Kui kellegi on pakkuda soodsa hinnaga 500+ hp jaoks sobilikku turbot, siis võib sellest postkasti teada anda.
VW Corrado 1.8 16vT -Jans-
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ght=#61704 sellest soodsamat küll ei tea..
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Toimunud vahepeal palju.
Auto värvitud, kõik jubinad, mida plaanisin kerelt kaotada, on kaotatud.
Kõik veermikudetailid liivapritsiga puhastatud, happekrunditud ning värvitud.
Mootor peal, summutisüteem (3" otseläbi) sisuliselt valmis, vaja ainult õmblused üle lasta.
Auto ka seest värvitud.
Juhtmestikku salongis korrastatud. Valmistasin ka juhtmestiku tagaluugi elektrilisele avamisele, kesklukusüsteemile ja elektriistmetele. Samuti leidis koha endale elektriakende moodul koos juhtmestikuga. Originaal kõlari juhtmestiku viskasin välja, asemele läks kõlaritele üle terve auto korralik kõlarite kaabeldus.
Veermiks sai ümber ehitatud 4*100-lt 5*100le. Taga sillal oli kerge, esisillal jebimist piisavalt. ( uued rummud, välimised pooltelje otsad jpm)
Hetkel tegelevad pesulapoisid beezi põrandavaiba puhastamisega. Kuna ka põrandavaip oli suht käest lastud, siis selle küürimine pole teps mitte meelakkumine.
töö käib...
Auto värvitud, kõik jubinad, mida plaanisin kerelt kaotada, on kaotatud.
Kõik veermikudetailid liivapritsiga puhastatud, happekrunditud ning värvitud.
Mootor peal, summutisüteem (3" otseläbi) sisuliselt valmis, vaja ainult õmblused üle lasta.
Auto ka seest värvitud.
Juhtmestikku salongis korrastatud. Valmistasin ka juhtmestiku tagaluugi elektrilisele avamisele, kesklukusüsteemile ja elektriistmetele. Samuti leidis koha endale elektriakende moodul koos juhtmestikuga. Originaal kõlari juhtmestiku viskasin välja, asemele läks kõlaritele üle terve auto korralik kõlarite kaabeldus.
Veermiks sai ümber ehitatud 4*100-lt 5*100le. Taga sillal oli kerge, esisillal jebimist piisavalt. ( uued rummud, välimised pooltelje otsad jpm)
Hetkel tegelevad pesulapoisid beezi põrandavaiba puhastamisega. Kuna ka põrandavaip oli suht käest lastud, siis selle küürimine pole teps mitte meelakkumine.
töö käib...
Hetkeseisuga 95% autost koos.
Küljest puudu veel kõrvalistujapoolne el. akna süsteem, mis päevi tagasi Ebayst tellimusse sai pandud.
Pärast kuudepikkust mootori seismist käivitus see mootoriruumis poolest pöördest.
Jama aga WB näiduga.
Nimelt nii segukell kui ka MS näevad näiduks stabiilselt 4. Ideeliselt sellise näiduga ei tohiks auto käiagi, kuid käib. Gaasi vaiutades ei muutu midagi ei kellal ega ka MS-is. Mingi hetk MS näitab segu stabiilselt 14.70(seisab näit selle juures)ja siis kukub jälle 3-4 vahele.
Prooviks sa pandud ka uus andur, kuid ei muutnud midagi. Kõikvõimalikke kalibreerimisi on kordi tehtud.
Prooviks sai veetud ka lisamass, kuid ei miskit.
Kuna genekas laadis suht ähmaselt, siis sai lastud seegi korda teha, ning kontrollida. Ka see ei muutnud miskit WB näiduga.
Enne keretöid, kui mootor sõitis, oli kõik ok. Vahepeal WB juures miskit näppinud ei olnud
Kontroller Innovate LC-1 näidik Innovate XD-16
...oleks natuken abi tarvis, et mida veel kontrollida, millele tähelepanu pöörata.
Küljest puudu veel kõrvalistujapoolne el. akna süsteem, mis päevi tagasi Ebayst tellimusse sai pandud.
Pärast kuudepikkust mootori seismist käivitus see mootoriruumis poolest pöördest.
Jama aga WB näiduga.
Nimelt nii segukell kui ka MS näevad näiduks stabiilselt 4. Ideeliselt sellise näiduga ei tohiks auto käiagi, kuid käib. Gaasi vaiutades ei muutu midagi ei kellal ega ka MS-is. Mingi hetk MS näitab segu stabiilselt 14.70(seisab näit selle juures)ja siis kukub jälle 3-4 vahele.
Prooviks sa pandud ka uus andur, kuid ei muutnud midagi. Kõikvõimalikke kalibreerimisi on kordi tehtud.
Prooviks sai veetud ka lisamass, kuid ei miskit.
Kuna genekas laadis suht ähmaselt, siis sai lastud seegi korda teha, ning kontrollida. Ka see ei muutnud miskit WB näiduga.
Enne keretöid, kui mootor sõitis, oli kõik ok. Vahepeal WB juures miskit näppinud ei olnud
Kontroller Innovate LC-1 näidik Innovate XD-16
...oleks natuken abi tarvis, et mida veel kontrollida, millele tähelepanu pöörata.
2009 sügis oli ta selline...

