1.3 bar`ini sai mäletamistmööda, mis on ka miinimumrõhk praeguse WG vedruga. Juhtimist veel pole.
220hp on vist orikas, vähemalt 350hp on päris kindlasti, las mootor harjub natuke.
Ajasin tagasihoidliku süütenurgaga kütusekaardi paika ja tundus, et hetkel polegi vaja rohkem pingutada.
Kasutan autot juba pikemat aega igapäevaselt siis hakkasin väga puudust tundma klaasipesu vedelikust, sai väike paak meisterdatud 1,5mm alumiinium lehest, mis üllatuseks mahutas grammike alla 5l esialgu tundus jube pisike. Igapäevaseks kasutuseks on ka summuti pisut vali kuid mitte kõige hullem. Selle vastu sai ka rohtu, tegin 60mm siibri mis enne summuti pütti ühe toru vahele panna. Puudu on veel vaakum voolik mis eest tagumise pütini vedada ja silinder mis seda liigutama hakkab.
Muidu auto sõidab väga eeskujulikult ja viimase arvutuse järgi võttis kütet tagasihoidlikud 15l sajale, arvestades oma jala numbrit siis ei olegi väga hull.
Vahepeal mersuga igasugu asju teinud, vahetasin spidoka ülekandega kokku sobiva vastu. Ei pea maanteel 80kmh spido järgi sõitma enam, sellel kellal vähe rohkem nr ka.
Vahepeal sai masinat tiba seadistatud käis päris rajult edasi ülekanne sai üsna kiirelt otsa aga kuna surveaste liiga kõrge 10 ja rõhku liiga palju 1,4barri alla selle kuidagi ei saa. Turbobandiit üle 0,8bari ei soovita tava bensiiniga ja surveastet langetamata. Siis mingi aeg mõranes üks kolb ära arvatavasti deto tõttu, kuigi sulamis jälgi ei olnud. Cooler oli ka minu autole ilmselgelt liiga väike pika tõmbega 54c.
Saigi mootor lahti võetud kolbe mm maha treitud uued saaled uued rõngad uued kaane poldid 12mm 12,9, uus sisselaske torustik ja suur cooler. Nüüd toimib masin jälle kenasti 2 nädalavahetust järjest audrus piitsutamas käinud ja igapäevases kasutuses ka praktiliselt terve suve olnud. Mingi moment võiks nüüd peale veel keerata ja pingis mõõtmas käija.