2. leht 2-st

Re: Kolbide purunemine

Postitatud: 29.12.2014 1:25
Postitas kivimugi
Lähiajal vaatan oma m50b20 üle
IAT 40
1.1 bar rõhku
8 kraadi süüde
12 segu
(katsetasin süütenurkasid, selle seadega tuli 1sek deto 6000 pöörde juures ja 1 silinder puudu)

Re: Kolbide purunemine

Postitatud: 29.12.2014 9:58
Postitas jeff01
Kuulsid detot salongi? 6000Rpm pole nagu see koht kus detoneerida.....Mingi muu probleem kui seade ma arvan. Olen 1,5bariga kah rohkem süütenurka kasutanud. M50 suht visa mootor ja hx40 painutab 1,8ga kepsud enne kui lähevad kolvid katki. Eks on kolbe ka läinud kuid reeglina paagišvammi või tyhja paagi tõttu vms.

Re: Kolbide purunemine

Postitatud: 01.01.2015 11:21
Postitas Raceboy
Sel juhul pole süüte nullpunkt paigas sul. BMW V8 ja R6 mootoritel on vahe minhi 25kraadi kandis...


kivimugi kirjutas:Lähiajal vaatan oma m50b20 üle
IAT 40
1.1 bar rõhku
8 kraadi süüde
12 segu
(katsetasin süütenurkasid, selle seadega tuli 1sek deto 6000 pöörde juures ja 1 silinder puudu)

Re: Kolbide purunemine

Postitatud: 01.01.2015 15:23
Postitas jeff01
kusjuures m50netel/52tedel on ma ei tea kas erinevat kiiluasetust või erinevat triggerit aga lambist kahest mootorit ühte kokku pannes on juhtunud lugu kus töötava seadega auto enam ei käi hästi kuid see vahe oli päris mitukümmend kraadi kuid see pole vist siinkohal teemaks.

Re: Kolbide purunemine

Postitatud: 01.01.2015 18:38
Postitas Raceboy
Kardetavasti jättis Henri oma V8 konfi R6'le kohaldades nullpunkti samaks, aga V8'l on see 62 kraadi ja R6'l 84 kraadi kui trigger tooth on 2 (st et hakkaks lugema esimesest reaalsest hambast, mitte puuduvast).

Re: Kolbide purunemine

Postitatud: 01.01.2015 19:46
Postitas kivimugi
Tegelikult oma lollus et ei mõõtnud ise yle vaid lähtusin neti infost ja tdc sai 60 kraadi

Re: Kolbide purunemine

Postitatud: 01.01.2015 21:05
Postitas redline
Sai kunagi proovitud strokerite erinevaid surveastmeid ja siis sa ka natuke liiale mindud ning deto lõhkus ühe kolvi rõngavahe ära. Tegu siis m52b25 kolviga.
Pilt