MB 300CE 88' sm. pelle

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas hents99 »

Asi on pigem vanadusest. Piisab tavalisest sanitaarremondist ilmselt - ploki ja kaane pinnalihv ning originaalpoldid.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas Renn »

motivatsioon Turbobandit`ilt:
https://www.youtube.com/watch?v=Jx3wWcXJpew
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 61
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Kuna mul neid 124 mersusi mitu siis otsustasin veel ühe ära rikkuda.
See siis 300E, tahtsin keretöid harjutada aga läheb vist veits käest. Põhi on keevitatud, tagasild on saanud värskenduse, uued piduri ja kütusetorud, vahelduseks tegin uue väljalaske kollektori(pole kunagi varem teinud) . Proovisin teha nii lühikese kui võimalik ja samas säilitada twin entry. Wastegated tuleb 2x38mm.
Kui turbo torustik valmis siis võtan korra mootori ja kasti välja, ei taha mingeid õliloike all näha ja saan kapotialt ka võimalikud rooste kohad üle käia.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Keevitada proovin pühapäeval lõpuni. Siis veel wg torud ja pärast liivaprits ning kuumakindel värv.
MB 300CE turbo '88
jaan175
Postitusi: 45
Liitunud: 28.03.2016 11:29

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas jaan175 »

sm. pelle kirjutas:Tekkis küsimus kaanetihendi kohta. Nimelt antud mootoril on tüüpveaks lekked kaane esimesest ja tagumisest otsast. Selle süüks peetakse peamiselt malmploki, alu kaane ja magneesium otsakaane kooslust.
Et kas siin abi oleks tikudest või tikud ja mingi edevam tihend?
Või panna lihtsalt uute juppidega kokku tagasi ja loota parimat. Turbobantitil on tikud sellele motorile olemas, tihendi plaanisin jätta tehaseoma.
Parematest tikkudest ja tihendist on kindlasti abi. Kui juba on probleemid kaanetihendiga väikeste jõudude juures siis arvatavasti vajab nii ploki kui ka plokikaane lihvi. Olen näinud kuidas üks m50 mootor iga kuu uut tihendit tahtis ja lõpuks tuli välja, et plokikaane poltide kohad olid plokist natukene välja veninud. Nägime ka, et elringi tihend pidas kauem kui victor reinc, et tasub ka kindlasti kvaliteetsem tihend võtta.

Palju jõudu keerama hakkad üldse?
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 61
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Pole otsest tihendi probleemi, pigem lekked vanadusest. Niiske siit ja sealt, koos püsib ilusti. Kupeel on äkki 350hp kandis. Kupeega pole 2a sõitnud, ootab keevitustööde järjekorras hetkel.
Jõudu plaanis võtta nii palju kui tuleb. Hetkel üritan kokku saada nii kiiresti kui võimalik. Kokku läheb mootor uute juppidega, ei midagi uhket.
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 61
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Nii see jäi, wg torud veel vedada. Hetkel pole wg'si veel füüsiliselt olemas seega saan downpipe, summuti ja cooleri mõelda välja. Eile veits vaatasin kuidas kuhu cooler mahutada. See mis mul on, vaevu stange taha mahub aga radika kinnitused pean kõik ümber tegema.

Pilt
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 61
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Esimene käivitus tehtud, panen summuti külge, mõned pistikud lõpetada ja seejärel proovin enamvähem tööle saada.
Siis kaas maha, uus tihend, klapipesad, ketipinguti jne väike hooldus. Siis saab rõhu peale lasta.

Pilt

Video ka - https://youtube.com/shorts/Rm137yu31jg" onclick="window.open(this.href);return false;

Olen veel teinud uued pihusti pesad ja tps andurile adapteri. Sain lõpuks printerile teise ehitusplaadi (build plate) ja saan abs plasti nüüd rahulikult printida.
Ja muidugi taaskord on Hents abiks olnud nõu ja jõuga. 

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
MB 300CE turbo '88
Vasta