2. leht 2-st

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 05.01.2014 11:25
Postitas bmwre39
originaal turbo,pihustite,vaba väljalaske ja meth pritse abiga väidavad et 1,7bar@ca260-270hp täiesti reaalne kui kütust jagub... mootor erineb tõesti tiba kuid suurim probleem ongi just kaane hingamine mida olen proovinud natuke omaltpoolt parandada...kuid juba käivad mõtted uue väljalaske kolde osas...uue pumba saab ehk tuleval kuul...
hetkel projekt seisab kuna ruumide renoveerimisega tuleb tegeleda...
ükskord kui tehnika kokku saab ja seadistus teostatud selgub reaalne tõde siiski dünos
lgp:Rando

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 09.01.2014 0:47
Postitas bmwre39
http://www.clutch-specialists.co.uk/sta ... 368351.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
kiirelt abi vaja: oskab keegi kommenteerida sellel saidil pakutavaid sidurikomplekte...
või pigem uurida midagi sachsilt...
kas ketas valida 4 või 6 labaga

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 09.01.2014 8:36
Postitas DioX
bmwre39 kirjutas:http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-3-kit-for-bmw-3-series-e46-330d-all-5-speed--models_p23368351.htm
kiirelt abi vaja: oskab keegi kommenteerida sellel saidil pakutavaid sidurikomplekte...
või pigem uurida midagi sachsilt...
kas ketas valida 4 või 6 labaga
Enda masinal on kasutusel sealt tellitud stage 3 siduri kettas 6 labaga ja täitsa hästi toimib . Inglased ise kah kiidavad seda kohta .

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 09.01.2014 11:22
Postitas bmwre39
DioX kirjutas:
bmwre39 kirjutas:http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-3-kit-for-bmw-3-series-e46-330d-all-5-speed--models_p23368351.htm
kiirelt abi vaja: oskab keegi kommenteerida sellel saidil pakutavaid sidurikomplekte...
või pigem uurida midagi sachsilt...
kas ketas valida 4 või 6 labaga
Enda masinal on kasutusel sealt tellitud stage 3 siduri kettas 6 labaga ja täitsa hästi toimib . Inglased ise kah kiidavad seda kohta .
Aga uurisin sealt ja oli valikutes 4.5 ja 6 labaga. Oskad sa öelda kas 4laba jääb linnasõiduks liiga ebamugav?
Masinaga plaanis hobikorras käiia nii rajal kui ka dragil

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 09.01.2014 11:32
Postitas Veuks
Enda autol oli 6-e labaga leevendusega ketas,racing korv.Polnud kõige mugavam sõit tänaval.Esimestel sõitudel tükkis ikka väga tihti välja surema.

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 09.01.2014 19:19
Postitas DioX
bmwre39 kirjutas:
DioX kirjutas:
bmwre39 kirjutas:http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-3-kit-for-bmw-3-series-e46-330d-all-5-speed--models_p23368351.htm
kiirelt abi vaja: oskab keegi kommenteerida sellel saidil pakutavaid sidurikomplekte...
või pigem uurida midagi sachsilt...
kas ketas valida 4 või 6 labaga
Enda masinal on kasutusel sealt tellitud stage 3 siduri kettas 6 labaga ja täitsa hästi toimib . Inglased ise kah kiidavad seda kohta .
Aga uurisin sealt ja oli kaks valikut 4 ja 6 labaga. Oskad sa öelda kas 4laba jääb linnasõiduks liiga ebamugav?
Masinaga plaanis hobikorras käiia nii rajal kui ka dragil
Soovitaks panna 6 labaga ja kindlasti leevendus vedrudega .
Mugavam sõita kah.

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 27.01.2014 18:01
Postitas bmwre39
täna jõudis Inglismaalt siis CG-Motorspordi stage3 keraamiliste katetega sidurikomplekt-ja valikuks osutus ikkagi 5 laba ja ilma leevendus vedrudeta (kuna hooratas 2massi)-selline kombo soovitati siis Andrew Bedfordi poolt...
tuleval kuul saab ka differ väikse uuenduskuuri quaife näol...ülekande arvuosas pole veel selgusele jõudnud kas 2.28,2.47 või 2.81 (stockis lahtine 2.28)
tänud ka kasutajale DioX

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 27.01.2014 18:08
Postitas kuno666
kas hooratas on 2 massiline ?

