Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

põhiliselt on see ju pihustite/segu pärast või mitte?
Preagu on segu safe - sellega ma arvestasin ka enne. Ideeliselt võiks siis ju rohkem rõhku sisse lasta.... läheks segu paika ja jõudu juurde.

ega jah, pea on paks otsas ;) kahjuks hakkas tööl käimine uuesti pihta pole nagu aega ka niipalju nikerdada kui tahaks preagu, see et lõuna ajal lipsuga vennad corvetiga testrune teevad pole vist päris normaalne :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Natuke võiks rõhku juurde lasta küll. Mina lasin praegu originaalmootorile (cosworth 2,9 v6) 1 bar-i. Tagumik hakkab tunnetama seda umbes 0,4 bar-i juures. Siis juba liigub asi tunduvalt paremini, kui stock. Ise arvan, et asi just selles kompressoris, seda tuleb ju ringi ajada ja sinna see jõud ka kaob.
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Nojah, see 0.3-0.4 bar annab 350 hj'le juurde miski 150 alla? Kui sellest lahutada kompressori ringiajamine, väga rikas segu, suurem väljalaske takistus jne siis...

Kuidas süütenurk määratakse? Kas detonatsiooniandur vms on? See võib liiga tundlik olla ja ka liiga üle pingutada retardiga. Näiteks LT1 puhul oli nii.

Rikka segu ja hilise süütega saab poweri lihtsalt ära killida.

Stock CR on vist 10.1? Siis 0.4 bar annab efektiivseks surveastmeks 14 kanti, mis vähemalt Roots bloweri puhul on tavabensiini jaoks suht ülemine piir. Turbol/tentrifugaalil tiba kõrgem, ma eeldan. Kõrgema boosti jaoks tuleb surveastet vähendada.

Kusmaal piiraja on? Võimsust saab juurde kas samadel pööretel väänet suurendades, s.t. kõrgema boostiga või siis kõrgemate pööretega.

Mina prooviks kõigepealt open headeritega. Vähemalt üks asi selgem.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

http://forums.corvetteforum.com/c5-forc ... tions.html

tellisin need Denso T20 -ed ära, sama mis ngk tr6-ed mida kõik soovitavad sealmaal ( ainuke viga,et ei leia siit viljandist ngk tr6) , hind tehti ka väga hea.

Jah, open headeri asja kaalusin ise ka, kuskil krt see jõud ju kinni peab olema. Ega katid ka kindlasti 10+ aastat vanad ju siiski. ;)

Piiraja on 6000rpm.
Aju modida ju väidetavalt lähema 2000km raadiuses ei saa, kuigi mul peaks aju nüüd peale tunemist unlocked olema ;)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Praegu vast mõttekas süstemaatiliselt asjad üle käia, mitte boosti juurde kruvima hakata - siis veel vastu suve kolvid tuhatoosid...

Heitgaase on ikkagi oma 50% rohkem, isegi kui see kiirenduses ei avaldu. Küünalde mark ei olegi nii oluline, peaasi, et parameetrid õiged on (nagu nägid, siis gap 0.9 mm kandis). NGK on alko puhul ka standard, see ei tähenda, et muud ei kõlba. Alko puhul see omapära, et küünlad peavad olema kaadmiumkattega, kuna segu loetakse selle ärapõlemise järgi. Mida lahjem ehk kuumemini põlev segu, seda rohkem kaadmiumi ära põleb.

Praegu vast ikka peaasi, et midagi õhku ei lenda, et saaks suve ära sõita. Siis aeg mõelda. Kui tahad korralikult üle laadima hakata, siis madalamast surveastmest ja progetavast ajust pääsu pole.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

küünladest pildid, pildil ka uus küünal
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... ewsIndex=1
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... ewsIndex=1

NB: küünaldel olid suht hästi eristatavad pooled, keerad teise külje ja ots oli heledam jne.. üks pool nagu tahmasem. Millest tuleneb,ei tea...

uued juhtmed võiks tõesti panna, 1 paistis,et oli juba vahetatud, aga muud süütepooli otsast suht nutused tegelikult.

