2. leht 2-st
Postitatud: 25.04.2006 11:02
Postitas Mihkel
Deforseerida saab ju ka nõrgemat mootori sisu kasutades.
See tõmbab sel juhul väga suured piirid.
Postitatud: 23.05.2006 16:10
Postitas rainer
Vastuseks ühele sinu teisele probleemile: Turborõhu vooliku saad tuua salongi kõrvalistuja jalgade juures oleva juhtme läbiviigu kaudu, tõenäoliselt on sealt ka su signalisatsiooni juhe salongi viidud.
Postitatud: 23.05.2006 16:47
Postitas JustMe
rainer kirjutas:Vastuseks ühele sinu teisele probleemile: Turborõhu vooliku saad tuua salongi kõrvalistuja jalgade juures oleva juhtme läbiviigu kaudu, tõenäoliselt on sealt ka su signalisatsiooni juhe salongi viidud.
Selle leidsin juba üles jah, tänks
Rõhku näitab kell siis kuni 1.0 bari ca 3500 pöörde juures, 6500 pöörde juures kuskil 0.7.
Postitatud: 14.09.2006 21:21
Postitas JustMe
Küsimus - mis juhtub kui wastegate kruvi paar keeret peale keerata. Turborõhk tõuseb? Soovitati seda teha, kuid aus olla , siis ei soovi turborõhku küll tõsta.
Postitatud: 16.10.2006 18:05
Postitas rainer
Kuna ei pea inglise keeles väga tugevaks panen sulle siia, mis leidsin.
Diferentsiaali korpus on sama, mis evo 8- l ja 9- l samuti laagrid ja pooltelje otsad, mis korpusesse lähevad. Ülejäänud asjad on sarnased Pajero Io le(meil Pinin) ja Space Wagon neliveolise variandiga. Vaevalt keegi täpselt sulle ütleb, et 1:1 mingi LSD sinna sobib eks ta rohkem selline proovimise versioon ole.
Mingisugused LSD komplektid leidsin ma siit(
www.rallyshop.ee) uuri äkki teavad rohkem.
Postitatud: 07.04.2007 0:55
Postitas JustMe
Küsimus selline, et millistele autodele annab panna elektroonilist turborõhu kontrollerit (boost controller) ? Et kas antud vidina install sõltub ka auto turbosüsteemi ehitusest või annab seda suhteliselt igale masinale paigaldada?
Postitatud: 07.04.2007 2:28
Postitas Mihkel
Saab igale autole installida.
Originaal solenoid jääb üldjuhul lihtsalt "õhku" reguleerima

Postitatud: 07.04.2007 10:54
Postitas JustMe
Siit nüüd teine küsimus, et milline boost controller on hea? Millised need variandid üldse on, tean vaid Apexi ja HKS omi aga mis neil nagu erilist vahet on?
Hea oleks, et näitaks rõhku sõiduajal, maksimum rõhku ja saaks panna vähemalt kaks erinevat seadistust, mida saaks siis nupuvajutusega vahetada. Ma saaks siis oma praeguse mehaanilise boostikella ära võtta.
Postitatud: 07.04.2007 10:57
Postitas mulk
Postitatud: 11.04.2007 21:42
Postitas JustMe
Küsimus veel selline, et kas el. boost controllerit on raske paigaldada? Ehk on selleks vaja keevitamist/puurimist või mismoodi see solenoid paigaldatakse?
Postitatud: 11.04.2007 23:33
Postitas junsu
kui salongist mootoriruumi juhtme vedamiseks tõesti mingit võimalust ei õnnestu leida,siis võib puuri vaja minna küll

muu peaks olema juhtmete ühendamise vaev + solenoidi paigaldus vaakumvooliku vahele...
Postitatud: 12.04.2007 0:04
Postitas JustMe
junsu kirjutas:kui salongist mootoriruumi juhtme vedamiseks tõesti mingit võimalust ei õnnestu leida,siis võib puuri vaja minna küll

muu peaks olema juhtmete ühendamise vaev + solenoidi paigaldus vaakumvooliku vahele...
Tnx. Sai nati ise kah erinevaid manuale loetud netist ja tõsi ta on , et ei tohiks väga keeruline olla. Ise eeldasin, et peab nati rohkem vaeva nägema. Aga äkki siis saab selle turbo süsteemi endale täpsemalt selgeks kah
