2. leht 21-st
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 25.10.2014 14:38
Postitas bmwre39
Päris nobe pill tundub.tehnikaosas mingisuguseid uuendusi ka teostatud?
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 27.10.2014 1:57
Postitas erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 30.10.2014 2:19
Postitas erxx
Sõidab, tahho töötab, kellad paigas, käigud olemas. Lühike video ka, 4. käik madala pöördega, boost, EGP, EGT. Kusjuures kuulda olevat tugevat kõrinat teeb väljalaske rõhukell, tundub et ei kannata väljalaskegaaside võnkumist.
https://www.youtube.com/watch?v=5iQMk4Mp80w" onclick="window.open(this.href);return false;
EGP-d ma enne jälginud pole, kella järgi ca 4bari on üsna karm, 8 koda on ilmselgelt väike ja 3000rpm on juba max boost. Linnavahel sõiduks ideaalne, aga tegelikult saavutab see mootor õige hingamise alles 5000 juures, pumba piiraja on 6200. Töristan kuni lumeni nii nagu on, kindlasti peab dünos ka ära käima. Talvel ehk uue kollektori tegema ja proovima 12 koda.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 19.11.2014 0:35
Postitas erxx
EMU dünos käidud, lahtise turbiiniga täitsa tublid 315whp, mootorist seega ca
375hp/280kw, 650nm. Turbiin libiseb ca 1000 pööret. Stock kollektoritest ja 8 kojast rohkem välja ei pigista ka, ma ausalt öeldes üle 250kw ei osanud oodata. Rõhk 2,5bar, proovisin ka 2,8 aga vääne hoopis vähenes, seega selle turbo ja kollektoritega on piir ees.
https://www.youtube.com/watch?v=GuXz2ML ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 20.11.2014 10:16
Postitas Jaan
Mõtlen ikka aegajalt, et kas sa aegajalt selle peale ka mõtled, et miks sa RS2000 peale oma aega üldse kulutasid

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 20.11.2014 11:30
Postitas erxx
Jaan kirjutas:Mõtlen ikka aegajalt, et kas sa aegajalt selle peale ka mõtled, et miks sa RS2000 peale oma aega üldse kulutasid

Sellega ongi nii, et talvel mersuga ei saa garaasi kaldastki üles, escortiga aga sai esimestel aastatel üsna usinalt radasid poleeritud ja tundus sellel hetkel parim pill ever. Ega ma muidu poleks teda nii kergekäeliselt müüki ka lükanud, mesa tegi asja tunduvalt lihtsamaks.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 26.01.2015 2:04
Postitas erxx
Esimene auto kus tuhatoos sai lõpuks kasutust, peale sentide hoidmise.
Päris mõnus on sõita nagu valge inimene, vahetab käike nagu tavaline automaat ja olemas loomulikult ka manuaalne reziim, saab igal ajal ja asendis ise käike üles-alla lapata. Menüüd annab ikka klõpsida, kõiki vahetusi saab erinevatel koormustel reguleerida, erinevad turbiinilukustuse variandid, eraldi boost controlleri menüü jne.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 26.01.2015 10:36
Postitas hents99
+1
MB tuhatoosid sobivadki täpselt selle ekraani jaoks
VEMS`il on sarnased ekraanid, mis mootori andmeid kuvavad.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 09.02.2015 20:43
Postitas erxx
Kui suur vahe on 6-silindrilise mootori puhul twin entry või single entry kollektoril? Turbo on twin entry aga kollektor oleks mugavam teha single entry, nagu ma aru saan siis max hp ei tohiks muutuda aga spool on veidi kehvem?
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 09.02.2015 20:49
Postitas kilplane
twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 09.02.2015 21:45
Postitas erxx
kilplane kirjutas:twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 09.02.2015 21:57
Postitas jeff01
erxx kirjutas:kilplane kirjutas:twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?
vahelduimsi 132 kokku ja 564 kokku seljuhul. ehk siis 123 ja 456
tüüpilise torukolde puhul ei tule max hp vahet sellest, et gaasid pikemalt eraldatud sest see vahe on pmt viimased 10cm või nii........pigem on max hp osas ehk nii, et single entry korral läheb gaas sealt läbi kust tal kergem minna on ja võiks jõuvahe hoopis niipidi tulla. Ise eelistan igaljuhul splitentry koldeid sest minumeelest on kahte kolmest kuuske lihtsam teha kui ühte kuuest

Veidi keerulisemaks teeb asja vaid wastegate klapini asja lahus hoidmine (vaheseinaga)
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 09.02.2015 22:27
Postitas erxx
jeff01 kirjutas:erxx kirjutas:kilplane kirjutas:twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?
vahelduimsi 132 kokku ja 564 kokku seljuhul. ehk siis 123 ja 456
tüüpilise torukolde puhul ei tule max hp vahet sellest, et gaasid pikemalt eraldatud sest see vahe on pmt viimased 10cm või nii........pigem on max hp osas ehk nii, et single entry korral läheb gaas sealt läbi kust tal kergem minna on ja võiks jõuvahe hoopis niipidi tulla. Ise eelistan igaljuhul splitentry koldeid sest minumeelest on kahte kolmest kuuske lihtsam teha kui ühte kuuest

Veidi keerulisemaks teeb asja vaid wastegate klapini asja lahus hoidmine (vaheseinaga)
Okei, tundub loogiline. Hakkasin vaikselt kollektorit tegema, vaatab kuidas välja kukub.

Wg on jah natuke ebamugav teha, tegelikult oli idee proovida QSV ehk quick spool valvet, sellest ka soov single entry kolle teha. Praegu mõtlengi et kas oleks mõtekam teha 6-1 kolle ja quick spool valve või tavaline twin entry. Turboks hetkel hx40 16 kojaga.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 09.02.2015 22:58
Postitas kilplane
sessuhtes et see vahe pole ainult 10cm sest 10cm pärast on nad juba turbo labadevahel ja teevad tööd. ehk pulsi rõhk ei saa minna teistesse torudesse tagasi. ehk siis nagu ütlesid, et lähevad sinna kus kergem.. ja labade vahelt 180* teha ja teise kolde poolde minna on keerulisem..
seda quick spool asja saab ka split kollega teha..
põhimõlleiselt klapp, mis kas sulgeb kollektorid üksteisest või siis klapib kinni ühe poole turbost.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Postitatud: 11.02.2015 13:19
Postitas erxx
Nii, veel üks küsimus millele ei ole otsest vastust netiavarustest leidnud. HX40 turbosid on 6, 7 ja 8 labaliste kompressori tiivikutega, oletame et kojad ja tiivikute mõõdud on samad, siis mis omadused nendel turbotel erinevad on? Kas kiiremini spoolib 6 või 8 labaline, olen aru saanud et mida vähem labasid seda parem voolavus max jõu juures? Mul konkreetselt 8 labaline isend.