10. leht 33-st

Postitatud: 15.01.2008 0:16
Postitas Mihkel
Pildilt paistab suht OK.
Ainult et torude ühenduskohtadest võiks mujalt ka pildid olla.
Oluline on see, kuidas need 4 toru kokku saavad.

Postitatud: 15.01.2008 21:10
Postitas pets4524
No ausaltöeldes 2 ja 3 pütt on lausa ideaalse nurga alla aga mulle omale teeks muret ilmselt 1 ja 4-s sest need omavahel veidi järsema nurga alla jäävad kuigi saab ilusti kokku nad ühendada. Ja kui juba abipalveks läks siis kui tähtis on see kõigi torude sarnane pikkus? kas nagu millimeetri pealt või sentimeetri pealt? Ja mida see muudab kui nt kahe silindri torud on mingi 2-3 cm lühemad kui teistel? :oops:

Postitatud: 16.01.2008 0:57
Postitas Mihkel
Oluline on pigem see, et nad võimalikult ühtlaselt kokku läheks kui see, et nad ühe pikkused oleks.
Mul on 2 pikka ja 2 lühikest toru, vastavalt siis suhtkoht võrdse pikkusega paaris.
Spoolib ikka superhästi ja käib ilusti lõpuni välja, no problems.

1. ja 4. silindri nurk tundub ka igati ok olevat.
Tee ühenduskohast seestpoolt ka korralik pilt.

Postitatud: 30.01.2008 18:58
Postitas pets4524
Et siis ikka igasugu huvitavaid (lolle) küsimusi tekkib vahest :-D Kui kõrgel vile olema peaks karteripõhja suhtes, et oleks veel norm õli tagasivalgumine ja ei peaks seda vahepaaki hakkama aretama st mitu cm nt peaks jääma vile laagri korpuse ja õli sissemineku koha vahele karteripõhjas, et oleks norm :oops: Teaks siis veidi arvestada, et vilet liiga madalale ei lase ja eriti kõrgele ei taha nagu ka jännata :)

Postitatud: 30.01.2008 23:01
Postitas Mihkel
Karteris olev auk peab õlitasemest kõrgemal olema.
Samuti peab turbo õlitasemest kõrgemal olema.
Mõned cm karteris olevast avast kõrgemal on miinimum mis välja veab, mida kõrgemal seda parem.

Postitatud: 31.01.2008 21:30
Postitas pets4524
Ok, et siis mingi 10 cm juba hea? Selge pilt :)

Postitatud: 31.01.2008 23:16
Postitas Mihkel
Jah ja vaata, et tagasivool sinna 15mm läbimõõdu kanti jääks vähemalt.
Mida suurem seda parem.

Tere

Postitatud: 14.02.2008 15:09
Postitas suspicious
Loodan, et ma seda aadressi topelt ei pane, kui keegi on ette jõudnud.

Aga siin on kohustuslik kirjandus "Maximum Boost" PDF failina kättesaadav.

24,8 mb on see fail suur. 249 lk juttu.

Loodan, et sain kuidagi sellega abiks olla


edit by Kuuno- piraatlust siin ei ole :)

Postitatud: 16.02.2008 16:02
Postitas pets4524
Kuna tegelen hetkel veel 4WD instaleerimisega ja ei ole veel vileni jõudnud siis küsin siiski vahepeal veel ühe küsimuse mis veidi piinanud. Kõik teevad omale neid väljalaske kollesid roostevabast nagu ma aru olen saanud, aga mis puudused on nt tavalisel metalltorul? Mille poolest see halvem on kui roostevaba? :oops: Noh välimus ei loe :-D

Postitatud: 27.02.2008 12:34
Postitas pets4524
Et kohe nii loll küsimus? :shock:

Postitatud: 27.02.2008 14:14
Postitas erik
Kust sa lugesid, et kõigil on vl kolle roostevabast? Kasutatakse mõlemat ja väga edukalt.

Postitatud: 27.02.2008 15:09
Postitas Mihkel
Võiks öelda, et enamusel on mustast materjalist.

Postitatud: 06.04.2008 23:57
Postitas macro
Äkki oskab keegi soovitada turbot 1998.a audi A4 1.8T quattrole??

Postitatud: 07.04.2008 1:57
Postitas Kuuno
macro kirjutas:Äkki oskab keegi soovitada turbot 1998.a audi A4 1.8T quattrole??
mitte et jälle mingi pikk arutelu tekiks nagu sin kombeks aga sõltuvalt mitu hp tahad -gt28r või gt28rs

Postitatud: 07.04.2008 9:24
Postitas HP
Raceboy kirjutas:Kas sulle eelmistest postidest midagi külge ei jäänud? :)

Lisa sinna MegaSquirt vms aju koos WB anduriga, muidu pole vastupidavust koos kiirusega loota.

Silver: Audi 2.2T on sepistatud sisuga ja korraliku pentroof-põlemiskambriga mootor, sellise puhul on normaalne 9.3 surveaste.

Sellel Peugeot'l on parimal juhul sepistatud väntvõll (kui sedagi).
Üks on tehasest tulnud turbomootor, teine odava otsa vabalthingav. Pole võrreldavadki.
Vabandan vana postituse kallal nokkimise pärast aga audi 20v mootor pole seppis sisuga ainult väntvõll on sepistatud.