2. leht 3-st
Postitatud: 09.06.2006 8:58
Postitas Ar21
©otimaal nagu mina aru saan - online pood.
Aadress selline :
www.flat4online.co.uk
Postitatud: 14.07.2006 8:49
Postitas Ar21
Nüüdseks pump ka käes. Vahepael juba hakkasin vaatama, et kaotsi läinud kusagil. Aga ei kohale tuli täpselt 30 päevaga. Kusjuures saatmine maksis karbipealt loetuna meierahas ligi 200 kr. Aga seda maksta ei tule -müüja teeb sellejagu n.ö. alet.
Postitatud: 26.07.2006 11:31
Postitas Ar21
Ise algatasin teema ise ka vastan, võibolla kellelgi läheb vaja. Ise nagu nüüdseks sellekohapealt targemaks saanud.
Turbo Legacyl siis orginaalis (Imprezal arvatavasti samuti v.a. STI), siis 375 cc x 4 pihustit peal. See cc ongi kuupsentimeetrit / minutis. See teeb siis üldine max. tarbivus - 4x 375= 1500 cc/min.
Kuna laiemalt levinud liitrit/tunnis, siis 1500 korrutada 60, saab 90 000 cc/tunnis ehk 90 liitrit tunnis. Sellise tootlikusega bensupumpa oleks siis vaja vähemalt Subaru 2,0 T. ja loomulikult peavad ka rõhud klappima. Ta peab olema n.n. kõrgrõhu bensupump.
Kuna peab olema ka mingi varu, siis keskeltläbi 100 l/h ajaks asja ära, aga nii 150 l/h veel parem.
See eespoolnimetatud Japanpartsi toode jääb 2,0 T lahjaks - 1350 cc =81 l/h. Arvatavasti läheks ta vabalthingavale 2,0-le.
Postitatud: 01.09.2006 11:09
Postitas Jaan
Hommik. mul ka pump undab nagu siga aiavahel ja olen ka siin walbro pumpasid vaadanud. autoks escort rs turbo. pump on paagiväline, otse läbijooks...ja mida imet ma sealt veel peaks teada saama lisaks L/h jõudlusele? mingi surve ilmselt? tegemist meh pritsega.
Postitatud: 01.09.2006 11:12
Postitas Mihkel
RS Turbo peaks olema K-Jet pritsega.
See eeldab ~6bar-ist kütusesurvet.
Walbro paagiväline ilmselt sellisel rõhul enam nii võimekas ei ole kui 3bar peal.
Mina vaataks tutika originaal pumba poole, või otsiks kuskilt Walbro paagivälise pumba datasheeti.
Postitatud: 01.09.2006 11:42
Postitas parm
tere,
väike graafik tutvumiseks , walbro pumpasid saab minukaudu
olavi
Postitatud: 01.09.2006 13:12
Postitas Mihkel
Selle graafiku järgi on Walbro High Pressure versiooni 255l/h ainult 1bar kütuserõhu juures.
3bar ehk enamkasutatava baasrõhu juures ainult 220l/h (suht hea isegi).
1bar ülerõhu (4bar kokku) juures on tootlikus 195l/h, ehk siis piisav ~500hp turbomootoritele.
Postitatud: 01.09.2006 13:19
Postitas Jaan
rs-il on KE-Jetronic, kas selline pump siis sobiks nagu graafikus on näidis?
Postitatud: 01.09.2006 13:24
Postitas Mihkel
6bar juures piisab sellest ~250hp jaoks.
Eeldades, et see pump kannatab pidevat sellist survet.
KE erinevus K-st on ainult elektroonika lisa.
Pihustid on ikkagi mehhaanilised.
Postitatud: 05.09.2006 9:32
Postitas Jaan
palju siis walbro pumbad ka eestis maksavad? boschi oma eest küsitakse 2x rohkem kui mujal vabas maailmas.
Postitatud: 05.09.2006 11:03
Postitas Mihkel
~2000.- on keskmine hind.
Postitatud: 05.09.2006 12:34
Postitas Raceboy
Boschi K-Jeti pump suudab tavapärase 6 Bar asemel 3baari juures töötades pumbata ~210l/h. Väikesed erinevused on eri mudelite pumpade vahel muidugi ka.
Postitatud: 05.09.2006 15:00
Postitas Jaan
plaan on panna cosworth sierra pump
Postitatud: 05.09.2006 19:25
Postitas CIS
Raceboy kirjutas:Boschi K-Jeti pump suudab tavapärase 6 Bar asemel 3baari juures töötades pumbata ~210l/h. Väikesed erinevused on eri mudelite pumpade vahel muidugi ka.
http://apps.bosch.com.au/motorsport/dow ... lpumps.pdf
Postitatud: 26.09.2006 2:08
Postitas Mihkel
Avastasin veel seda, et 13.5V juures, ehk siis mootori töödates on Walbro 255L/h High Pressure pumba tootlikus ~25% suurem.
Seda muidugi juhul kui juhtmestik vastav on (suurt pingelangu ei teki, piisavalt voolu pumbani jõuab).
Ehk siis 3bar juures ~275L/H, 1bar ülerõhu juures (1:1 regulaatoriga, 4bar kokku) ~240L/h.
Lisan ka graafiku:
