon liiga suur, ja süüte muutub ))


Aga küsimus jäi, milline FPR osta?
Osta kah hiinakas, kui sõbra auto peal see töötab nii nagu sul vaja.
Üldiselt on stock regulaatorid head küll.
Süüde ei puutu ju pihustitesse, ja uppumise piiril peaks asi detonatsioonist väga kaugel olema.

kui enne oli 200 ja 3.bar ja soovitataks 2.8 bar 227'ga
siis see 227 on tegelikult
sqrt(2.8/3) * 227 = 219cc. mis on 10% rohkem kui originaal.
Pihustid peaks olema need, mida chipi müüja ütleb.
aeglasel spoolil ja uimane olemisel võib olla 100 erinevat põhjust.

Ma arvan, et su autol oli enne pihustite vahetamist midagi viga. Näiteks kasvõi süütesüsteemi hooldus tegemata. Andurid kalavad. Ja uued pihustid tegid segu rikkamaks mis tõttu enam segu ei süttigi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta