Megasquirt
MS I Extra V3.0 on vajalik koos vastavalt konfile arvu süütedraiveritega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No kui VR sisendi eraldi juurde teed siis piisab ka V2.2-est.
Aga V2.2-ega saad ainult saturated pihusteid juhtida (ilma takistiteta).
V3.0 on edasiarendus, kus on asja väheke lollikindlamaks tehtud.
Aga V2.2-ega saad ainult saturated pihusteid juhtida (ilma takistiteta).
V3.0 on edasiarendus, kus on asja väheke lollikindlamaks tehtud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ver 3 ja 3.57 on suures osas samad ma pakun. Suuremad erinevused peaks olema need:
90% of components converted to surface mount. This standardizes the part numbers used, as well as the assembly process, resulting in consistently high quality. (I know you were already used to that from us here at DIYAutoTune
Hall effect, optical, and VR ignition input setting are now easily set by jumper shunts, no need to bust out your soldering iron to change your base hardware ignition input configuration anymore!
Pulse-Width Modulated (PWM) Idle Valves are now natively supported by the PCBv3.57 hardware without the need for modification. This is one of the coolest features as this was a very common modification that will no longer be needed. The circuitry on the PCBv3.57 will control a standard on/off fast idle valve, or a 2/3 wire PWM Idle valve!
Enhanced I/O Capabilities
DB15 Added for bringing signals into/out of the ECU
Common signal pickup points (IE 'top of the LEDs, etc') are brought out to easily accessible solder pads
LEDs are surface mounted
Ver 2.2 te on sul väga lihtne kasutada vaid kütte juhtimisel, kuna tol opelil minuteada kõrgeoomised pihustud (16ohm) kuna kasutasin samu ver 2.2ga ja probleeme polnud. Tolle ver 2.2 puhul võimalik kasutada vist hall andurit pöörete lugemiseks ja süüte juhtimiseks vaja sisse joota mõned lisad väljundi tarbeks, või kasutada süüte puhul EDIS it (Siin foorumis tuntud kui ümbert nurga säde, soomes laialt kasutatav) Edisi mod on lihtne teha ver 2.2le Ise olen vist kõik edisi probleemid ära kogenud "omal nahal" ja arvan et oskan nüüd vigu vältida
ver 3mel siis vr sisend ja süüte väljundid olemas, töötab probleemideta ka kõigi pihustitega nii et ise tead mis valid
90% of components converted to surface mount. This standardizes the part numbers used, as well as the assembly process, resulting in consistently high quality. (I know you were already used to that from us here at DIYAutoTune

Hall effect, optical, and VR ignition input setting are now easily set by jumper shunts, no need to bust out your soldering iron to change your base hardware ignition input configuration anymore!
Pulse-Width Modulated (PWM) Idle Valves are now natively supported by the PCBv3.57 hardware without the need for modification. This is one of the coolest features as this was a very common modification that will no longer be needed. The circuitry on the PCBv3.57 will control a standard on/off fast idle valve, or a 2/3 wire PWM Idle valve!
Enhanced I/O Capabilities
DB15 Added for bringing signals into/out of the ECU
Common signal pickup points (IE 'top of the LEDs, etc') are brought out to easily accessible solder pads
LEDs are surface mounted
Ver 2.2 te on sul väga lihtne kasutada vaid kütte juhtimisel, kuna tol opelil minuteada kõrgeoomised pihustud (16ohm) kuna kasutasin samu ver 2.2ga ja probleeme polnud. Tolle ver 2.2 puhul võimalik kasutada vist hall andurit pöörete lugemiseks ja süüte juhtimiseks vaja sisse joota mõned lisad väljundi tarbeks, või kasutada süüte puhul EDIS it (Siin foorumis tuntud kui ümbert nurga säde, soomes laialt kasutatav) Edisi mod on lihtne teha ver 2.2le Ise olen vist kõik edisi probleemid ära kogenud "omal nahal" ja arvan et oskan nüüd vigu vältida

ver 3mel siis vr sisend ja süüte väljundid olemas, töötab probleemideta ka kõigi pihustitega nii et ise tead mis valid

