2. leht 3-st
Postitatud: 11.06.2006 20:47
Postitas Jaan
kas BMW on ainuke kes on taha suuremad kettad kruttinud kui ette?
Und miks?

Postitatud: 11.06.2006 20:56
Postitas Siim
Jaan kirjutas:kas BMW on ainuke kes on taha suuremad kettad kruttinud kui ette?
Und miks?

Nissan 200SX S13 ka mis kuni 1991 aasta 9 kuuni toodeti.
Ees 257mm (Uuem juba 280mm)
Taga 266mm
Postitatud: 12.06.2006 2:41
Postitas Jaan
a mis point on? et vedavat silda jörmimalt pidurdada?
Postitatud: 12.06.2006 7:59
Postitas Raceboy
Taga suuremad kettad on Porschedel täiesti tavaline nähe, kuid nendel on see puhtalt kaalujaotuse pärast (911'l tagamootor, 924/944/968/928 käigukast taga).
BMW kasutab küll samu klotse, aga kettad on oluliselt õhemad, kui nt 928 S2-l ning seetõttu on ka heat dissipation area väiksem.
Postitatud: 12.06.2006 12:02
Postitas piazza_mees
isuzu piazzal on ka taga suurema läbimõõduga aga see ei tähenda ,et nad võimsamad oleksid klotsid on tükkmaad väiksemad ja ketta pind on kitsam seega ikkagi nõrgemad pidurid.
Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Kui tahan selle autoga ka talvel niisama sõita kas siis piduri pedaal liiga tundlikuks ei lähe, et nii kui pidurdad talvel siis kohe rattad loha on.
Postitatud: 12.06.2006 12:51
Postitas Ar21
Racing Blue vastab DOT 3 ja 4 standardile, nii, et pole mingit probleemi teda klasutada ükskõik, mis autol, millel võib DOT 3;4 sisse panna.
Postitatud: 12.06.2006 13:00
Postitas Silwer
piazza_mees kirjutas:Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Loomulikult on mõtet. Mul kogemused eelmisest aastast kui sõitsin nii Raplas kui Saugal tavalise klotsi ja vedelikuga. Tavaline tutikas klots kestis täpselt ühe ürituse Raplas + kolmveerand üritust Saugal. Lõppes asi vedeliku keemise, rauani kulunud klotsidega ja äraviskamisele kuuluvate ketastega. Tänu kuumusele oli pidurite käitumine rajal ka ettearvamatu - ei saanud enam aru mis koha pealt pidurdama hakata et kurvis teelt välja ei paneks.
Nüüd kus on korralik klots + vedelik ei saa arugi et pidur mingil moel imelikuks muutuks kui rajal ka pikemalt baarutada.
Postitatud: 12.06.2006 13:25
Postitas jk
Praktika
http://wax.pri.ee/ot2006bikernieki/pages/lat%20131.htm
Tavalist DOT 5.1 pidurivedeliku kadus kuhugi, B kettad tõmbasid kõveraks, aga Ferodo DS 2500 pidurdasid endiselt.
Postitatud: 28.06.2006 9:34
Postitas rookie
BMW suured tagakettad tulenevad ketta keskel asuvast käsipiduritrumlist, mis on samasuur kui keskmise jaapani pereauto tagumine trummelpidur olema kipub
Ketta pind on siiski väiksem kui esimestel, märgatavalt kohe.
Postitatud: 02.09.2006 10:53
Postitas kunn007
omale scorpale paigaldan järgmine nädal vähe suuremad ketad ja klotsid. 260-nelt 312-peale. ja pärit need audi A4 2004 S-line.
Postitatud: 02.10.2006 8:19
Postitas kunn007
pidurid vahetatud ja vahe on vägagi suur.
Postitatud: 05.12.2006 21:15
Postitas malco
kunn007 kirjutas:260-nelt 312-peale. ja pärit need audi A4 2004 S-line.
nii sportlikust huvist küsin, kas äkki mõni pilt ka sul on mis illustreeriks su tehtud tööd enne ja pärast?

Ja pidurdusjõu vahe tuleb isegi juba paremast klotsist päris hea sisse, mis siin veel uuest ja suuremast kettast rääkida

Postitatud: 02.01.2007 20:44
Postitas kunn007
eks ikka saab kui teen mõne pildi.
Postitatud: 09.01.2007 10:55
Postitas erikred
Oskab ka keegi öelda kuidas hinnata piduri peasilindri võimekust?
Silindri läbimõõdu järgi, või peaks seal veel midagi jälgima?
terv
erich
Postitatud: 09.01.2007 13:48
Postitas Ar21
Kuidas üldjuhul on. Kas hakkab asi sama peasilindriga toimima, kui panna ette näiteks kahekolvilise sadula asemele neljakolviline sadul.
Neljakolvilisel need kolvid ise vist sutsu väiksemad. Ei tea kas pidurivedeliku maht ka muutub ?