10. leht 17-st
Postitatud: 29.08.2009 19:25
Postitas sada1000
läheb kinoks ära jälle

Postitatud: 30.08.2009 1:20
Postitas cthen
sada1000 kirjutas:läheb kinoks ära jälle

Einoo, koguaeg olnud ju
Tegelt oma murega oleks sul mõtekam kuskile fiati foorumise pöörduda vms.
Postitatud: 30.08.2009 8:45
Postitas Aigo
lihtsam on lihtsalt mitte välja teha sellest, et osadel on kade meel ja ei oska muud kirjutada kui ainult mõtetusi. Kas ma olen üldse palunud vastata nendel kelle mõistus asja välja ei raali? lihtne ju vaatad üle mis teemas kirjas kui huvi pakub aga kui vastata midagi pole on täitsa IGAL neti browseril olemas "back" nupp mida saab kasutada, et tagasi minna või siis klikkida TurboClub lingile foorumi üleval vasakus nurgas, et väljuda antud teemast. ei pea ilmtingimatta kirjutama midagi eriti veel, kui muud pähe ei tule kui vaid mõttetused.
Enamus seni vastanuist on siiski jah abistanud mind otsinguil, kuid miks postitada selliseid postitusi kellegi auto teemasse? Nagu viimased 2 on?
Postitatud: 30.08.2009 10:49
Postitas Astrona
Sa ise panid kah praegu off-topicut! Soovitan sul teha kokkuvõte, milles täpselt probleem on, mis seis on ja mis eesmärk on, mida oled juba proovinud selle saavutamiseks ja mida on plaanis proovida. Ja täpsusta, mis osas sul täpselt abi vaja on!
Postitatud: 30.08.2009 19:00
Postitas Aigo
nonäet on ju inimesi kes soovivad aidata.
Tehtud siis:
pihustid pihustavad(kontrollitud)
küünaldes säde olemas(kontrollitud)
ECU toimib(üleeile mõõdeti DIA's)
rihm ja märgid korras(kontrollitud)
RPM/TDS sensor korras(kontrollitud ja vahetatud)
Nuka andur(Hall efeckt andur) peetis(mõõdetud ja 5v voolu annab sinna kus peaks olema vaid ~0,4v või nii) Ning selleanduri tööpõhimõte ongi,et ECU saab andmed nuka andurilt ja RPM/TDS andurilt ning nende abil seab süüte paika ning peale käivitust lülitub nuka andur välja.)
Praegu ootan abi vaid, et keegi kas laenak või müüksmulle nuka aduri.
on osades kohtades võimaliktellida,kuid ei osata kommenteerida kas onsee asimida ma otsin, sest on lisaks juurde märgitud et on ka RPM andur, kuid sellel pöörete andur teiselpool mootorit ja hoopis teine asi.
Postitatud: 30.08.2009 19:35
Postitas Astrona
Ja milles probleem on? Ei käivitu?
Mul Simtec ajuga oli nii, et kui vända andur andis soojast peaks igakord otsad, siis auto ei käivitunud, aga kui starterit a la 10sec hoida, läks aju nuki anduri lugemise peale üle ja käivitus siiski. Otseselt pole ju ajul vaja teada nukkvõlli positsiooni - ainult siis kui poleks wasted spark või kui on järjestik-pihustamine - aga mootor peaks töötama ilma väga hästi. Ühenda see üldse lahti! Kas diagnostikas loeti ajust ka nukianduri kood välja?
Postitatud: 30.08.2009 19:58
Postitas Aigo
ajus oli mingi 10 viga aga nende seas ka nuka anduri mitetoimimist 2 korda, kuid se oli vist lihtsalt mälus olnud nagu sealt öeldi. Ülejäänd kõik mis vead olid on kontrollitud ja toimib. Ma olen nii vedanud kui ka lasnud starteril vedada rohkem kui 10sek'i. Ainult lubab ja kõik.
Mittekuidagi käima ei lähe.
Kõige hullem ka see, et dia's öeldi, et andmeid näeb aga kui aju vajaks midagi ümber programmeerida või midagi siis eestis see vist polegi võimalik.
Seega ma päris 100% pole vel ECU viga ka välistanud, sest ECU mis sain oli Croma motorit juhtinud hoopis coupe kere peal.
Postitatud: 30.08.2009 23:35
Postitas uss
Olen teemat küll pidevalt lugenud, kuid uuesti ei viitsi läbi lugeda, seega ei pruugi kõiki fakte mäletada.
Kui ma õigesti mäletan siis ise kompressoriga kütust sisselaskesse pihustades mootor justkui töötas? Ehk siis süüde toimib.
Ütled küll et pihustid töötavad, aga kas ikka pihustavad. Ei viitsinud/suutnud/tahtnud/osanud sa pihusteid maha võtta ju?
Kui sa oled neid ainult mootori peal kontrollinud, siis nad äkki ei pihusta vaid "kusevad"(paagi kuivale sõites said pihustid kannatada?)?
Postitatud: 30.08.2009 23:44
Postitas arne13
Tegelt Aigo ära pikka viha pea, aga minul on küll rituaaliks saanud iga õhtu su teema läbi lugeda! Naerda saab päris palju!
Olen sulle korduvalt soovitanud ja soovitan veel - et kui su oma kaalikas seda pudru läbi ei jahvata, siis vii see auto kuhugi, kus see korda tehakse!

Postitatud: 31.08.2009 13:34
Postitas Aigo
nüüd siis jääme jälle palgapäev ootama ning jällediagnosti tagasi. Autol miskiasi lühisesjaimenudaku tühjaks peale2päeva seismist. Enne diagnosti minekut sai uus aku peale ja nüüd see kuival. 2 päeva ei saanud auto kallale, nüüdkuihmmikul läksin lihtsalt Garaažist võtmeid võtma ja vaatasin, et fiatil ka võti ees ja seda eemaldades vaatasin, et kell pime, keerasin süüte sisse ja ikka kogu rmatuur pime. akus vool nii nõrk.
Postitatud: 31.08.2009 14:07
Postitas Aigo
uss kirjutas:Olen teemat küll pidevalt lugenud, kuid uuesti ei viitsi läbi lugeda, seega ei pruugi kõiki fakte mäletada.
Kui ma õigesti mäletan siis ise kompressoriga kütust sisselaskesse pihustades mootor justkui töötas? Ehk siis süüde toimib.
Ütled küll et pihustid töötavad, aga kas ikka pihustavad. Ei viitsinud/suutnud/tahtnud/osanud sa pihusteid maha võtta ju?
Kui sa oled neid ainult mootori peal kontrollinud, siis nad äkki ei pihusta vaid "kusevad"(paagi kuivale sõites said pihustid kannatada?)?
ei Arne vastas, et kuidas pihustid koos latiga kätte saab ja pihusteid kontrollisin nii, et kruvisin sisselaske laiali, pihustid koos kütuselatiga maha ja kütuselati küljes lasin motorit ringi nii, et kütust peale voolaks ja (kui aus olla nägin esimest korda elus) pihustid pihustasid ilusti umbes 30 kraadi nuga all lehri laili korralikku kütuseauru. Mehhaanik kes mind abistas sel hetkel väitis, et väga korralikult pihustab.
Manualist lugesin ja ka inglse fiat coupe foorumis räägiti, et 16vT mootoril ongi käivius nii, et aju võtab RPM/TDC sensori ja cam sensori(hall efect sensor) andmed ja nende järgi paneb omale süüte paika ja seab pihustite ja sädeme hetke ning kui üks neist annab saba siis lihtsalt auto ei käivitugi.
RPM/TDC sensor on kontrollitud ja teine korras sensor ka proovitud, ei andnud efekti seega jäigi cam sensor ja seda mõõtes on klemmis kus peaks olema madal vool, manuali järgi, ~0,4v on sama 5v pinge mille sisse lasen.
Postitatud: 31.08.2009 14:16
Postitas Astrona
Kas sel autol on ainult nukkvõlli-andur või on ka väntvõllipositsiooni andur?