Kuna viljandi ilm oli täna selline ja preagu õues -7 siis mingist testimisest ei saanud juttugi olla...
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13077 :p
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

vb kasvõi enda teadmiseks käija karksis ka ära kui kannnatab autot rullidele panna..
Turbo auto
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

nojah, homme peaksingi helistama sinna,et aeg leppida kokku...
hea,et meelde tuletasid . :) aga ei taha sinna minna enne kui asjad nagu vähemalt teoorias korras on,raharaiskamine muidu aint
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

sain testsõidud ära teha nüüd uute küünalde ja õhufiltrita,

videos tundub,et nüüd 5 sec sajani (arvestades temperatuuri rehvi jaoks siis ilmselt viga siin).

Ja nurk on muidugi natuke vale,aga tundub,et 15-16 sec vahel võiks olla see aeg millega auto saavutas 200km/h spido järgi. Tehase 23,5 võrreldes siis suht hea ma arvan. Segu jätkuvalt 10 WOT-i ajal. 150mph piir sai korra kätte ka (vahetasin ühikuid 200 piiri ületades, sellest osuti langus 140 peale....)

video saab tirida siit.. http://www.amiflex.ee/stuff/vette150mph.avi
http://www.youtube.com/watch?v=d8ML0TJIoQY

teisipäevaks on düno aeg mul pandud... vast homme-ülehomme saab uus õhufilter ka külge aretatud somehow.

ise olen väga rahul nüüd ;)
Viimati muutis Maik, 28.03.2009 17:20, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Ma imestan, et ta sul nii rikka seguga nii hästi liigub. Kas sa Innovate kella seade panid ikka bensiini peale ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

10.x midagi segu ei tapa veel minekut ülelaetud autol eriti. Paljud tehasest tulnud turboautod käivad max momendi ja max hj alas ülirikkalt (911 GT2 10.1, Evo VIII jt nt 10.5 kanti jne).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Eks see ole jah seda ja konkreetse mootori taga. Minu oma 10 seguga liikus tunduvalt kehvemini kui 12 tuuri seguga.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Ragnar kirjutas:Ma imestan, et ta sul nii rikka seguga nii hästi liigub. Kas sa Innovate kella seade panid ikka bensiini peale ?
Manualis oli ainult jutt,et korra vabas õhus ära kalibreerida ja siis alles sumpsi keerata, mingitest bensust polndu seal juttugi?
Vaatan nüüd,et asi võis ikka väga õhuvõtus olla ka, ehitasin täna uue torustikku (kuna kompressori ees on 7cm diameetriga restrictor , äkki võiks 7,5cm torustikust piisata?) , õhufilter mis pidi täna tulema ei tulnud ja sai sinna mingi motika porolon filter otsa pandud - nüüd kadus minek vabsee ära :P

see õhuvõtu ehitamine ajab vaikselt närvi, midagi kuskilt läbi ei mahu ja ... :s krr
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Maik kirjutas:
Ragnar kirjutas:Ma imestan, et ta sul nii rikka seguga nii hästi liigub. Kas sa Innovate kella seade panid ikka bensiini peale ?
Manualis oli ainult jutt,et korra vabas õhus ära kalibreerida ja siis alles sumpsi keerata, mingitest bensust polndu seal juttugi?
Vaatan nüüd,et asi võis ikka väga õhuvõtus olla ka, ehitasin täna uue torustikku (kuna kompressori ees on 7cm diameetriga restrictor , äkki võiks 7,5cm torustikust piisata?) , õhufilter mis pidi täna tulema ei tulnud ja sai sinna mingi motika porolon filter otsa pandud - nüüd kadus minek vabsee ära :P

see õhuvõtu ehitamine ajab vaikselt närvi, midagi kuskilt läbi ei mahu ja ... :s krr
Seda kella saab laptopiga seadistada, display, värvid ja kütused. Minul näitas esialgu täiesti ebareaalseid numbreid ja siis kui läpaka taha panin tuli välja, et menüüs oli valitud metanool, bensiini asemel. Seda pidasin hoopiski silmas mitte, et sa anduri peaksid üle valama bensiiniga.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seadista kõigepealt kontrolleri soft korralikult ära ja siis tee täis kalibratsioon uuesti.
Väga kahtlane, et ta sul 9 koma seguga nii liigub, pigem kell valetab hetkel.

Lambda pead summutist välja võtma selleks ajaks ja peale kalibreerimist ei tohi kordagi süüdet sisse keerata kui anduri pistikut taga pole.
Nii kui keerad süüte sisse nii, et andurit kontrolleri taga pole, siis pead uuesti algusest kalibratsiooni tegema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta