2. leht 3-st
Postitatud: 04.04.2006 13:23
Postitas scradow
ei usu eriti,et iga aasta peab kümneid tuhandeid roostetõrjeks jaapanlase puhul kulutama.
Postitatud: 04.04.2006 13:36
Postitas Raceboy
Keegi ei käsi uskuda, aga tasub enda auto roostealtid sõlmed kriitilise pilguga üle vaadata, mõelda natuke kui uus või vana auto on, ja siis hakata põhjapanevaid järeldusi auto roostekindluse kohta tegema.
Kui tähele panid, siis sõna "kümneid"oli sulgudes ja küsimärgiga ka

Postitatud: 08.04.2006 22:12
Postitas juss
Sai saunas räägitud ühe lammeri vennaga ja ta ütles,et 200sx on õige auto mida lammutada,kuna iga jupp maksab!mootori oli maha müünud 45k eest(2liitrine 93a)
Postitatud: 09.04.2006 20:58
Postitas Samvel
kui tegemist euroopa mudeliga, siis saunaonu valetas / mäletas valesti või oli purjus.

Postitatud: 09.04.2006 21:08
Postitas juss
Ei olnud purjus ega valetanud,kuna endal ta päris hea sõber.Mudelit ei tea!Aga noh...
Postitatud: 09.04.2006 21:15
Postitas Audiophile
Kuni 50 kilo : valik nr1 Audi 200, valik nr2 Nissan 200sx, valik 3 calibra turbo
Kuni 100 kilo : Valik nr1 Nissan 200 (s14), Valik nr2 Sierra Cossu, Valik nr3 Audi S2/S6.
Kuni 150 kilo : Porsche 944 turbo 88 ja üles, valik nr2 Nissan 200 (s15), Valik nr3 Aud S3. Bmw alpina B10 biturbo.
Kuni 200 tuhhi : Ford Escort Cosworth, Audi Urquattro 20 valve, Subaru impreza STI ver.4 RA. Audi RS2
No siit edasi läheb valik päris laiad esirinnas oleks ilmselt Evo 6TM edition, Toyota supra, Skyline GTR33.
Markus
Postitatud: 09.04.2006 21:32
Postitas Samvel
minuteada sellel aastal ei toodetud euroopasse 2 liitrist 200sx
Marcus, s15 on kindlasti kallim auto. Ilmselt mõtlesid s14 facelifti, ehk 14a mudelit.
Kui seda viimast listi veel vaadata, mis muidu suht objektiivne, siis seda kõige odavamat kategooriat ei soovita kellegile. Suure tõen ulatuvad need autod niipea oma kuludelt juba järgmisesse kategooriasse.
100k+ listi lisaksin kindlasti veel vastava aasta 4wd turbo Celica ja Impreza
Postitatud: 10.04.2006 11:29
Postitas Audiophile
Sam mõtlesin Seda:
S15 aka Silvia on tõesti teine auto.
Tõsi esimene kategooria on selline mis nõuab kõige rohkem raha, ja see ei lähe teps mitte ehitamise vaid pigem hooldusele!
Postitatud: 10.04.2006 13:04
Postitas Taavi
Mis S14 puudutab, siis auto kestab väga hästi. Minu oma on 10 aastat vana, Saksamaal enamuse ajast sõitnud, Eestis 3 aastat. Käisin just ülevaatusel - kõik amordid üle 85%, sildades ühtegi lõtku, kolinat ega "varsti vajaks tegemist" kohta ei ole.
Postitatud: 10.04.2006 14:26
Postitas Ar21
Aga mispärast ta üldse peab turboga auto olema, kui eesmärgiks on odavus ? On ju tunduvalt odavamaid asju ilma turbota.
Postitatud: 10.04.2006 14:46
Postitas iff2
Aga mispärast ta üldse peab turboga auto olema, kui eesmärgiks on odavus ? On ju tunduvalt odavamaid asju ilma turbota.
Hakkab pihta!

Kui ma tahaks vabalthingavate kohta teada pöörduks teistesse foorumitesse. Või tahad öelda, et turboautod on kallid ja vabalthingavad odavad? Nii see ikka ei ole. Teatud vabalthingavad ikka palju kallimad kui mõned turboga autod. Kulud siis ka. Kui tahaks mingit võrri ostaks ford fiesta, ei mõtle nüüd seda turboga isendit. Hea oleks kui keegi oskaks ka võrrelda, et selle autoga läks aastas X summa veermiku remondile ja teisega jälle x summa. Paluks siis teemast kinni pidada. Vabalthingavate jaoks teised foorumid. Aitäh.
Postitatud: 10.04.2006 19:10
Postitas henri
Kui keegi soovib turboauto ise ehitada siis võiks valida nt Nissan Sunny GTi (n14). Mootoriks on sr20de millel surveaste 9.5 ning kepsud ja vänt on sama mis s14 mootoritelgi. Bolt on Gti-R väljalaske kolle plus turbo, pihustid, õhuluge ja midagi manipuleerimaks aju ning sidur ei teeks ka paha. Hea kütusega saad 300 hobust ja seda siis ka töökindlalt. Samas võid tellida ka teised kolvid ja plokikaane tihendi ning saad veelgi suuremaid numbreid püüda.
www.sr20forum.com . Ma teaksin kust isegi eestist saaks kasutatud GTi-Ri kolde kätte (üks kiskus oma mootori laiali, iseasi kas jubinad ära kadunud ei ole). Kuigi jah ehitamine ei olv päris 10k EEK eest kuid üle 20k eest on juba võimalik midagi saabutada. Korralikud eksemplarid maksavad ligikaudu 35k EEK ning ongi isetehtud turboauto 60k EEK eest käes.
Tunned ei tahad veel siis ostad sr20ve plokikaane, sobitad peale. Tõstad pööretepiiriku 8.5k rpm peale ning rõõmu jätkub kauemaks. Ainus probleem on selles et üle 300 hobuse tehasekast küll enam ei kesta ning pidamiseprobleeme on ka kuhjaga. Ei ole haruldane kui mõni on low boostiga saanud pea 500 hobust.
Postitatud: 10.04.2006 20:48
Postitas Taavi
Unustasid: vahejahuti, torud, bensupump, väljalase.
Esivedu + lukuta sild + megapöördemomendiga turbomootor = palju kummisuitsu. 60-70K eelarvega on S13 kordades mõtekam projekt, väheste modidega CA18DET kestab samuti palju jõudu.
Postitatud: 10.04.2006 20:57
Postitas henri
Mnjah eks see s13 ole jah natuke parem, kuid mõlemad vajavad pea sama palju tööd kui tahta 300 hobust. Samad asjad mis n14-l tuleb vahetada on ka s13-l vaja vahetada. Kuid mootori poolest on sr20 klass omaette.
Postitatud: 11.04.2006 9:26
Postitas temp
s13, et saada ~300 heppa on vaja teha väljalase(alates 2.5"), t28 turbo, korralik vahejahuti+torustik, chip, filter, bensu rõhku juurde ja ka tootlikum pump. Sidur kestab. Mootorit pole vaja näppida. Kast kestab.
Vabalthingava sr20 mootoriga on kõvasti rohkem tegemist.