Kas kütust ise sisse pihustades auto käivitus või mitte? Sain enne aru, et käivitus zzzz
Postitatud: 31.08.2009 14:31
Postitas Aigo
Astrona kirjutas:Kas sel autol on ainult nukkvõlli-andur või on ka väntvõllipositsiooni andur?
Kas kütust ise sisse pihustades auto käivitus või mitte? Sain enne aru, et käivitus zzzz
jah RPM/TDC andur ongi vända positsioni andur ja kui kütust ise sise pihustada tahab ta minna käima jah, kuid mitte nii nagu peab, sest säde ei satu õigesse hetke. Sellel süütenurka juhibki vaid aju, muud regulleeritavat pole.
EDIT: Arne kui hakkad rääkima, et nuka anduri saab regulleerida siis proovi keera ükskõik kuhu mittemidagi ei mutu sellega peale käivitumise.
Postitatud: 31.08.2009 15:17
Postitas Astrona
Aigo kirjutas:Astrona kirjutas:Kas sel autol on ainult nukkvõlli-andur või on ka väntvõllipositsiooni andur?
Kas kütust ise sisse pihustades auto käivitus või mitte? Sain enne aru, et käivitus zzzz
jah RPM/TDC andur ongi vända positsioni andur ja kui kütust ise sise pihustada tahab ta minna käima jah, kuid mitte nii nagu peab, sest säde ei satu õigesse hetke. Sellel süütenurka juhibki vaid aju, muud regulleeritavat pole.
Kumb nüüd siis ikkagi? Vända või nukiandur?
Oled proovinud, kas paagis olev kütus põleb? Mul 1 kord kah auto ei käivitunud ja hiljem peale kõige võimaliku, selgus et "bensiin" ei põle.
Kui ise pihustad, siis läheb nagu paremini? Ise pihustades on lihtne ka liigrikast -lahjat segu teha. Kui andur ei tööta - ja signaali pinge täiesti vale, siis ei tohiks ju ühtegi pauku teha.
mitte nii nagu peab, sest säde ei satu õigesse hetke
Kuidas veendusid, et säde ei satu õigesse kohta? mis ta süütenurgaks käiamisel näitab? Oled mõõtnud?
Postitatud: 06.09.2009 9:13
Postitas Aigo
Sain nüüd eile lõpuks auto kallale jälle. Lasin paagist kütusevälja, muudmoodi kätte ei saanud kui elektilise pumbaga sissevalamise august. läks too kütus nii pool pullipärast lancerisse sisse ja lancer sõidab ja oimib ilusti selle kütusega, egas midagi jälle siis tanklasse ja 20l E98t jälle fiti jaoks ja läks paaki, jälle lasin enne seda kütusetorud tühjaks, et kui juhul oligi vett või midagi torudes siis see väljas nüüd. Kruvisin siis Cam sensori ka külge, et vb tõestimu mõõtmisel midagi nüha, kuid ei mingit tulemust. Kogu selle aja mis auto seisis paar päeva oli ECU juhe maas, et ehk teeb resa, kuid see kaei aidanud. Jälle siis võsin kätte ja proovisin lahise vända anduriga andmeid anda ja nuka andurit keerutada siis pihustas igast pihustist(seekord siis kuulasime ainult) säde on kaolemas aga votikka ei ole käivitumist.
Majandus surutis krt tegi palgakärpeid ka vähe ja nüüd otsingi,et ehk tahab keegi kas autol vhe keretöid teha või miskit, et saaks raha juurde teenida, saaks autole uue nuka anduri tellida, ning otsinikka veel, et äkki kellegil on laenata ECU't proviks, sest siiski võb veel ju olla, et see pihustite juhtimise kivi ei anna päris õigeid andmeid, sest tal õesti osad jalad on kahtlased, minu arust peaks u kõik jalad olema plaadi küljes ja kui pole mõnda jalga vaja siis sealt lihsalt ei jookse rada, kuid sellel 3 jalga ei ulatu plaadinigi.
Äkki leidub tartu kandis kegi Fiat coupe 16vT 'ga et saaks vähe abi ta käest, prooviks tema auto peal oma cam sensorid ja/või ka ECU't.