2. leht 3-st
Postitatud: 20.07.2006 13:18
Postitas jk
Seda jubinat pannakse põhiselt selleks vahele, et cooli häält tekitada, mitte et see performanceile midagi juurde annaks (ok, audi orig ByPass on p*sk ka, kuna vähe suuremate rõhkude puhul need eriti kaua ei kesta). Kompromiss on asi vahele panna nii, et väljalastud õhk suunatakse sisselaskesse tagasi. Teeb vähem häält, aga ei tohiks ka mingeid komplikatsioone tekitada. HKS replikatel tulevad isegi vist vahetükid kaasa.
Postitatud: 20.07.2006 13:33
Postitas Mihkel
Korraliku BOV-i all pidasin silmas sellist, mida saab normaalsel moel reguleerida, mitte ei pea hakkama X kohast uusi vedrusid välja leiutama.
Postitatud: 20.07.2006 15:51
Postitas Ar21
Selliseid BOV väidetavalt on küll, mida saab ka by-passina kasutada.
Simota Racing pakub sellist. Käib vist mingi vahetükk sinna otsa, kust muidu õhku välja laseks ja mille saab siis sisselaske külge tagasi ühendada.
Postitatud: 20.07.2006 16:04
Postitas Fos
M-Tech kirjutas:Korraliku BOV-i all pidasin silmas sellist, mida saab normaalsel moel reguleerida, mitte ei pea hakkama X kohast uusi vedrusid välja leiutama.
ok ja kuidas peaks normaalne bov aitama selle vastu, et tal segu lahjaks ei lähe käigu vahetuse ajal ja masin korralikult ei käi?
To ar21: Bypass on teine asi, sellega pole segu probleeme. Ma olen aru saanud, et teema algatajal tahab teada, miks BOV ei istu sellele autole.
Postitatud: 20.07.2006 18:29
Postitas Mihkel
Ma pidasin rohkem töökindlust silmas.
Näiteks K-Jet suri ühekambrilise BOV-iga peale käiguvahetust vabakäigule lastes välja aga kahekambrilise BOV-iga ei sure.
Seda olen Andruzka Esctort RS Turbo peal täheldanud.
Postitatud: 20.07.2006 22:24
Postitas Hylas
ok.
saime palju juttu jällegi
kujukas näide, hetkel pandud tavalist blowoffi audi TT, audi A4, ning Golfi peale. kõik erinevast aastast ja 1.8T konega. (mõnesid audi 200 on ka ennme tehtud edukalt aga see pole hetke küsimus)
Mängitud on nii lahtisema kui ka kinnisema vedru pingega.
(kasutatud on HKS Replica BOVe mis ventileeritud atmosfääri)
Mingeid anomaaliaid ei ole esinenud ühegi eelpool nimetatud autoga, kõik töötab ilusti ja inimesed rahul.
Ehk siis sai jällegi tõestatud, et ka sel linnalegendil pole jällegi tõepõhja all.
Postitatud: 21.07.2006 0:45
Postitas Silwer
Hylas kirjutas:ok.
saime palju juttu jällegi
kujukas näide, hetkel pandud tavalist blowoffi audi TT, audi A4, ning Golfi peale. kõik erinevast aastast ja 1.8T konega. (mõnesid audi 200 on ka ennme tehtud edukalt aga see pole hetke küsimus)
Mängitud on nii lahtisema kui ka kinnisema vedru pingega.
(kasutatud on HKS Replica BOVe mis ventileeritud atmosfääri)
Mingeid anomaaliaid ei ole esinenud ühegi eelpool nimetatud autoga, kõik töötab ilusti ja inimesed rahul.
Ehk siis sai jällegi tõestatud, et ka sel linnalegendil pole jällegi tõepõhja all.
Ja milleks see "huinjaa" vajalik on?
Postitatud: 21.07.2006 8:43
Postitas Taavi
Silwer kirjutas:Hylas kirjutas:ok.
saime palju juttu jällegi
kujukas näide, hetkel pandud tavalist blowoffi audi TT, audi A4, ning Golfi peale. kõik erinevast aastast ja 1.8T konega. (mõnesid audi 200 on ka ennme tehtud edukalt aga see pole hetke küsimus)
Mängitud on nii lahtisema kui ka kinnisema vedru pingega.
