2. leht 3-st
Postitatud: 05.07.2006 22:52
Postitas tt
Kes peale Sam-i selle töö võiks veel ette võtta (Sam-il on kindlasti käed-jalad tööd täis ja aega ei ole)
Postitatud: 05.07.2006 23:17
Postitas Mihkel
Kas uus turbo on sama kolle flantsiga, kui vana?
Postitatud: 06.07.2006 0:41
Postitas tt
Vaevalt, et GT28RS niisama külge istub, arvatavasti tuleb lasta teha flans ja uus vl kolle.
Olemas on üks orig vl kolle veel, millest saab kasutada ära ainult mootori külge istuva osa.
Postitatud: 06.07.2006 8:13
Postitas Raceboy
tt kirjutas:Vaevalt, et GT28RS niisama külge istub, arvatavasti tuleb lasta teha flans ja uus vl kolle.
Olemas on üks orig vl kolle veel, millest saab kasutada ära ainult mootori külge istuva osa.
Originaalkolle on vist ikka malmkolle ja kuidas sa malmist väljalaske puhul kavatsed sellest tüki lõigata ja teised (ilmselt roostevabast) torud külge keevitada?
Lihtsam on teha uus kolle.
Postitatud: 06.07.2006 8:39
Postitas Kuuno
mõlema flansi lõikamine maksab ~600eek ei ole ju suur kaotus turbo auto ehitamise puhul!
Kui piisavalt tahtmist lõigud ise kolle juppidest kokku ja viid heasse kohta keevitusse, agavastasel korral v palju neid ei ole kes kollesid teevad vist
Postitatud: 06.07.2006 8:43
Postitas Audiophile
Turbo valik hakkab ikka eesmärkidest peale. Arvestades auto neliveo ja kasti juppide defitsiiti siis mina üle GT28Rs-i ei läheks. Selle + korraliku ajuga ma pakun mingi 360hj täiesti reaalne + hea spoolup= mõnus tänavaauto, mis hakkab madalalt laadima, normaalne väändegraafik jne..
M
Postitatud: 06.07.2006 17:55
Postitas Fos
panter kirjutas:mõlema flansi lõikamine maksab ~600eek ei ole ju suur kaotus turbo auto ehitamise puhul!
Kui piisavalt tahtmist lõigud ise kolle juppidest kokku ja viid heasse kohta keevitusse, agavastasel korral v palju neid ei ole kes kollesid teevad vist
600 krooniga võib flansi saada, aga mai kujuta ette, mis hakkab terasest flants tegema malm kolde külge vägistatuna. Neil on väga erinevad soojuspaisumised ja malm on väga habras..... oled sa Panter kasutanud sellist varaianti.... äkki valgustad mind...
Postitatud: 07.07.2006 8:29
Postitas Kuuno
eiei ma mõtlesin et saab flansid ja siis ehitab sinna vahele torud!

malmi ja roostevaba on kokku pandud, aga endal ei ole kogemust ja eriti ei soovita kah!

Postitatud: 10.07.2006 10:42
Postitas Robo
Teema autor ei mõelnud turboka malmist originaal kollet juppideks lõigata ja sealt malm flantsi saada vaid tal on vabalthigava kolle olemas,mis on tavaline torukolle rauast flansiga

Postitatud: 10.07.2006 11:45
Postitas tt
just täpselt nii

Postitatud: 10.07.2006 11:48
Postitas Mihkel
Torukollelt tahad lihtsalt uue turbokolle jaoks flantse võtta?
Postitatud: 10.07.2006 15:17
Postitas tt
Minuarust täiesti loogiline ju?
Ainult ühte flantsi sealt saabki kasutada ju.
Või ei saa?
Postitatud: 10.07.2006 16:22
Postitas Mihkel
Olenevalt autost on väljalaskekanalite flantsid kas eraldi või ühe tükina.
Ehk siis ainult need saadki sealt võtta.
Samas kui sul on tihendid olemas asjadele, siis on mõtekam RV flantsid lasta lõigata, kuna turbo flantse enivei vaja.
Ja torukolle jääks ka alles.
Postitatud: 11.07.2006 0:39
Postitas Marko
kui plaanid kunagi uut väljalaske flansi lasta teha siis
www.waterjet.ee `s on see ES-tuning kataloogis täiesti olemas

seal võimalik, et astra nimeline kuid olemas 100% ja sama mida sul vaja. sealt kataloogist leiab vend kindlasti ka GT28RS-i joonise.
Postitatud: 11.07.2006 0:43
Postitas Mihkel
Ma ei teadnudki, et neil seal mingid valmis joonised ka olemas.
