2. leht 3-st

Postitatud: 13.06.2006 19:13
Postitas wilson
Pilt

Postitatud: 13.06.2006 21:19
Postitas Mihkel
Palju õnne, kui ämbrisse õli hakkate laskma.
Niipalju võiks ikka kannatust olla, et tagasivoolu normaalse saaks panna.
Mõni mees hakkab niimoodi ilma pealevooluta ka katsetama :lol:

Postitatud: 13.06.2006 21:43
Postitas wilson
ämbrisse ei saa midagi lasta.sedasi oleks peaaegu hetkega kogu karter tyhi vähemalt minu arust.seal ju rõhk sees mis surub õli ringi käima.ilma õlita oleks kohe turbo õhtal

Postitatud: 15.06.2006 12:35
Postitas Priit
On kunagi nii tehtud et paar sekundit auto käis ilma õli tagasivooluta, asja point oli selles et näha kas ka õli turboni jõuab. Paari sekundiga ei juhtu seal midagi kui karteris õli piisavalt.

Postitatud: 15.06.2006 21:31
Postitas jeff01
Ok vb küll offtopic aga kui asi on nii nagu peab (Kitsendus vahel või õlisurve muude meetoditega alla 40ne PSI viidud) siis ei viska hetkega mitte midagi tühjaks. Äravool tavaliselt kordades suurema läbimõõduga ja õli kogus mis sealt tuleb pole teab mis suur. aga jah mis vahet sel on kas viskab või ei...pole ju vaja niiviisi sõita et ämber kapoti all :-D

Postitatud: 15.06.2006 21:35
Postitas Mihkel
No asi on lihtsalt põhimõttes.

Ja miks ei peaks õlitus toimima, kui asi on korralikult tehtud.

Postitatud: 16.06.2006 9:32
Postitas henri
M-Tech kirjutas:No asi on lihtsalt põhimõttes.

Ja miks ei peaks õlitus toimima, kui asi on korralikult tehtud.
see on ka hea viis kontrollida kas õli tuleb palju või vähe, jne.

parem karta kui kahetseda, mõnele meeldib kinnisilmi ehitada teisele meeldib et tema meistriteos ka kestaks. Ja algstaadiumis on vigu kergem märgata, parandada. Kõik ei ole eksimatud.

Postitatud: 16.06.2006 9:46
Postitas Kuuno
kõige kindal viis seljuhul-teed kõik vamis k.a õli ärajooksu.
Paned mootori tööle korraks ilma ärajooksuta ja kui on ok paned vooliku külge. Ise niiviisi teinud :)

Postitatud: 16.06.2006 10:56
Postitas Ar21
Turbo õlitus on ju sellise põhimõttega, et õlisurve (pealevool) on piiratud ja äravool on võimalikult vaba. Kui lasta otse sama survega nagu mootoris sisse, siis vist hakkab turbos õli läbi ajama.
Turbo jahutusvedeliku ringlus tundub olema jälle vastupidise põhimõttega, et pealevool on vabam, kui äravool. Vähemalt nii tundub olema Subarul. Turbost jahutusvedeliku äravoolu voolik on igavene kõverik (mitu 90 kraadist nurka sees), kuigi võiks ju tavaline veidi kaardus voolik olla.

Postitatud: 17.06.2006 8:24
Postitas wilson
kõik õli tuli ilusti peale ja läks ka ära,kuigi voolik oli mitte langevas asendis.nyyd ootan millal linnapoole asja et suuremad düüsid osta.peale jaani siis kavas ka auto sõitma saada 8)

Postitatud: 23.07.2006 21:53
Postitas wilson
nii sai siis ka esimene ring tehtud.vabakäiku polnud ja peale ei saanud bena eriti.natuke veel timmimist ja saab ka ilusti liikuma!

Postitatud: 05.08.2006 17:06
Postitas wilson
sai jälle veidi liigeldud ja probleem käes.nimelt genekas laeb liialt.peale sõitu (1km) oli geneka juhe tulipunane ja hõõgus! mis ette võtta??panna suurem ja jämedam juhe või genekat vahetada?
genekas laeb just yle kuna pöörded on 4000-8000 kanti koguaeg!

Postitatud: 05.08.2006 18:33
Postitas Kristo
Pingeregulaator on ikka korras?

Postitatud: 06.08.2006 17:39
Postitas Miq
elektriga seoses, hõõguvad küttekehad ja lühises juhtmed.

Postitatud: 09.08.2006 19:48
Postitas wilson
sain jälile!asi oli selles et turbo oli juhtmestikku kokku kypsetanud.nyyd vean juhtmed ylespoole et ette enam ei jääks.nädala pärast saab siis päris Liikuma :D loodan