(kasutatud on HKS Replica BOVe mis ventileeritud atmosfääri)
Mingeid anomaaliaid ei ole esinenud ühegi eelpool nimetatud autoga, kõik töötab ilusti ja inimesed rahul.
Ehk siis sai jällegi tõestatud, et ka sel linnalegendil pole jällegi tõepõhja all.
Ja milleks see "huinjaa" vajalik on?
Audiclub.ee jne foorumid on kõik otsast lõpuni spetsialistide juttu täis kuidas BOV ei toimi VAG 1.8T mootoriga. Kas siit foorumist pole see jutt kaarega mööda käinud.
Postitatud: 21.07.2006 11:18
Postitas Ar21
Mingi konks seal asjal vast ikkagi on, sest paljud racing juppe pakkuvad firmad teevad VAG mootoritele ainult by-pass klappe, mitte BOV-e.
Ja teoreetiliselt peaks ka kasulikum olema, kui ülerõhk läheb turbo ette tagasi, mitte ei lahku süsteemist. See tähendab ju seda, et mingi hulk turbo poolt juba äratehtud tööd läks kaduma ja peab jälle nullist peale hakkama. Praktikas ja keskmisest kõrgemate rõhkudega võivad seal juba muud asjad rollimängima hakata.
Lihtne "talupojaloogika" räägib samuti sellest, et igasugused liigõhud ja õhu puudujäägid on sisepritsesüteemi vaenlased. Pole mõtet neid ise omale tekitada, lihtsalt mingi "susina" pärast.
Postitatud: 21.07.2006 18:37
Postitas Fos
Ar21 kirjutas:Lihtne "talupojaloogika" räägib samuti sellest, et igasugused liigõhud ja õhu puudujäägid on sisepritsesüteemi vaenlased.
üldjuhul on sul õigus. Siiski õhu puudujääk puudutab sissepritse teemat ainult sellisel juhul, kui kasutatakse õhulugejat ja kui ventileeritakse Peale õhulugejat.st õhu kadu loetakse ära.
Ma võin pool pead anda, et sellele autole ON võimalik panna bov peale, ilma ei sellest midagi häiritud oleks. Mai kujuta küll ette, mis nipp saab nii lihtsa asja juures olla.
Postitatud: 22.07.2006 23:33
Postitas Hylas
ok.
kui on probleeme siis on ka lahendus:
http://www.hksusa.com/products/?id=2175
minu jaoks ei ole probleeme, on vaid asjad mis võtavad vähe aega ja asjad mis võtavad rohkem aega (vahest ka rohkem raha).
Aga väide et ei saa ja pole võimalik on tõesti mõtetu.
Postitatud: 27.07.2006 10:20
Postitas Kristo
Kas see anomaalia on ainult 1,8T VAG mootoritel, ning nt. Nissani CA18DET töötab probleemideta? Kui nii, siis miks? Hakkas lihtsalt huvitama, et millest see vahe tuleb nendel mootoritel.
Postitatud: 27.07.2006 19:34
Postitas Fos
Kristo kirjutas:Kas see anomaalia on ainult 1,8T VAG mootoritel, ning nt. Nissani CA18DET töötab probleemideta? Kui nii, siis miks? Hakkas lihtsalt huvitama, et millest see vahe tuleb nendel mootoritel.
terve see teema on jahutud selle kohta. Kui pea lõikab ja näpud otsas ei olegi mingit probleemi. Ma arvan, et see kuulujutt on rohkem selliste meeste poolt lahti lastud, kes ei saa hakkama lihtsalt vähe probleemsemate asjadega.
Postitatud: 28.07.2006 8:47
Postitas Ar21
Eks need erinevad suhtumised tulevad sellest, et mõnede arvates poleks enam kulutatud summa vastavuses saadud tulemusega. Piiramatute summade olemasolul võiks millest iganes mida iganes ehitada.
Postitatud: 28.07.2006 11:48
Postitas Silwer
Minu arvates on mõtetu lihtsalt toppida seda sinna peale kui aju ei arvesta selle "rauaga". Niisama tänava autole panduna liigitub see BOV minu arvates samasse klassi igasugu pedemajakate nn. sportsummutite ja muu mõtetu kolaga mida paigaldatakse selleks et auto tunduks efektsem...
Kui on juba progetav aju või siis chip mis seda toetab ei näe ma probleemi selle vidina paigaldamisel.