Värv, ja kehv kere seisukord aga mulle ei sobinud...

Tuli välja vahetada terve vasak tagatiib, mis sai dooonorautolt võetud. Kõikvõimalik mädanik lõigati välja ...

Uus tiib küljes...

Kõik keevituskohad katsin tinaga..

eesmärk oli kerelt kaotada kõikvõimalikud märgid jms jama...




Sisu ostes

Telliti tehasest uus nahk, ning taastati mõlemad esiistmed ära

Ega veljedki ilu etalonid ei olnud

Sai needki lasta taastada


Põhi sai uue isolatsioonimaterjali + beezi vaiba










Mingid valikulised pildid. Tööd oli ropult, kuid igast tegemisest pilti ka üles panna ei viitsi
Värviks läks peale LEX065(L)
Nendelt, seebikarbiga tehtud fotodelt värvi eripära eriti näha ei ole. Päikese käes ja puhta auto peal tunduvalt ilusam. Eks kui auto puhtaks pesen, lasen ka mõned ilusamad pildid teha

Värv, ja kehv kere seisukord aga mulle ei sobinud...

Tuli välja vahetada terve vasak tagatiib, mis sai dooonorautolt võetud. Kõikvõimalik mädanik lõigati välja ...

Uus tiib küljes...

Kõik keevituskohad katsin tinaga..

eesmärk oli kerelt kaotada kõikvõimalikud märgid jms jama...




Sisu ostes
Telliti tehasest uus nahk, ning taastati mõlemad esiistmed ära

Ega veljedki ilu etalonid ei olnud
Sai needki lasta taastada


Põhi sai uue isolatsioonimaterjali + beezi vaiba










Mingid valikulised pildid. Tööd oli ropult, kuid igast tegemisest pilti ka üles panna ei viitsi
Värviks läks peale LEX065(L)
Nendelt, seebikarbiga tehtud fotodelt värvi eripära eriti näha ei ole. Päikese käes ja puhta auto peal tunduvalt ilusam. Eks kui auto puhtaks pesen, lasen ka mõned ilusamad pildid teha
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Täna sai siis lõpuks ka WB vist korda. Stabiilselt näitas senini see segu 3.6. Ilmselt aku tühjaks ketramisest läks ka WB lolliks. Sama tegi ka Megasquirt täna. Joosepi abiga kirjutati ajus andmed üle, ning hakkas ka see korralikult tööle. (mitte töötades aju muudkui põlksutas kütusereleed, ning näitas "config error"). Pärast mõningast WB näppimist ning uuesti kalibreerimist, hakkas seegi mõistlikku segu näitama.
Nüüd tarvis el akna süsteem Saksast ära oodata, ning siis juba auto sillapinki ning ülevaatusele.
Pisi nokitsemist jätkub: tiivakaitsekilded tarvis kleepida, viimased detailid puhastada, pesta, poleerida...
Nüüd tarvis el akna süsteem Saksast ära oodata, ning siis juba auto sillapinki ning ülevaatusele.
Pisi nokitsemist jätkub: tiivakaitsekilded tarvis kleepida, viimased detailid puhastada, pesta, poleerida...

