10. leht 21-st

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 30.06.2013 22:28
Postitas Dc85
Kuidas lood vee temperatuuriga on? Kuumaks ei lähe linnas palava ilmaga voi boostides kui väljas +30? Kas liigselt palju jahutusvedeliku ei pressi ülevoolu paaki?

Endal kasutusel 2x10" vendid ja kuuma ilmaga läheb suht kuumaks ja oleneb olukorrast teinekord ajab ülevoolu paaki suht palju voi isegi üle voi pressib liialt voolikud tühjaks ja tänu sellele ei jahuta enam. Olen proovinud erinevaid korke aga ikka sama jama.. ja kui maha jahtub siis ei tõmba sealt ülevoolust enam tagasi vedelikku..

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 30.06.2013 23:02
Postitas DioX
Dc85 kirjutas:Kuidas lood vee temperatuuriga on? Kuumaks ei lähe linnas palava ilmaga voi boostides kui väljas +30? Kas liigselt palju jahutusvedeliku ei pressi ülevoolu paaki?

Endal kasutusel 2x10" vendid ja kuuma ilmaga läheb suht kuumaks ja oleneb olukorrast teinekord ajab ülevoolu paaki suht palju voi isegi üle voi pressib liialt voolikud tühjaks ja tänu sellele ei jahuta enam. Olen proovinud erinevaid korke aga ikka sama jama.. ja kui maha jahtub siis ei tõmba sealt ülevoolust enam tagasi vedelikku..
Ei ole täheldanud ,et väga kuumaks läheb , eks kui seisad kuskil sellise palavusega siis kindlasti läheb ja sama moodi pressib vedeliku paisupaaki . Ventikad jõuavad jahutada küll ja mootorit hoiab stabiilse temperatuuri juures.
Ma muidugi väga igapäevaselt sellega ei sõida , et ei tea kuidas ta nt ummikus palavusega hakkama saab.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.07.2013 8:24
Postitas ott5
mul oli opelil täpselt sama, 2x10" vendikad ja käitus samamoodi. Arvan et kohapeal seistes tekib see nii või naa, sest turbo ja downpipe kohe radika seljas. Kütab kohapeal liiga kuumaks selle kõik.
Termostaat oli 82 ja sõidu ajal hoidis ka seal kandis.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.07.2013 14:59
Postitas Astrona
Dc85 kirjutas:Kuidas lood vee temperatuuriga on? Kuumaks ei lähe linnas palava ilmaga voi boostides kui väljas +30? Kas liigselt palju jahutusvedeliku ei pressi ülevoolu paaki?
Endal kasutusel 2x10" vendid ja kuuma ilmaga läheb suht kuumaks ja oleneb olukorrast teinekord ajab ülevoolu paaki suht palju voi isegi üle voi pressib liialt voolikud tühjaks ja tänu sellele ei jahuta enam. Olen proovinud erinevaid korke aga ikka sama jama.. ja kui maha jahtub siis ei tõmba sealt ülevoolust enam tagasi vedelikku..
Valem peaks selline olema, et kui on suurem radiaator ja seega rohkem vett, siis peab ka paisupaagis rohkem ruumi olema. Mul väikse radikaga tuli mingi 0.5L üle, nüüd suure radikaga aga 1.5L ei piisa ja pean pärast 3L juurde valama. Kahtlustan, ka et mul Volvo 150KPa kork ei hoia päris nii palju ~110C juures pressib juba välja. No ja nüüd radikal väike leke kah, mis võib mõjutada.
Nii kuumaks läheb üldiselt siis kui kuuma mootoriga teha veel tõmbeid otsa ja siis peatuda või isegi lihtsalt 30kmh edasi veereda. Mul termostaati hetkel polegi ja downpipe jms on radikast kaugel.
Tõmbasin vendi 78C peale ja olukord paranes - niisama tühikäigul ei kuumene üle. Samas seisva mootoriga puhus tervelt ~5min 85C->75C - natuke liiga kaua nagu. Panen väikse radika tagasi ja üritan radika ja IC vahemiku küljed korralikult ära tihendada, kahtlustan, et tõmbab radikasse kapoti alt sooja õhku. Mul põhja kaitse kah + must kapott mida päike omakorda ummikus seistes 50C'ni kütab, nii et kapotialune temp on seistes päris kõrge - IAT tõuseb tühkäigul 45-50C.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.07.2013 15:15
Postitas jeff01
Nii mõnigi auto vajab termostaati, et mitte üle kuumeneda.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.07.2013 16:17
Postitas ott5
see et kohapeal kuumaks ei läheks tuleb el pump vahele panna. Näiteks peale seisma jätmist käib 3 minti pump ja vendikas järgi ja jahe ta ongi.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.07.2013 22:33
Postitas DioX
Sai siis käidud EDRA 2 etapil !
Pilt



