Re: Impreza WRX STi `06
Postitatud: 01.12.2012 11:53
Mida sa täpsemalt silmas pead?prj kirjutas:Madalalt kõrge väändega saabki mootor kõige rohkem vatti, mitte pöördega.
Mida sa täpsemalt silmas pead?prj kirjutas:Madalalt kõrge väändega saabki mootor kõige rohkem vatti, mitte pöördega.
Seda, et madalalt on PCP (peak cylinder pressure) kõige kõrgem, kuna täituvus ning sellest tulenevalt ka vääne kõige suurem ning mõjub kepsule, kolvile, saaledele, vändale jne igas asendis kõige kauem. Ka detoneerimise puhul mõjuvad jõud just sellise koha peal kõige tugevamalt, kus PCP kordades hüppeliselt kasvab.junsu kirjutas:Mida sa täpsemalt silmas pead?prj kirjutas:Madalalt kõrge väändega saabki mootor kõige rohkem vatti, mitte pöördega.
Jutt ei pretendeeri absoluutselt tõele, vaid puhtalt sellele mida lugenud ja uurinud.junsu kirjutas:Auto siiani elus ja terve. Kui siit enamus inimesi praegu autosid ehitab, siis minul on sõiduhooaegnii et nalja nabani.
Tegelikult oleks küsimus targematele: nimelt siis selle nigela 2,5L mootori kohta. Kui nüüd selle mootori nõrgim lüli, ehk kolvid ära vahetada ning seaded üle käia, kas siis on ta lõpuks hea või on seal veel midagi, mingeid iseärasusi, mis ta 2,0 mootorist kehvemaks teeb. Nimelt on plaan vaikselt veel üks mootor kokku laduda korralikest juppidest, millega saaks julgemalt pauku ka ikka teha, aga nüüd ongi küsimus, et äkki peaks seda asja alustama hoopis 2,0 ploki soetamisest.??