2. leht 2-st

Re: BMW 320, E30, 89a. (M10 Turbo). Reimann.

Postitatud: 19.11.2013 22:53
Postitas Reimann
Võtsin ennast täna kokku ja sukeldusin armatuuri alla, kus asusin likvideerima mingi mehe elu suurimat saavutust, st eemaldasin osa signast, jätsin vaid keskluku osa alles, kuna ei taha jääda ootama, millal see porno mind kuskile teepeale jätab. Ausalt mehed, võtke see aeg, istuge maha, varuge veidi töövahendeid ja tehke sellised asjad kasvõi enam-vähem viisakalt ära. Pole esimene auto millel taoline pesa armatuuri all, kuid siiani kõige hullem. Keskluku juhtmeid oli jätkatud suvaliste kõlarijuhtmetega, ühtegi osa ei olnud seotud punti kokku, vaid põimitud ükshaaval suvaliselt läbi kerejuhtmestiku. No krt mõni nipukas osta ei ole vast üle mõistuse kallis :x
Mõni tund nokitsemist ja võib täitsa rahule jääda, nüüd ka seal vähemalt asjad korras ja saab kindel olla, et ükshetk signa pärast kuskil ei seisa. Vahepeal siin nokitsesin ka istmete kallal, nimelt kuna originaal istmeid korralikke normaalse hinnaga saada ei ole, siis paigaldan esialgu e36 istmed, hiljem ilmselt pistan nagunii miski poolkorvi sisse.

Re: BMW 320, E30, 89a. (M10 Turbo). Reimann.

Postitatud: 26.09.2014 21:36
Postitas Reimann
Polegi siia peaaegu aasta juba postitanud. :axe

Aga hetkeseisuga on auto juba liikluses mõned kuud. uus värvkate seljas, hiina turbo asendus uue gt2860rs-iga. Sidur sai uuenduse saabi korvi ja pidurimeistri katetega kettaga.
Hetkel rõhku 0.8 bar ja ennem piirajat 1.0. Seade vaja uus teha kuna viskasin just 630cc siemens deka pihustid peale ja vaja uuesti paika sättida.
Hetkel peab vähe termoisolatsiooni panema kapotialla, kuna kisub elu seal hõõguma vahepeal.

Re: BMW 320, E30, 89a. (M10 Turbo). Reimann.

Postitatud: 26.09.2014 21:39
Postitas Reimann
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt