2. leht 4-st

Postitatud: 07.06.2006 16:35
Postitas TopFuelFunnyCar
Küsiks korra ühe asja vahele. Nimelt mida tähendab pentroof?

Postitatud: 07.06.2006 17:41
Postitas Raceboy
Kuno, sinu auto puhul (ja ka WRC auto puhul, mitte et need just liiga sarnased oleks, aga siiski) on tegu suht moodsa neljaklapitehnikas kaanega. Kas sellel BMw motol on 4 klappi silindri kohta? Kui jah, võib rõhku lasta maks. 0,5 bar, aga see on ka lagi.

Pentroof on põlemiskambri ja klapipaigutuse variant.

Postitatud: 07.06.2006 18:05
Postitas Krst
M50 mootor on jah 24v

Postitatud: 07.06.2006 19:14
Postitas 525
[quote="panter"
endal sõitsin 0.4-0,5 bariga ja surveaste oli kah 10 kanti...varsti saab teada palju kannatab maksimaalselt :D[/quote]

Palju sõitnud oled nii?

Postitatud: 07.06.2006 22:40
Postitas Mihkel
Üldiselt on see M50 mootor suht õrn igasugu lolluste vastu.
Tehakse mudiugi ka kõrge surveastmega asju aga see eeldab ka kogemust või normaalseid teadmisi.

Postitatud: 09.06.2006 20:09
Postitas iff2
M50B25 ilma vanoseta on väga kõva plokiga ja tal on topelt klapivedrud. Mootori orginaalsisu pidi 400 HP kannatama. Soovitaks siiski paksema kaanetihendi panna. Kui plaanid torustiku intercoolerisse alt vedada, siis võib jääda mootori kinnitus ette- see tuleks ka siis ümber teha. Minu arvamus on, et see on väga hea mootor turbotamiseks.

Postitatud: 10.06.2006 0:29
Postitas Kuuno
525 kirjutas:
panter kirjutas: endal sõitsin 0.4-0,5 bariga ja surveaste oli kah 10 kanti...varsti saab teada palju kannatab maksimaalselt :D
Palju sõitnud oled nii?
ma töristasin mõned kuud ringi aint...siis läks turbo laiali..moto ise sõidab siiani ja homme peaks uuesti talle turbo lisaenergiat andma...

Postitatud: 10.06.2006 1:26
Postitas Mihkel
iff2 kirjutas:M50B25 ilma vanoseta on väga kõva plokiga ja tal on topelt klapivedrud. Mootori orginaalsisu pidi 400 HP kannatama. Soovitaks siiski paksema kaanetihendi panna. Kui plaanid torustiku intercoolerisse alt vedada, siis võib jääda mootori kinnitus ette- see tuleks ka siis ümber teha. Minu arvamus on, et see on väga hea mootor turbotamiseks.
Vanoseta variandil on küll pea osa suht õrn.
Sellel vist ei ole veel topelt klapivedrusid.
Igatahes vanaga tuleb pööretega ettevaatlik olla, miss shift (money shift) maksab kena kopika.
Käiguhoovastiku ehitusest tingituna ei olegi see nii haruldan juhus just mignis lollis olukorras.

Saalekolksuga ja mudiu tiksuvaid M50 mootoreid olen ka omajagu kuulnud/näinud aga eks kõik sõltub hooldusest.

Lihtsalt ei soovita mina võtta esimeseks projektiks kõrge surveastmega mootori, kui teadmised on suhteliselt väiksed.
Alumine osa on tõesti kõva sellel mootoril, juhul kui mootor on normaalselt hooldatud ja pole 500k km läbinud.

Postitatud: 11.06.2006 21:31
Postitas Raimo
M50 perekonna mootorilt saab surveastme kenasti maha ostes .140" paksu metallist kaanetihendi. tihend ise ~3000 eeku ja transa otsa, kohalikelt pole asja uurinud. tikkpoldid on pmst kohustuslikud.
kolvidelt mina maha võtma ei hakkaks, erinevalt vanatüübi M20st ei ole kolvilagi nii paks.
stock alumised otsad korralikku juhtimise ja vahejahutusega teevad >400hj vändast.
General Specs:
M52 2.8l
stock bottom end
Full Haltech EMS
Cometic HG
ARP head bolts
GT35r
Turbonetics Manifold
Tial 46mm wastegate
V-band exhaust
RC 720cc injectors

Final results:
on 91 pump 440whp at 14psi
on Sunoco 112 512whp at 20psi
still running a little rich and the timing is not too agressive.
The car was tuned purely for drivability

http://www.danzioperformance.com/video/ ... o_race.wmv

Postitatud: 11.06.2006 23:42
Postitas Mihkel
Juhiks tähelepanu veel ka kasutatavatele detailidele seal listis, mis ei ole enamuses just odavad.
Vaevalt on antud inimesel plaanis autosse nii palju raha matta.

Sellepärast ongi asja väheke riskantsem ehitada.

Postitatud: 12.06.2006 0:35
Postitas Raimo
jah, üldjuhul s...st saia ei saa, on asjad mis peavad olema kui "odavalt" tahad saada

Postitatud: 28.06.2006 20:15
Postitas fe3n
ma lugesin selle teema läbi ja mul tekis küsimus, palju see 0,5bar juurde annab stok motole, on see võimsuse kasv tuntav et tasub seda turbot osta ja peale panna, ise olen kah mõelnud seda teed minna, minu motoks on mazda 626 2,0i 103kw

hetkel on mul vänt maas ja ootab lihvimisse saatmist, samas saaks kohe kah kolvid ringi vahetada kui sooviks võimsamad turbot, samas see eeldab et ma pean kah moto ülemise otsa ära tegema, kõvemad klapi vedrud jne.

Postitatud: 19.07.2006 20:12
Postitas erik
Pakun, et 0,5 bari korraliku seguga annab 30 - 50 % jõudu juurde.
Arvan samuti, et kui üle 0,5 baari rõhku ei püüa ja segu on "paras" siis ei ole vaja mootorit lahti võtta. (muidugi kui mootor on korralik ja tehasest juba mingite varudega). Olen siin ise uurinud, et BMW M52 mootoreid on turbotatud ja rõhuga 0,5 bar`i on saadud korralike (270 - 300 whp). Kuna teema on endale väga huvitav, oleks kena kui keegi leiab netist mingeid asjalike linke M50 - 52 ja turbo kohta oleksin tänulik.

Postitatud: 20.07.2006 0:01
Postitas Silwer
Ehk leiad midagi soome bmw tuunijate foorumist: http://www.btcf.fi/forum/

Postitatud: 20.07.2006 22:05
Postitas iff2