10. leht 12-st
Postitatud: 30.03.2009 0:00
Postitas mart154
Mis sa küll minuta teeksid...
Muide, ma mõtsin, et see tihend on tegelt ju üsna pehme, peaks kokku sikutama küll.. Tuleb lihtsalt poltidega ettavaatlik olla, et ühtlaselt kokku tõmbaks.
Postitatud: 30.03.2009 0:51
Postitas Mihkel
Mida sa pigem ilma minuta teeksid, viiliksid põlveotsas oma kollet ja kuumakoda

Postitatud: 30.03.2009 13:58
Postitas george16v
IRW

Postitatud: 01.04.2009 0:19
Postitas Mihkel
Hakkab juba looma, täna sai päris mitme päeva töö kaelast ära.
Aja kokkuhoiu mõttes lasin Sumpsimehel (Renaldo) downpipe flantsi külge bellmouthi ehitada.
Sai täitsa enamvähem, wg klapi poolt tulev õhuvoolv võiks veidi laugemalt otse kuumakoja tiivikust tuleva õhuvooluga liituda aga pimesi tehtud asja kohta on hea küll.
Viisin talle vaid flantsi ja näitasin väljundtoru asendi, tegi igaks juhuks ruumi kokkuhoiuga, et hiljem autot komplekteerides üllatusi ei tuleks.
Selle turbo max 270hp jaoks peaks piisavalt hea olema, originaal flants on üldse otse sein wg klapi taga.
Homme vaja veel flants lasta sirgeks freesida kuna tõmbas keevitamisega ära nagu ikka.
Lisaks aretasime Mard-iga turbole wg ka külge. Originaal aukudesse paigaldusest on asi kaugel.
Garrett-i universaal turbodel on hea lihtne wg asendit sättida, Mitsu turbodel on vaid 1-es kohas wg kinnituse poldiaugud.
Õli tagasivoolule lõikasin tihendi ka ära ja sellega ka nüüd muretu.
Sisuliselt saaks homme õhtuks auto juba omal jõul liikuma nii, et vaja vaid cooleri torustik uus teha.
Postitatud: 08.04.2009 0:32
Postitas Mihkel
Turbo nüüd kollega ilusti küljes ja downpipe ühendatud.
Õlituse pelae ja äravool ka olemas.
Mootor käib koos turboga, summuti ei leki, hakkab juba lubama.
Cooleri torustik sai ka koos DanM-iga täna valmis meisterdatud (punktitud) ja uus versus vana on päris räige kontrast.
Vaja veel kokku TIG-ida lasta, siis saab juba garaaži ette paugutama minna
Ai kuidas mulle meeldib see tunne, kui auto esimest korda garaažist ilma esistangeta välja ajad, ilus läikiv cooler ja torustik ning sinised silikoonvollad vastu vaatavad, see on hetk mille nimel tasub vaeva näha.
Täitsa tuning värk

Postitatud: 08.04.2009 1:02
Postitas george16v
Jääme siis tulemust ootama. Kui kõik ok , siis originaal NE mootori ja SEH-i nukaga peaks selle väikese turbo küll kuivaks tõmbama nagu sidruni

Postitatud: 08.04.2009 9:13
Postitas Mihkel
SEH nukka veel peal ju pole, vaataks kõigepealt, kas me ostueelsetest anomaaliatest lahti oleme saanud.
Postitatud: 08.04.2009 10:44
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:SEH nukka veel peal ju pole, vaataks kõigepealt, kas me ostueelsetest anomaaliatest lahti oleme saanud.
Nuki andmed:
http://www.hot.ee/slyy/auto/motory.jpg
20SER (NE nukiga aga 10.0:1 CR'iga) oli SEHist ainult 5-6hj lahjem. Kuni 3200RPM asi ei tohiks paraneda, aga 4600 pealt on +12% väänet ja 5500 kus NE lõppes peaks nihkuma 6000 peale kus võiks mingi 10-20% rohkem powerit olema.
Ai Opel ikka mul hingelähedane. Kui nissanitest isu täis, ajan kah oma 1968a kattei 20NE'ga pöörde, ja kõik vajalik modimiseks ta 20NET peale on kah olemas.
Postitatud: 10.04.2009 21:55
Postitas Mihkel
Täna sai siis mootoripadjad ka ära vahetatud.
Pole ime, et enne sisselase vastu pidurivõimendit kolksus, kuna peale tagumise padja vahetamist tõusis mootor ~3cm kõrgemale.
Parempoolne padi kahjuks ei sobinud, peaks vast selle ka õige ostma ja täis toppima.
Väike vibra on roolis ja keres tunda nüüd küll aga see võib ka lihtsalt uutest patjadest olla.
Mootor igatahes ei kolksunud enam kuhugi ja ei liikunud ka pea üldse enam.
Turbo teeb tühjalt ka täitsa ilusat vilet kuigi ega selline proovimine turbole hea pole, kuna tühikäiguga lähevad võlli pöörded väga kiiresti lakke.
Esistange tuleb ilmselt uus vaadata, kuna enne ees olnud stange on ~5x parandatud juba.
Postitatud: 13.04.2009 2:56
Postitas erikred
opel väristabki uute padjadega mingi aja. varsti jääb rahulikuks.
millal siis lõplikult tänavale paugutama plaan jõuda?
terv
erich
Postitatud: 13.04.2009 19:09
Postitas Mihkel
Siiskui cooleri torustiku keevitusest kätte saan, saaks juba vaikselt esiosa kokku panna.
Re: Opel Vectra 2000 (C20NE Turbo) ::: 1992 ::: Mihkel
Postitatud: 13.04.2009 20:30
Postitas Sportlane
Tere.Uurisin seda Vectrat siin.Oleks mõned küsimused kui oleks aega ja mahti sul vastata.Tegelen ise siin ühe Opeliga ja juhe hakkab vaikselt kokku jooksma:)Isend ise 83 a ascona c
Postitatud: 15.04.2009 23:57
Postitas Mihkel
Sain cooleri torustiku kätte ja installisin külge ka.
Sai ka kerge läbipesu ja õlivahetust tehtud ning proovima mindud, boostib küll.
Pimedas pole just kõige meeldivam testida, seega täna asjaga rohkem edasi ei tegelenud.
Mõned pildikesed ka siis tänasest seisust:

Postitatud: 16.04.2009 0:02
Postitas RKsilver
Täitsa kenake, esistanget pole enam vajagi

Postitatud: 16.04.2009 10:01
Postitas Reims
no kui ta nii sõitma läheks,siis pannakse ta mõneks ajaks arestimajja ja auto viiakse treilaga tasulisse parklasse