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 27.01.2014 18:10
Postitas bmwre39
kuno666 kirjutas:kas hooratas on 2 massiline ?
hooratas on 2massiline...ning saab väikse uuenduskuuri-mis pidavat jääma kestvam...

ah jaa...vahepeal jõudsin uued mootoripadjad paigaldada...eks paistab kaua kestavad

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 27.01.2014 18:56
Postitas Mihkel
Palju korvil clamp load-i on?
Ehk siis kas sidurikomplekti suurem nm hoidmine on saavutatud vaid friktsioonmaterjali kaudu või on ka reaalselt korv tugevam.
Lihtsalt huvi pärast küsin, kuna väga paljud USA tootjad müüvad sisuliselt friktsioonpinna erinevust ja üle värvitud b-osa või tehase korvi.

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 27.01.2014 20:12
Postitas bmwre39
Mihkel kirjutas:Palju korvil clamp load-i on?
Ehk siis kas sidurikomplekti suurem nm hoidmine on saavutatud vaid friktsioonmaterjali kaudu või on ka reaalselt korv tugevam.
Lihtsalt huvi pärast küsin, kuna väga paljud USA tootjad müüvad sisuliselt friktsioonpinna erinevust ja üle värvitud b-osa või tehase korvi.
ei oska öelda palju clamp on aga lubati et hoiab ilusti 800nm kinni...korv tugevam (kui õieti aru sain siis LUK korv tugevndatud...Shmiedmann pakkus samuti sama korviga kitti aga hind märksa kõrgem...
hea oleks muidugi kusagil clamp load ära mõõta ja ss magusama kohapeale korv timmida

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 28.01.2014 0:22
Postitas Jaan
Sorry, aga valdav enamus neid "clutchspetcialiste" on mingid stock korvide keerutamiste bisneseid nagu Mihkel kirjutas. Eriti kui on aadressi taga .UK ja kui tegemist ei ole just AP Racinguga siis on suht kindel feil. Ma räägin oma kogemusest ja kui sa viskad Googlisse CG motorsport any good? siis hakkab nende pihta paska tulema. Ongi mingi järjekordne värvitöökoda, kes ostab stock korve kokku, teeb "ilge firmasaladus" tuuning nipid, värvib korvi läikivaks ja lubab peale 500km sisse sõitmist +40% torki. Samas kui ostad SRE korvi, pole küll reissing kollast,aga asi teeb töö alati ära. Ja ilma sõnadeta, pidavat olema, kui õieti aru sain jne.

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 28.01.2014 0:52
Postitas bmwre39
kommentaare leiab äärmusest-äärmusesse...ja üldiselt ollakse rahul :!:
igatahes nüüd viskan lähipäevil komplekti kokku ja kui kevad kätte jõuab ehk saan omaltpoolt kommentaari lisada...

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 28.01.2014 11:16
Postitas Mihkel
See on automaatregulatsiooniga korv, seal pole midagi timmida. Sai ühe samasuguse komplektiga loomkatseid tehtud ja see mängimine ei tasu seda vaeva ära.

Tegelikult siin mingit imenippi polegi, see sama automaatregulliga LUK-i korv on max clamp ~1300kg isegi, kui mälu ei peta, ning 240mm diameetriga ja
labadega kettaga hoiabki see shitload nm, juhul kui joppab, et asi on max clampis tehasest.
Kogu asja nipp on ketta paksuses, kuna automaat regulatsiooniga korvil on regulatsioon ketta paksusega ette määratud ja seda muuta ilma korvi alg osandamata ei saa.
Vähemalt sellise järelduse tegin mina endale peale identse korviga katsetusi tehes.

Leevendiga ketast ei mahu sinna lihtsalt panema, kuna 2-e massiline hooratas jääb ette.

Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan

Postitatud: 28.01.2014 16:33
Postitas bmwre39
kui max clamp load on ca 1300 siis 900nm kinni hoida labalise kettaga ei tohiks olla mitte mingi probleem!
pole siduri kohapealt päris sinapeal aga kusagillt kunagi jäi silma mingisugune valem-aga see selleks