Toyota Supra MKIV T 6spd ::: 1993 ::: $upr@

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
simon
Postitusi: 115
Liitunud: 11.04.2010 11:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas simon »

It's alive! :D

Muidu see doonor ise on minu silmis parim värvilahendus neist kolmest. Teisele kohale jääb esimene mõttevälgatus. Advani stiil pole nii kena minu arvates. Praegune all black look pole ka üldse paha kusjuures. Väga kurja ilmega aparaat.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

a kuidas oleks matt hall? see toob päikse käis ka jooned kenasti välja. kui korralikult tehtud. seda tooni hall, mis seal see ülemine oli. sinna peale tumedama halliga või läikiva halliga võid enda graafikat joonistada..
ca18det
Postitusi: 64
Liitunud: 25.07.2008 22:25
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ca18det »

Punane pole õnneks ainuke värv mis kerejooned esile toob :)

Kuidas oleks sinisega?
Pilt

Minu arust Supra puhul üks väheseid värvivariante.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

mattmust on awesome!
samas on linnapildis ka praegusel kujul märkimisväärselt tähelepanu tõmbav:)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Paks1
Postitusi: 32
Liitunud: 29.07.2009 13:59
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paks1 »

must kaotab kahjuks kõikide nende ilusate spoilerite kujud ja asjad.

EDIT: kuid, http://www.japanesesportcars.com/galler ... -supra.jpg 8)

aga kui ikka tumedamat mõtled siis oleks ülipro midnight purple : http://img101.imageshack.us/i/dsc01879rr9.jpg/

:p
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

Pikk päev dünostendis seljataga. Kahjuks probleeme rohkem, kui halvas unenäoski näha võiks.
Lõpuks 440kw ja 690nm kanti numbrid. Rõhku 1.2bar ja numbrid tulid 6000rpm juures, sest edasi oli segu lahja ja pihustite duty cycle oli selleks hetkeks 100%.
Kirjade järgi ei tohiks 720cc pihustid 600hp juures mootorist veel viimase piiri peal olla, aga nii näitas.
Supra pihustite mõõt vs bhp on paberil üldiselt väga lihtne ehk 1:1 ät 100% duty cycle.
Turbol potensiaali on küllaga. Saaks kõik rõhu ja mapi korda, oleks ok...
MKIV For Life!
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

http://vkmmotors.ee/upload/Image/ap9.pdf

Mure kütusega jätkub edasi, kuid auto sai oma esimese korraliku seade ja pean ütlema, et isegi selle max 6000rpm, i juures on tänaval lõbu laialt.
Nüüd veel uued pihustid või siis boost kontrolli alla saada ja rõhk maha keerata.
Isegi lahtise wastegatega ronis boost nagu mööda seina ülesse :)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Sa tarvitad ikka tavalist 98 kütet?
Samas numbrid ju ainult 1.2 bar-iga ilusad :)
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Sai põgusalt juba räägitud, aga vihjeks nii palju, et VKM'is olemas 2 setti väga häid 1600cc pihusteid ;)
Buick GN stage II
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Igati korralik tulemus tänavaseades.
Aga turvalisuse huvides tuleb tõepoolest esmajärjekorras pihustid ja teises järjekorras suurem wastegate ilmselt vaadata.

Pihustite kohapealt olen mina selle vea teinud, et ostsin sellised mis tundusid piisavad(6X360cc) ja samuti jäid piiravaks. Ehk siis kui aju lubab(tühikäik?) pole mõtet 1000cc peale minna vaid ikka kohe 1600cc peale hüpata. Siis on 1000hp-ni probleemivaba. Hind on nagunii samas suuruses olenemata cc-st
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Sa tarvitad ikka tavalist 98 kütet?
Otse statoilist dynosse
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Päris kõva tulemus.

See duty cycle on imelik asi, mul näitab see ainult ala 55% 600c pihustist,lõpp läheb flatiks , ei tõuse . Ilmselt pole asi päris õige aga mis teha. :S Samas tuttaval leedukal on miski 550rwhp -ga duty 100% . Selle järgi peaks saama mingi reaalse võimsuse vist välja arvutada tegelt.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

$upr@ kirjutas:Pikk päev dünostendis seljataga. Kahjuks probleeme rohkem, kui halvas unenäoski näha võiks.
Lõpuks 440kw ja 690nm kanti numbrid. Rõhku 1.2bar ja numbrid tulid 6000rpm juures, sest edasi oli segu lahja ja pihustite duty cycle oli selleks hetkeks 100%.
Kirjade järgi ei tohiks 720cc pihustid 600hp juures mootorist veel viimase piiri peal olla, aga nii näitas.
Supra pihustite mõõt vs bhp on paberil üldiselt väga lihtne ehk 1:1 ät 100% duty cycle.
Turbol potensiaali on küllaga. Saaks kõik rõhu ja mapi korda, oleks ok...
720cc on antud vist 3bar baasrõhuga. Ja kas 1.2bariga hoidis 4.2bar kütuserõhku ilusti?
Mul vist 4x samad pihustid ja 80-85%dc 7000rpm ~11.2:1 ~400hj. Sama effektiivsuse juures peaks 6tk andma 440kw ja 11.2:1 seguga sama DC. Kui näitas oluliselt lahjemat, siis võis näidu põhjuseks olla ju mõningad vahelejäänud paugud. Aga siin võib ka miljon erinevust olla, miks antud olukorras pihustid peavadki 100% olema. Näiteks, madal laadimis-pinge + pinge-korrektsioon, külm ilm jne. Loodan omadega saada veel 11.8:1 seguga, 100%DC'ga ja 380cc WI 25% powerit juurde saada enne kui bena-rõhku hakkan tõstma.
Tean omast käest, et dünos auto vigadega tegeleda on üldiselt kallim lõbu kui uute pihustite ostmine. Palju seal selle pika päeva eest küsitakse?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
KKDmotorsport
Postitusi: 69
Liitunud: 08.02.2010 23:02
Asukoht: Suomi, Valkeakoski
Kontakt:

Postitus Postitas KKDmotorsport »

Whaaaat

720cc and duty 100% ?

Fuel pump ok, i don´t think so

I have 660 dega in my s38 657hp and So nice Mallory 800hp pump(efi115 shit) yield ended :S
www.kkdmotorsport.com
holset , synapse engineering, KKD turbomanifold...
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kuna omanik kinnitab,et pihustid on 720cc, siis jääb mul ainult tema sõnu kinnitada, sest sellel hetkel, kui pihustite duty 100 läheb hakkab ka bensiinirõhu seier veidi värisema, mida niisama pumba tootlikuse mõõtmise juures ei esine. Ja kui boost püsib 1,1kandis, siis duty jääb 90ne juures püsima.
Dynos tegime ka pumpade tootlikuse katse, kus baas rõhk pluss 1,7bar turbo rõhku, pumpasid kaks paralleelset walbrot koos 9l minutis. Võiks ju jaguda !?
See sama viga oli ka eelmisel aastal teise turboga, kuid siis veidi kergemal kujul. Sai vahetatud kütusetorud, regulaator, juhtmestik, relee ja tulemus peaaegu sama.

Aga viga tuleb likvideerida ja auto kiiresti sõitma panna.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Vasta