2. leht 2-st

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 22.04.2013 12:25
Postitas mth
twist kirjutas:Kas RS2 reaalsuses mitte P1 ei ole? Ja tolle tootjaks üldse quattro GmbH ja teistsugune on ka VIN-kood. Seega seda võrdluseks tuues ei saaks üldse löögile.
Ja monomähkija B4 võimsaim ridamootor oli üldse 101Kw 16V.
Täitsa õige jah see RS2 osa ja B4 võimsaim monomähkija on 2,8 128kw, kas ARK üldse teeb vahet quattrol ja esivedusel, ridamootoridl ja V mootoril, või näiteks avantil ja sedaanil?

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 22.04.2013 19:49
Postitas Väike s
Ikka ARK teeb vahet mootoritel. Minult küsiti mis peale läheb,ütlesin r5 KG 2,1 turbo.Löödi raamatu pakk lahti ja tehasest on tulnud rida 5 mootoriga b4 selle kere ja jubinatega kõige kangem 98 kw.

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 22.04.2013 20:42
Postitas cobra
Pilte ka saab siis kunagi?

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 22.04.2013 21:07
Postitas twist
mth kirjutas:
twist kirjutas:Kas RS2 reaalsuses mitte P1 ei ole? Ja tolle tootjaks üldse quattro GmbH ja teistsugune on ka VIN-kood. Seega seda võrdluseks tuues ei saaks üldse löögile.
Ja monomähkija B4 võimsaim ridamootor oli üldse 101Kw 16V.
Täitsa õige jah see RS2 osa ja B4 võimsaim monomähkija on 2,8 128kw, kas ARK üldse teeb vahet quattrol ja esivedusel, ridamootoridl ja V mootoril, või näiteks avantil ja sedaanil?
Mootor ja mootorisüsteemid
Kood 701. Üldnõuded mootorile
Nõuded:
3) mootori kinnituspadi peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja peab olema terved;
4) omavoliline mootori kinnituspadja või kinnituskoha muutmine kere või raami küljes on keelatud;
Seega nagu ei tohiks R5 mootoritki paigaldada, sest kinnitused erinevad. Reaalsuses on kõik kinni vaid konkreetses ametnikus ja enda suhtumises. Mõni ütleb juba ukse pealt "ei", teine on väga vastutulelik ja mõistlik.

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 23.04.2013 1:02
Postitas hents99
Eks ARK`is vaadatakse tüübikinnitust. Ju siis on erinevad tüübikinnitused.

Muidu väga äge, et asi korralikult regatud.

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 23.04.2013 18:39
Postitas Väike s
Mootori kinnitused ongi oma kohapeal,ja kasutatud audi 200 mootori patjasi. Käimari kinnitused on tehtud teised,ja stange tagune on saanud teise lahenduse.Pool teljed olid suuremaks peavaluks,kuna keeras sõlme need pulgad 2 käiguga asfaltil. Pilte pean tel tegema kuna ei oska siia suure mahuga pildikesi laadida.

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 24.04.2013 21:38
Postitas gaiar200
pilte saab isegi paintiga väiksemaks teha kui vaja.

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 26.05.2014 15:45
Postitas KakukeO
mth kirjutas:
twist kirjutas:Kas RS2 reaalsuses mitte P1 ei ole? Ja tolle tootjaks üldse quattro GmbH ja teistsugune on ka VIN-kood. Seega seda võrdluseks tuues ei saaks üldse löögile.
Ja monomähkija B4 võimsaim ridamootor oli üldse 101Kw 16V.
Täitsa õige jah see RS2 osa ja B4 võimsaim monomähkija on 2,8 128kw, kas ARK üldse teeb vahet quattrol ja esivedusel, ridamootoridl ja V mootoril, või näiteks avantil ja sedaanil?
Ei tee vahet monomähkijal ja nelikveol ning sedaanil ja avandil ;) Kõik on ark baasis ühekoodi all va rs2.
Ootaks endiselt autost pilte :) Tulevikuplaane ?

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 06.06.2014 12:12
Postitas diagram
samas kas mitte pigem b4 kerel s2 pole mitte kõige võimsam R5 mootor kui va rs2?

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitatud: 06.06.2014 13:07
Postitas mth
B4 kerel on S2 avant jah kõige võimsam (169kw) kui RS2 välja arvata. Aga kas see auto üldse alles on, päris vana teema üles kaevatud.