Esimene sõit ja aeg tuli selline:
Pilt



Ei tulnud see start üldse välja, mitte ühelgi korral .
Pilt

Keerasime , testisime , muutsime ,kuid midagi nagu ei juhtunud . Rõhku puhub 1,3bar segu on isegi rikkas 10.9-11,2
Startdis oli küll rõhk üleval 1bar-i kandis(anti-lag ) , kuid startides ikka kas ei saanud sidurit korralikult lahti ja lasin libisema või magasin täitsa maha.
Parimaks jäigi 12,6 @ 181km/h. Kardan ,et sidur libises juba algusest peale ,kuigi minekut nagu on ja ei saa arugi ,et sidur libiseks kuigi jah lõpupoole juba andis tunda kui sai tehtud 2 sõitu järjest.
Eelmine aasta stock turboga 1,1 bar oli 12,7 ja kiirus 180.
Sellise rõhu ja pihustitega võiks nagu sõita kiiremini .
Hakkan juba otsima uut siduri komplekti siis ehk saab parem.
Mõni video kah http://www.youtube.com/watch?v=raj9pWzNIL8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Vu-gDzHUbHc" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 18.07.2013 14:09
Postitas IvarR
Kuidagi aeglane aeg arvestades et 1.4bari, 2liitrine mootor ja hx35
Palju pulsar kaalub?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 18.07.2013 18:55
Postitas DioX
Kaalub ligikaudu 1220kg ! Kas asi võib olla libisevas siduris ?
Muud varianti ma nagu ei näe miks ta ei liigu nii nagu peab .
750cc pihustid muidugi kah täitsa lõppus juba 85% duty. Üritan leida nüüd 1000cc pihustid ja uue labadega siduri ning siis vaatab mis saama hakkab !

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 18.07.2013 21:11
Postitas ahto10
Lõppkiirus ja aeg on minuarust paigas. Pigem lihtsalt jõudu vähem kui võiks.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 18.07.2013 23:08
Postitas DioX
ahto10 kirjutas:Lõppkiirus ja aeg on minuarust paigas. Pigem lihtsalt jõudu vähem kui võiks.
Hmm kust seda jõudu otsida :help :-D !
Proovida mängida veel süüte tabeliga ? Hetkel selline 15 kraadi 5k rpmst kuni lõppuni.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 18.07.2013 23:11
Postitas murjam
Lekkeid ei ole? Mootor muidu nurrub ühtalselt ja käib hästi pöördesse?

Mis on surveaste? Kui piisavalt väike, võib ehk isegi süüdet paar kraadi "lisada". Tasuks ilmselt dünopingis seda seadistamist teha, siis on lihtsamalt selge, kas ja kus see jõud on.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 19.07.2013 12:31
Postitas Astrona
Korralik aeg! 4wd kohta 60ft tuleks parandada.
Pakun kah, et 15* pealt võid peale keerata ja mõõta, kas aitab ja 7000 juurde pane ikka mingi 2-4kraadi lisaks. Kõike omal vastutusel muidugi :)
Kui ma sellise rõhuga deto-piiri otsisin, siis jõudsin seda leidmata juba 26 kraadini välja nendel pööretel.
Segu ürita kah 12.0 kanti keerata, sealt tuleb juba varu juurde ja enne pihustite vahetust saaksid ligi 1.8bari keerata, ja kui kütte rõhu 3 pealt 4'le lükkad tuleks 15% veel juurde ja 2 bari boosti oleks nende 750cc piir, kui piirajat ei liiguta. Pigem muretseks kas 1 walbro suudab neid ära toita.
Kas madalal piirajal on mingi põhjus? mul 8v Opel käis 7800rpm :D Sealt kasvõi 300rpm peale keerates võidaksid keskmises võimsuses, ja võib-olla meelitad veel tänu sellele eelmise käiguga lõpuni vms
No ja kui 60ft kah korda saad, siis 11s pole välistatud. Edu!

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 19.07.2013 14:15
Postitas IvarR
DioX kirjutas:750cc pihustid muidugi kah täitsa lõppus juba 85% duty
Ehk ca 450hp? Midagi on väga valesti ju sel juhul, sa peaks stardis uisutama ja kõik neli ratast ringi tõmbama.
Frets sõitis omal ajal sama kaaluga 4wd autoga 273hp(laki düno) 13.1sec

Mis surveaste on üldse kui süütest räägime? TDC ka paigas?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 19.07.2013 15:48
Postitas Newborn
üle 1500kg Evo 9 paugutab ka 380hp seades 12,5-loodan, et leiad kottermanni...