10. leht 15-st
Postitatud: 28.05.2010 8:09
Postitas simon
It's alive! :D
Muidu see doonor ise on minu silmis parim värvilahendus neist kolmest. Teisele kohale jääb esimene mõttevälgatus. Advani stiil pole nii kena minu arvates. Praegune all black look pole ka üldse paha kusjuures. Väga kurja ilmega aparaat.
Postitatud: 28.05.2010 10:16
Postitas kilplane
a kuidas oleks matt hall? see toob päikse käis ka jooned kenasti välja. kui korralikult tehtud. seda tooni hall, mis seal see ülemine oli. sinna peale tumedama halliga või läikiva halliga võid enda graafikat joonistada..
Postitatud: 28.05.2010 13:29
Postitas ca18det
Punane pole õnneks ainuke värv mis kerejooned esile toob
Kuidas oleks sinisega?
Minu arust Supra puhul üks väheseid värvivariante.
Postitatud: 28.05.2010 17:14
Postitas Renn
mattmust on awesome!
samas on linnapildis ka praegusel kujul märkimisväärselt tähelepanu tõmbav:)
Postitatud: 28.05.2010 18:29
Postitas Paks1
must kaotab kahjuks kõikide nende ilusate spoilerite kujud ja asjad.
EDIT: kuid,
http://www.japanesesportcars.com/galler ... -supra.jpg
aga kui ikka tumedamat mõtled siis oleks ülipro midnight purple :
http://img101.imageshack.us/i/dsc01879rr9.jpg/

Postitatud: 28.05.2010 21:44
Postitas $upr@
Pikk päev dünostendis seljataga. Kahjuks probleeme rohkem, kui halvas unenäoski näha võiks.
Lõpuks 440kw ja 690nm kanti numbrid. Rõhku 1.2bar ja numbrid tulid 6000rpm juures, sest edasi oli segu lahja ja pihustite duty cycle oli selleks hetkeks 100%.
Kirjade järgi ei tohiks 720cc pihustid 600hp juures mootorist veel viimase piiri peal olla, aga nii näitas.
Supra pihustite mõõt vs bhp on paberil üldiselt väga lihtne ehk 1:1 ät 100% duty cycle.
Turbol potensiaali on küllaga. Saaks kõik rõhu ja mapi korda, oleks ok...
Postitatud: 28.05.2010 21:52
Postitas RICE BURNER
http://vkmmotors.ee/upload/Image/ap9.pdf
Mure kütusega jätkub edasi, kuid auto sai oma esimese korraliku seade ja pean ütlema, et isegi selle max 6000rpm, i juures on tänaval lõbu laialt.
Nüüd veel uued pihustid või siis boost kontrolli alla saada ja rõhk maha keerata.
Isegi lahtise wastegatega ronis boost nagu mööda seina ülesse

Postitatud: 28.05.2010 22:51
Postitas AndresZ
Sa tarvitad ikka tavalist 98 kütet?
Samas numbrid ju ainult 1.2 bar-iga ilusad

Postitatud: 28.05.2010 22:54
Postitas vlzman
Sai põgusalt juba räägitud, aga vihjeks nii palju, et VKM'is olemas 2 setti väga häid 1600cc pihusteid

Postitatud: 28.05.2010 23:25
Postitas Fog
Igati korralik tulemus tänavaseades.
Aga turvalisuse huvides tuleb tõepoolest esmajärjekorras pihustid ja teises järjekorras suurem wastegate ilmselt vaadata.
Pihustite kohapealt olen mina selle vea teinud, et ostsin sellised mis tundusid piisavad(6X360cc) ja samuti jäid piiravaks. Ehk siis kui aju lubab(tühikäik?) pole mõtet 1000cc peale minna vaid ikka kohe 1600cc peale hüpata. Siis on 1000hp-ni probleemivaba. Hind on nagunii samas suuruses olenemata cc-st
Postitatud: 28.05.2010 23:43
Postitas RICE BURNER
Sa tarvitad ikka tavalist 98 kütet?
Otse statoilist dynosse
Postitatud: 28.05.2010 23:59
Postitas Maik
Päris kõva tulemus.
See duty cycle on imelik asi, mul näitab see ainult ala 55% 600c pihustist,lõpp läheb flatiks , ei tõuse . Ilmselt pole asi päris õige aga mis teha. :S Samas tuttaval leedukal on miski 550rwhp -ga duty 100% . Selle järgi peaks saama mingi reaalse võimsuse vist välja arvutada tegelt.
Postitatud: 29.05.2010 1:07
Postitas Astrona
$upr@ kirjutas:Pikk päev dünostendis seljataga. Kahjuks probleeme rohkem, kui halvas unenäoski näha võiks.
Lõpuks 440kw ja 690nm kanti numbrid. Rõhku 1.2bar ja numbrid tulid 6000rpm juures, sest edasi oli segu lahja ja pihustite duty cycle oli selleks hetkeks 100%.
Kirjade järgi ei tohiks 720cc pihustid 600hp juures mootorist veel viimase piiri peal olla, aga nii näitas.
Supra pihustite mõõt vs bhp on paberil üldiselt väga lihtne ehk 1:1 ät 100% duty cycle.
Turbol potensiaali on küllaga. Saaks kõik rõhu ja mapi korda, oleks ok...
720cc on antud vist 3bar baasrõhuga. Ja kas 1.2bariga hoidis 4.2bar kütuserõhku ilusti?
Mul vist 4x samad pihustid ja 80-85%dc 7000rpm ~11.2:1 ~400hj. Sama effektiivsuse juures peaks 6tk andma 440kw ja 11.2:1 seguga sama DC. Kui näitas oluliselt lahjemat, siis võis näidu põhjuseks olla ju mõningad vahelejäänud paugud. Aga siin võib ka miljon erinevust olla, miks antud olukorras pihustid peavadki 100% olema. Näiteks, madal laadimis-pinge + pinge-korrektsioon, külm ilm jne. Loodan omadega saada veel 11.8:1 seguga, 100%DC'ga ja 380cc WI 25% powerit juurde saada enne kui bena-rõhku hakkan tõstma.
Tean omast käest, et dünos auto vigadega tegeleda on üldiselt kallim lõbu kui uute pihustite ostmine. Palju seal selle pika päeva eest küsitakse?
Postitatud: 29.05.2010 1:53
Postitas KKDmotorsport
Whaaaat
720cc and duty 100% ?
Fuel pump ok, i don´t think so
I have 660 dega in my s38 657hp and So nice Mallory 800hp pump(efi115 shit) yield ended :S
Postitatud: 29.05.2010 9:34
Postitas RICE BURNER
Kuna omanik kinnitab,et pihustid on 720cc, siis jääb mul ainult tema sõnu kinnitada, sest sellel hetkel, kui pihustite duty 100 läheb hakkab ka bensiinirõhu seier veidi värisema, mida niisama pumba tootlikuse mõõtmise juures ei esine. Ja kui boost püsib 1,1kandis, siis duty jääb 90ne juures püsima.
Dynos tegime ka pumpade tootlikuse katse, kus baas rõhk pluss 1,7bar turbo rõhku, pumpasid kaks paralleelset walbrot koos 9l minutis. Võiks ju jaguda !?
See sama viga oli ka eelmisel aastal teise turboga, kuid siis veidi kergemal kujul. Sai vahetatud kütusetorud, regulaator, juhtmestik, relee ja tulemus peaaegu sama.
Aga viga tuleb likvideerida ja auto kiiresti sõitma panna.