10. leht 26-st

Postitatud: 02.06.2009 22:47
Postitas Taavi
Väga muljetavaldav kiirusenumber!

Tore, et kast ja sild kestsid. Sellise jõu juures slikiga veerandiili stardis oleks vist puru taga?

Postitatud: 03.06.2009 13:56
Postitas ivar
Võimalik. Plaanis on Toyo R888-ga starti proovida. Eks näis, mis juhtuma hakkab.

Paar pilti kohapealt.
Pilt

Pilt
Alumine pilt võetud Marek Potti galeriist.

Postitatud: 03.06.2009 15:31
Postitas Astrona
ivar kirjutas:Võimalik. Plaanis on Toyo R888-ga starti proovida. Eks näis, mis juhtuma hakkab.
Peale lennuväljal külmetamist R888 235 mind alla 2.3s 60ft ei tõmmanud. Nende töötemp on 90C ja seda seistes suht raske saavutada. Võibolla oli mul ka rõhku natuke üle. Aga noh vähemalt on see kasti- ja sidurisõbralik.

Postitatud: 03.06.2009 17:12
Postitas Maik
Kuskil pole oletavat võimsustki pandud, mis see siis on..?
eeldaks vist nagu miski 450+ hp ?

Postitatud: 03.06.2009 17:58
Postitas ranz
Mis sest võimsusest ikka laest võtta, eks tuleb dynomine ära oodata ja asi kohe selge :D

Postitatud: 03.06.2009 18:55
Postitas Raceboy
Teades, mis pihusteid Ivar kasutab (Siemens Deka 630cc) ja eeldades, et ta üle 90% duty cycle ei lase, siis 3.0bar kütuse baasrõhu korral on tema BMW maksimumvõimsuseks kuskil 550-600 hj.

Postitatud: 03.06.2009 19:00
Postitas george16v
Vahet pole palju seal seda võimsust on , tulemus on igatahes väga haige 8)

:)

Postitatud: 09.06.2009 15:50
Postitas Chris_S
Raceboy kirjutas:Lahe!

Ja sellline tulemus konega, mis on BMW tehasejuppidest kokku laotud ja säästuprojekt? Veelkord, vinge!
Raceboy kirjutas:Teades, mis pihusteid Ivar kasutab (Siemens Deka 630cc) ja eeldades, et ta üle 90% duty cycle ei lase, siis 3.0bar kütuse baasrõhu korral on tema BMW maksimumvõimsuseks kuskil 550-600 hj.
Tere!
Tekkis selline küsimus:
nagu ma aru saan siis on see bmw põhim. stock osadega saavutanud sellised ulmelised jõunumbrid ... ma eeldan siis et M3'ga oleksid need numbrid veel suuremad ... et siis pole nagu mõtet 325 ega 328 osta, võiks investeerida kohe M3'e ja saaks veel überimad numbrid :)
Või on siin ikka mingeid maagilisi ümberkorraldusi tehtud? :)

Postitatud: 09.06.2009 16:32
Postitas Raceboy
Kas sa teemat ikka lugesid???

Seal on selgelt kirjas, mida tuli teha ja milleks, et mootor boosti kannataks...
Maagiline sõnaühend on "surveastme alandamine"...

:)

Postitatud: 09.06.2009 17:11
Postitas Chris_S
selge pilt ... sain oma küsimusele kinnituse! tänud :)

Postitatud: 09.06.2009 20:12
Postitas ivar
Mootori sees on tõesti ainult tehasejupid, va klappidega vaheseinad karteris ja modifitseeritud kolvid.
Peale summuti ümberehitust on turborõhk olnud 1.4-1.5bar, kuid tundub et niisuguse boostiga antud kombinatsioon enam väga pikalt ei kesta. Hetkel auto seisab, arvatavasti kaanetihend on järgi andnud. Lahti võtmisel saab täpsemalt selgust.

Võimsuse kohapealt niipalju, et kütuse baasrõhk on 3.5bar, mille juures pihustid annavad u 680cc/min. Täispööretel 1.5 rõhuga on duty 75%, nii et üle 500hp eriti olla ei saa.

M3-ga saab loomulikult parema tulemuse, kuid toorik on tunduvalt kallim soetada. Vale seadistuse või muu jama tõttu kotti lastud s50-t on ka kulukam remontida.

Postitatud: 14.06.2009 14:18
Postitas Tartlan
väga vinge projekt !!! hea kohe lugeda 8)

Postitatud: 18.06.2009 21:15
Postitas ivar
Eile võtsime kaane maha, esimese asjana hakkas silma tosooliloik 4. silindri kolvi peal. Tihendit sai uuritud-puuritud, kuid tundub siiski korras olevat.
Plokikaanes aga leidub pragusid. Nagu pildipealt näha, siis üks joon ühendab sisselaset väljalaskega, teine viib väljalaskeklapist veekanalisse, kuid see ei paista eriti.
Hetkel nüüd ei tea, kas tasub remonti viia, või parem teine korralik otsida.
Eelnevalt on selle kaanega juba midagi tehtud. Võibolla on kuuma saanud mõne eelmise omaniku käes.

Pilt
Pilt
Pilt

Kollektor sai vist termošoki, kui aurupahvakaid välja viskama hakkas. Neljas toru on flantsi küljest keevituse kõrvalt lahti rebitud. Natuke on näha et ümbert tahmane.
Pilt

Kui mootori uuesti käima saab, siis prooviks aju ilma nukaandurita wasted spark reziimis tööle panna. Selleks tuleb natuke juhtmestikku ümber teha, et COP-e wasted spark-ga kasutada. Üleüldse tuleks juhtmemajandust korrastada, endal hakkab ka segadus tekkima vaikselt.
Pilt

Postitatud: 19.06.2009 8:15
Postitas Astrona
Noh ega sa OMC'l ka veerandgaasiga ei sõitnud... Oleks dosooli asemel õli silindrisse pääsenud... tead isegi... Ja ega see 4. pütt vist ongi 1 kuumemaid. Kui pole mõõtnud, siis vaata ka pihustid üle, äkki too 4. tiba väiksem. Otsi ka pragusid väljalaske kanalist.
Loodame, et pragu on keevitatav või siis, et uue kaane hankimise taha midagi seisma ei jää. Tahaks veel näha kuidas DIY kommertsile konkurentsi pakub ja algajatel naiivsust-optimismi üleval hoiab :)

Postitatud: 19.06.2009 11:57
Postitas redline
Mõtekam uus kaas otsida, keevitatud asjal oht mõraneda keevituse kõrvalt. Neid peaks piisavalt saadaval ka olema :)