Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

MS I Extra V3.0 on vajalik koos vastavalt konfile arvu süütedraiveritega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

kas sellest ei piisaks PCB2.2
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No kui VR sisendi eraldi juurde teed siis piisab ka V2.2-est.
Aga V2.2-ega saad ainult saturated pihusteid juhtida (ilma takistiteta).
V3.0 on edasiarendus, kus on asja väheke lollikindlamaks tehtud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

aga tead mis vahe on v3.0 ja 3.57 -l..


VR sisend ehk vähda anduri sisend või ma eksin ja on see väga keeruline teha....saturated ehk siis väikse ohmilised pihustid???
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

ver 3 ja 3.57 on suures osas samad ma pakun. Suuremad erinevused peaks olema need:

90% of components converted to surface mount. This standardizes the part numbers used, as well as the assembly process, resulting in consistently high quality. (I know you were already used to that from us here at DIYAutoTune ;)
Hall effect, optical, and VR ignition input setting are now easily set by jumper shunts, no need to bust out your soldering iron to change your base hardware ignition input configuration anymore!

Pulse-Width Modulated (PWM) Idle Valves are now natively supported by the PCBv3.57 hardware without the need for modification. This is one of the coolest features as this was a very common modification that will no longer be needed. The circuitry on the PCBv3.57 will control a standard on/off fast idle valve, or a 2/3 wire PWM Idle valve!
Enhanced I/O Capabilities
DB15 Added for bringing signals into/out of the ECU
Common signal pickup points (IE 'top of the LEDs, etc') are brought out to easily accessible solder pads
LEDs are surface mounted

Ver 2.2 te on sul väga lihtne kasutada vaid kütte juhtimisel, kuna tol opelil minuteada kõrgeoomised pihustud (16ohm) kuna kasutasin samu ver 2.2ga ja probleeme polnud. Tolle ver 2.2 puhul võimalik kasutada vist hall andurit pöörete lugemiseks ja süüte juhtimiseks vaja sisse joota mõned lisad väljundi tarbeks, või kasutada süüte puhul EDIS it (Siin foorumis tuntud kui ümbert nurga säde, soomes laialt kasutatav) Edisi mod on lihtne teha ver 2.2le Ise olen vist kõik edisi probleemid ära kogenud "omal nahal" ja arvan et oskan nüüd vigu vältida :-D
ver 3mel siis vr sisend ja süüte väljundid olemas, töötab probleemideta ka kõigi pihustitega nii et ise tead mis valid :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
beasty
Postitusi: 17
Liitunud: 03.03.2008 21:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas beasty »

Tere!
Otsustasie oma golf II rallikal 1.8 8v mootori välja vahetada ja uueks mootoriks sai 2.0 16v 9A tüüpi mootor. Mõtlesin asja teha elektroonilisele pritsele ja ka panna süüet juhtima. Esialgne plaan oleks kasutada MS v2.2 kuna trükkplaat ammu juba juba tehtud inimese soovil kes otsustas mitte järgi tulla sellele. Aga nüüd olen mõtteis, mis süüte juhtimist kasutada. Vaatasin seda Edis 4 ,et nii suht lihtne aga kui vastu pidav asi on mul on oluline just vastupidavuses mitte keerukuses.Oskab keegi anda ideid ja mõtteid.Pole palju selle alaga kokku puutnudud kuid elektroonikaga igapäev.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vastupidavusele aitaks pigem aju sisene VR input kaasa.
Fordi elektroonika pole teab mis vastupidavuse etalon.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rustang
Postitusi: 20
Liitunud: 01.03.2007 9:14

Postitus Postitas rustang »

EDIS 4 on suht vastupidav asi siiski ja päris kavalalt tehtud kuid 1 suur puudus on, et ei saa süüdet hilisemaks kui 10 kraadi enne ÜSS ehk pööretepiirajat ei saa hästi teha.
beasty
Postitusi: 17
Liitunud: 03.03.2008 21:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas beasty »

Ok tegelen selle VRi sisendiga, vaatasin see ka suht norm. Aga mis vahe on kas kasutan 36-1 või 60-2rattast või kasutaks originaal jagajas olevat halli andurit.Kas mida rohkem on hambaid seda täpsemaks saab süüte ajada või?
Süütepoolidekas kasutan Toyota omasid kus igal silindril oma pool koos kommuga. Ja väljundi võtan ledi jalgadelt(D17 ja D19) ja siina väike tarantsvõti vahele. Ideeliselt peaks toimima küll.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

kuidas saaks seda vr sisendit teha ms 2.2-le ja millist süüdet oleks käige lihtsam kasutada ja mida selleks vaja oleks ms-is muuta ja mis asju mulle juurde oleks vaja???
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jagaja puhul on lihtsalt võimalik, et süüde võib mõned kraadid kõikuda tingituna võllide omavahelisest ülekandest.
Väntvõllilt otse lugemisega seda probleemi pole.
Lisaks ei saa sa jagajaga kasutada eraldi süütepoole, kuna täispöörde alguskohta ei saa fikseerida.
Seega saad ainult jagajat ja ühte pooli kasutada, kui sa jagaja otsa just eraldi triggerit ei tee, mis on mõtetu.

V2.2-ele VR sisendi tegemiseks on vaja LM1815N kivi ja sellele vastavat skeemi.
Või siis kasutad Fordi EDIS süsteemi. Mina isiklikult olen teinud kahele ajule LM1815N skeemi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
beasty
Postitusi: 17
Liitunud: 03.03.2008 21:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas beasty »

Aga mis vahe on kas kasutan 36-1 või 60-2rattast?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

beasty kirjutas:Aga mis vahe on kas kasutan 36-1 või 60-2rattast?
Kui sul valida, siis ise pooldaksin väiksemat hammaste arvu kuna ver 2.2he aeglane protsessor oleks ehk suht viimasel piiril selle 60-2 lugemisega :roll: kui rattad on ühe suured siis poole suuremaid hambaid ja nende vahesid loevad andurid kergemini ja erroreid ehk vähem :roll:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

2.2 ja 3.0 kasutavad samu protsessoreid jeff. 60-2 rattaga mul veel 8.5k pöörde juures veel probleeme polnud.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Vahet ei ole ju plaadile kumma prose peale paned. Vahe on rohkem selles mis koodi kasutad. MS1 prosele on lihtsalt korralik EXTRA kood olemas millel palju tugesi.
Vasta