2. leht 3-st
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 04.01.2014 23:15
Postitas kalle211
ahto42 kirjutas:Sepikust need VW grupi nukad. Venna 2.5tdi mootoril juba 5ndad vist peal.
Kui tehas teeks neid nukkasid ka mingitest ulmelistest sulamistest, eluiga oleks pikem aga kui insenerid on õlitussüsteemi sellise teinud siis selle kulumise vastu ikka ei saa.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 05.01.2014 1:14
Postitas Maik
See tüüp on igaljuhul idioot kes 5x nukkasib paneb. Peab alles auto meeldima..
nukad ja nende vahetus ju ei maksa vähe ,arvestades mis aastani selle mootoriga autosid tehti ja mis auto maksab siis on ilmselt nukavahetamine ületanud auto hinda ? Ma sõitsin sama mootoriga ja kulnud nukkadega autoga 4a. (küün jäi nuka pinnal kinni igastahes ostuhetkel - ja ma ei vahetanud)
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 05.01.2014 12:53
Postitas ahto42
Mul vennas ise ka ei pannud, eelmine omanik pani. Mingi probleem pidi seal olema, sest eelmine omanik sai viimaste nukkadega ainult 5tkm sõita.
Vennas ostis auto, mootor pakiruumis, Pani parema väljanägemisega õlipumba, hea väljanägemisega nukad. Pärast kokku ladumist on saanud sõita 30tkm, aga õlikorgi alt paistab juba krobeline pind. Kardab, et tablettidel augud sees.
Aga aitab vast off topikust.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 16.01.2014 20:25
Postitas kuno666
Ja lõpuks ta töötabki. Esialgu panin rõhku nagu ennem ehk siis 1,7bar-i ilmselt kruvin natuke veel maha ja panen ta sinna 1,5 ja 1,6 vahele. Kui vend lairiba landa ära toob ehk siis saab selle ka prooviks külge ja vaatab mida huvitavat sellega näeb. Õli sai uus toodud ja pidi olema siis mõeldud uutele vag grupi autodele. Kui tõstukile saan siis tahaks korra karterit alt ära võtta ja vaadata kas altpoolt paistab midagi. "a tagasi võtsin ta alt ära ja siis oli õli võttur ummistunud ilmselt kehva õlifiltri pärast papi tükkidega.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 16.01.2014 20:29
Postitas bmwre39
kuno666 kirjutas:Ja lõpuks ta töötabki. Esialgu panin rõhku nagu ennem ehk siis 1,7bar-i ilmselt kruvin natuke veel maha ja panen ta sinna 1,5 ja 1,6 vahele. Kui vend lairiba landa ära toob ehk siis saab selle ka prooviks külge ja vaatab mida huvitavat sellega näeb. Õli sai uus toodud ja pidi olema siis mõeldud uutele vag grupi autodele. Kui tõstukile saan siis tahaks korra karterit alt ära võtta ja vaadata kas altpoolt paistab midagi. "a tagasi võtsin ta alt ära ja siis oli õli võttur ummistunud ilmselt kehva õlifiltri pärast papi tükkidega.
kus on kohustuslik photoshoot=?
ega filter juhuslikult poolakate wix polnud?
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 16.01.2014 20:35
Postitas kuno666
Ehk nv jõuab midagi teha vaja veel vasakult poolt pooltelje mõlemad kummid ära vahetada. Ei teagi need filtrid mida ise olen vahetatud on siiani kõik terved olnud ilmselt siis ennem minukätte jõudmist on sinna mingi jama pandud.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 17.01.2014 15:13
Postitas Siller
Mis ajast diislitel A/F ratiot mõõdetakse?

EGT kella pidasid vast silmas.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 17.01.2014 15:24
Postitas Raceboy
Siller kirjutas:Mis ajast diislitel A/F ratiot mõõdetakse?

EGT kella pidasid vast silmas.
Diiselmootoril mõõdetakse seda ka ja on vähemalt sama tähtis kui ottomootoril.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 17.01.2014 15:32
Postitas freeser
Ütleme nii, et see auto pole kunagi nii hästi liikund nagu praegu. Sain eile proovida ja no rõhk tuleb täpselt siis kui peab ja puhub ka niipalju kui vaja. Otsin oma 1,9-le ka igatahes sellise turbo

Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 22.01.2014 9:00
Postitas Siller
Raceboy kirjutas:Siller kirjutas:Mis ajast diislitel A/F ratiot mõõdetakse?

EGT kella pidasid vast silmas.
Diiselmootoril mõõdetakse seda ka ja on vähemalt sama tähtis kui ottomootoril.
Diislit lastakse laiali pigem rikka segu ja sellest tuleneva kõrge väljalaskegaaside temperatuurist. Lisaks on diisli A/F ratio hoopis midagi täiesti erinevat bensiinimootori omast. Ehk siis lahja segu diislit ei tapa, pigem teeb seda rikas segu.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 22.01.2014 9:56
Postitas kuno666
Aga lairiba lamdaga peaks ka ju egt nägema . Vemsi toodang oli minumeelest. Hetkel ei julge väga vajutada kuna musta ikka viskab mõnuga ja oleks vaja teada egt-d siis saaks juba edasi timmida.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 22.01.2014 13:15
Postitas murjam
See, et Vems-il on kell, kus kuvatakse lambda ja egt näitu korraga, ei tähenda, et lairiba egt-d näitab. Need ikka täiesti erinevad asjad.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 22.01.2014 17:55
Postitas bmwre39
kuno666 kirjutas:Aga lairiba lamdaga peaks ka ju egt nägema . Vemsi toodang oli minumeelest. Hetkel ei julge väga vajutada kuna musta ikka viskab mõnuga ja oleks vaja teada egt-d siis saaks juba edasi timmida.
no kui hullult tahmab siis ikka peaks süütenurga paikka seadma...sul uued pihustid jms soovitaksin ikkagi minna seadistama...
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 22.01.2014 20:48
Postitas kuno666
Seadistama lähen alles kevadel ennem vaja veel sidur natuke kangem sisse panna. Ilmselt audi s2 korv ,ketas ja g60 hooratas. Ei tea palju s2 ketas ültse jõudu kannatab.
Süüde on paigas vähemalt arvutiga vaadates. Katsun arvutiga kütust maha võtta ehk hakkab vähem tossama.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Postitatud: 23.01.2014 11:58
Postitas Raceboy
Siller kirjutas:Diislit lastakse laiali pigem rikka segu ja sellest tuleneva kõrge väljalaskegaaside temperatuurist. Lisaks on diisli A/F ratio hoopis midagi täiesti erinevat bensiinimootori omast. Ehk siis lahja segu diislit ei tapa, pigem teeb seda rikas segu.
Heh, ma tean seda isegi, ja ma ei maininud kuskilt mis segust juttu on vms, pelgalt seda et mõõdetakse täpselt samamoodi, lihtsalt häälestada tuleb teisiti.
Lambda näit, kui selline on kütuse tüübist sõltumatu, AFR aga mitte (AFR = lambda x konkreetse kütuse stoich).
Ehk siis VEMS'i kella saad vabalt diislil kasutada.