10. leht 12-st
Postitatud: 09.03.2010 13:11
Postitas jans
Uuest mootorist veel niipalju, et sisuliselt on olemas kogu alumine osa ning kõik vajalikud vidinad. Piisakas ainult kui tõstaksin teise mootori 16V kaane peale ning võiks juba sõita
Kui kellegi on pakkuda soodsa hinnaga 500+ hp jaoks sobilikku turbot, siis võib sellest postkasti teada anda.
Postitatud: 09.03.2010 17:30
Postitas Audiophile
Postitatud: 06.05.2010 15:48
Postitas jans
Toimunud vahepeal palju.
Auto värvitud, kõik jubinad, mida plaanisin kerelt kaotada, on kaotatud.
Kõik veermikudetailid liivapritsiga puhastatud, happekrunditud ning värvitud.
Mootor peal, summutisüteem (3" otseläbi) sisuliselt valmis, vaja ainult õmblused üle lasta.
Auto ka seest värvitud.
Juhtmestikku salongis korrastatud. Valmistasin ka juhtmestiku tagaluugi elektrilisele avamisele, kesklukusüsteemile ja elektriistmetele. Samuti leidis koha endale elektriakende moodul koos juhtmestikuga. Originaal kõlari juhtmestiku viskasin välja, asemele läks kõlaritele üle terve auto korralik kõlarite kaabeldus.
Veermiks sai ümber ehitatud 4*100-lt 5*100le. Taga sillal oli kerge, esisillal jebimist piisavalt. ( uued rummud, välimised pooltelje otsad jpm)
Hetkel tegelevad pesulapoisid beezi põrandavaiba puhastamisega. Kuna ka põrandavaip oli suht käest lastud, siis selle küürimine pole teps mitte meelakkumine.
töö käib...
Postitatud: 14.05.2010 9:27
Postitas jans
Postitatud: 01.06.2010 21:03
Postitas jans
Hetkeseisuga 95% autost koos.
Küljest puudu veel kõrvalistujapoolne el. akna süsteem, mis päevi tagasi Ebayst tellimusse sai pandud.
Pärast kuudepikkust mootori seismist käivitus see mootoriruumis poolest pöördest.
Jama aga WB näiduga.
Nimelt nii segukell kui ka MS näevad näiduks stabiilselt 4. Ideeliselt sellise näiduga ei tohiks auto käiagi, kuid käib. Gaasi vaiutades ei muutu midagi ei kellal ega ka MS-is. Mingi hetk MS näitab segu stabiilselt 14.70(seisab näit selle juures)ja siis kukub jälle 3-4 vahele.
Prooviks sa pandud ka uus andur, kuid ei muutnud midagi. Kõikvõimalikke kalibreerimisi on kordi tehtud.
Prooviks sai veetud ka lisamass, kuid ei miskit.
Kuna genekas laadis suht ähmaselt, siis sai lastud seegi korda teha, ning kontrollida. Ka see ei muutnud miskit WB näiduga.
Enne keretöid, kui mootor sõitis, oli kõik ok. Vahepeal WB juures miskit näppinud ei olnud
Kontroller Innovate LC-1 näidik Innovate XD-16
...oleks natuken abi tarvis, et mida veel kontrollida, millele tähelepanu pöörata.
Postitatud: 01.06.2010 22:28
Postitas Maik
aga pane arvutiga juhe taha ja defaulti seal kõik ära? Mul täpselt sama kell-andur. Kalibreerimine vabas õhus jne ikka eks?
Postitatud: 01.06.2010 23:35
Postitas ahto10
Mull ka sama kell ja kontroller ja nii väikseid numbreid ei näitagi.Kui segu üheksakanti läheb siis hakkab 7,millegiga ees vilkuma ja enne ei lõpe kui süüte välja keeran ja uuesti sisse.
Postitatud: 02.06.2010 0:00
Postitas jans
praeguses seisus on kella max 7.0 ehk siis on ledid põhjas ja üle selle numbreid ka eriti ei loe. samas, kui süüde sisse panna, siis vabas õhus näitab 20.8 ja 20.9 nagu olema peab
Postitatud: 02.06.2010 0:06
Postitas Maik
Kui kontroller kõigele reageerib on muidugi kahtlane..
aga eks proovi see järgmiseks välja vahetada.
Postitatud: 02.06.2010 12:37
Postitas jans
Postitatud: 03.06.2010 3:14
Postitas Paks1

kena, kuid kas tundub või tuleb tagumine ratas päris palju välja koopast ?
Postitatud: 03.06.2010 12:28
Postitas Audiophile
Väga kena töö autoga ära tehtud.. mulle ka meeldib üldiselt selline fat-stiilis lahendused.. Kas tagaratas ongi sellise offsetiga?
keep up the good work!
Postitatud: 03.06.2010 13:30
Postitas jans
Audiophile kirjutas:Väga kena töö autoga ära tehtud.. mulle ka meeldib üldiselt selline fat-stiilis lahendused.. Kas tagaratas ongi sellise offsetiga?
keep up the good work!
10" lai velg ning offset päris väike. Rohkem sisse poole rattaid nihutada ei anna - sillatala jääb ette
Postitatud: 07.06.2010 0:14
Postitas jans
Täna sai siis lõpuks ka WB vist korda. Stabiilselt näitas senini see segu 3.6. Ilmselt aku tühjaks ketramisest läks ka WB lolliks. Sama tegi ka Megasquirt täna. Joosepi abiga kirjutati ajus andmed üle, ning hakkas ka see korralikult tööle. (mitte töötades aju muudkui põlksutas kütusereleed, ning näitas "config error"). Pärast mõningast WB näppimist ning uuesti kalibreerimist, hakkas seegi mõistlikku segu näitama.
Nüüd tarvis el akna süsteem Saksast ära oodata, ning siis juba auto sillapinki ning ülevaatusele.
Pisi nokitsemist jätkub: tiivakaitsekilded tarvis kleepida, viimased detailid puhastada, pesta, poleerida...
Postitatud: 07.06.2010 8:08
Postitas ahto42
Nüüd veel konditsioneer puudu, Äkki annab mõnelt ümber tõsta, või ei tootetud neid kondiga?