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Tere!
Otsustasie oma golf II rallikal 1.8 8v mootori välja vahetada ja uueks mootoriks sai 2.0 16v 9A tüüpi mootor. Mõtlesin asja teha elektroonilisele pritsele ja ka panna süüet juhtima. Esialgne plaan oleks kasutada MS v2.2 kuna trükkplaat ammu juba juba tehtud inimese soovil kes otsustas mitte järgi tulla sellele. Aga nüüd olen mõtteis, mis süüte juhtimist kasutada. Vaatasin seda Edis 4 ,et nii suht lihtne aga kui vastu pidav asi on mul on oluline just vastupidavuses mitte keerukuses.Oskab keegi anda ideid ja mõtteid.Pole palju selle alaga kokku puutnudud kuid elektroonikaga igapäev.
Otsustasie oma golf II rallikal 1.8 8v mootori välja vahetada ja uueks mootoriks sai 2.0 16v 9A tüüpi mootor. Mõtlesin asja teha elektroonilisele pritsele ja ka panna süüet juhtima. Esialgne plaan oleks kasutada MS v2.2 kuna trükkplaat ammu juba juba tehtud inimese soovil kes otsustas mitte järgi tulla sellele. Aga nüüd olen mõtteis, mis süüte juhtimist kasutada. Vaatasin seda Edis 4 ,et nii suht lihtne aga kui vastu pidav asi on mul on oluline just vastupidavuses mitte keerukuses.Oskab keegi anda ideid ja mõtteid.Pole palju selle alaga kokku puutnudud kuid elektroonikaga igapäev.
Vastupidavusele aitaks pigem aju sisene VR input kaasa.
Fordi elektroonika pole teab mis vastupidavuse etalon.
Fordi elektroonika pole teab mis vastupidavuse etalon.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ok tegelen selle VRi sisendiga, vaatasin see ka suht norm. Aga mis vahe on kas kasutan 36-1 või 60-2rattast või kasutaks originaal jagajas olevat halli andurit.Kas mida rohkem on hambaid seda täpsemaks saab süüte ajada või?
Süütepoolidekas kasutan Toyota omasid kus igal silindril oma pool koos kommuga. Ja väljundi võtan ledi jalgadelt(D17 ja D19) ja siina väike tarantsvõti vahele. Ideeliselt peaks toimima küll.
Süütepoolidekas kasutan Toyota omasid kus igal silindril oma pool koos kommuga. Ja väljundi võtan ledi jalgadelt(D17 ja D19) ja siina väike tarantsvõti vahele. Ideeliselt peaks toimima küll.
Jagaja puhul on lihtsalt võimalik, et süüde võib mõned kraadid kõikuda tingituna võllide omavahelisest ülekandest.
Väntvõllilt otse lugemisega seda probleemi pole.
Lisaks ei saa sa jagajaga kasutada eraldi süütepoole, kuna täispöörde alguskohta ei saa fikseerida.
Seega saad ainult jagajat ja ühte pooli kasutada, kui sa jagaja otsa just eraldi triggerit ei tee, mis on mõtetu.
V2.2-ele VR sisendi tegemiseks on vaja LM1815N kivi ja sellele vastavat skeemi.
Või siis kasutad Fordi EDIS süsteemi. Mina isiklikult olen teinud kahele ajule LM1815N skeemi.
Väntvõllilt otse lugemisega seda probleemi pole.
Lisaks ei saa sa jagajaga kasutada eraldi süütepoole, kuna täispöörde alguskohta ei saa fikseerida.
Seega saad ainult jagajat ja ühte pooli kasutada, kui sa jagaja otsa just eraldi triggerit ei tee, mis on mõtetu.
V2.2-ele VR sisendi tegemiseks on vaja LM1815N kivi ja sellele vastavat skeemi.
Või siis kasutad Fordi EDIS süsteemi. Mina isiklikult olen teinud kahele ajule LM1815N skeemi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui sul valida, siis ise pooldaksin väiksemat hammaste arvu kuna ver 2.2he aeglane protsessor oleks ehk suht viimasel piiril selle 60-2 lugemisegabeasty kirjutas:Aga mis vahe on kas kasutan 36-1 või 60-2rattast?


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.