10. leht 13-st
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 06.06.2011 20:37
Postitas silvia
Sealt kortermajast peaks kõik näha olema mis mul õue peal toimub

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 07.06.2011 23:50
Postitas silvia
Mõtlesin, et teen turbo õlituse vahele õliradiaatori. Mul on olemas üks salongi soenduse radikas mis on üleni alumiinjumist see oleks ideaalne siis, kui see oleks tutikas sest kardan sealse katlakivi sattumist turbosse. Mõtlesin siin seda kas üldse selline radiaator rõhule vastu peab. Või pean otsima ikka õli jaoks mõeldud tükke. Kui sellist lahendust teha siis peaksin radiaatorile uued vannid tegema ja siis ka näeks sisse, kui sodine seal sees oleks. Kas keegi on midagi sellist teinud, et turbo õlitusele radiaatori vahele pannud?
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 08.06.2011 0:38
Postitas Mardo
milleks leiutada jalgratast
mine lammutusse ja otsi omale sobiv

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 08.06.2011 8:02
Postitas jeff01
+1
salongi radikas on ette nähtud töötama reeglina alla 1 bari tingimustes ja õliradikas külmana 5-7 bari all vähemalt. Arvan, et kogu materjali arvutus lähtub sellest kuna radikat pole mõtet ju liiga paksust alumiiniumist teha.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 08.06.2011 19:46
Postitas silvia
Leidsin töö juurest endale vist normaalse radika mis on mingi auto automaatkasti õli radikas. Peaks sobima kül aga homme vast saan rohkem aega ja tuhlan veel.

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 09.07.2011 18:55
Postitas silvia
Alustasin mootori eemaldamisega :D 3. kord juba siis. Viga seisneb õli rõngastes (ühed vähestest asjadest mida ma ise pole ostnud ja sinna mootorisse pannud, ehk siis seda tegi eelmine omanik) eks homme uurin juba mootori sisu ja klõpsin mõned pildid ka lisaks. Arvatavasti läheb uus rõngaste komplekt ja vaatan kriitilise pilguga ka saaled üle.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 10.07.2011 21:40
Postitas silvia
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 10.07.2011 23:04
Postitas citikas
1986 aasta manuaalis on kirjas
Piston clearance 0,025-0,045mm
Tehase silindri läbimõõduks annab 83,00-83,05mm
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 11.07.2011 9:00
Postitas jeff01
Ja kolksumist hakkab kuulma alles ~0,18 mm tolerantsist (Vähemalt minul on nii olnud)
Varem või hiljem pidi see juhtuma...süüdi pole mitte 1 bar või poleks ka 1,5 bari. Süüdi on see, et sel ajal on kas segu lahja või süütenurk liialt suur. Mina mõtleks progeaju peale ja kui ei raatsi investeerida siis vähemalt widebandi ja detoklappide peale.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 13.07.2011 20:14
Postitas silvia
Võtsin doonor mootori lahti ja kovid ning plok on paremas seisukorras. Otsustasin, et vahetan ploki koos kolbidega, tundub lihtsam

üks halb asi on õlirõngastega sest kolb on treitud suurema õlirõnga tarbeks mis on 4mm paks

käisin poodides küsimas ja nemad ütlesid, et mõõdu järgi raske otsida. Äkki keegi teab mingisugust lahendust kuidas ma leiaks sellise õlirõnga. Silindri standard mõõt on 83mm õlirõnga paksus on 4mm ja õlirõnga soone sügavus on 5mm.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 13.07.2011 21:33
Postitas jeff01
4mm õlirõngaid kasutavad väga paljud bmw mootorid....omal oli hiljuti vaja 4 x89 rõngast ja bmw mootoreid milles selliseid leidub on 6-10tk.
Mine fixusesse ja küsi seda mootoridetailide kataloogi....männan rengat või midagi on võtmesõna ja seal on iga rõnga paksus ja üleval mootorikoodi taga silindri läbimõõt.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 26.07.2011 19:58
Postitas silvia
Kolvirõngad olemas. kokkupanek läheb ikka väga vaevaliselt sest iga nurgataga on üllatus

täna ajasin kolvid epsud ja sõrmed ühte kaalu siis 0.1g täpsusega, tean et pingutasin üle aga vähemalt on ühte kaalu. Alguses kaalusin doonor mootori kepsud kolvid ja sõrmed koos ära ja erinevus kergeima ja raskeima vahel oli 15.5g

Kolbide erinevused olid kõige suuremad midagi 5 ja vahel, kepsud võtsin katki läinud mootori omad erinevus oli max 0,8g ja sõrmed samuti ja nende kaalu erinevus oli 0,4g. Nüüd on veel 2 varjanti mis vaja nuputada. Plokikaas vajas lihvi 0,4mm eelmine lihvimine võttis 0,2mm kokku siis 0,6mm, ise mõtlen metallist tihendi peale ja siis saaks pakussega asja paika ja muidugi teised selliste mootoritega tegelevad inimesed soovitavad metalltihendit kuna papist asi kipub järgi andma, kui enam originaal rõhuga ei sõideta. või sis ehitada teine plokikaas mis on 8 küünlaga ümber 4 küünlaga asjaks ehk pimedad ette ja valma ning muidugi kerge remont lihvimine , klappide sooveldus, juhtpuksid jne ja siis paneks ikkagi metallist tihendi.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 27.07.2011 8:47
Postitas LordVampire
silvia kirjutas:Arvan, et mõni juba Tartus nägi kuidas ma Silviaga ringi vurasin ja sinine suits taga :D turbost lekib õli peab kiirelt selle korda tegema ja paningi auto täna aia äärde seisma ja loodetavasti sellel NV suudan selle probleemiga tegeleda. Tegelikult oli mul see NV plaanitud Mazda käigukast vahetada, loodan et jõuan sedagi, muidu Mazdale on mul olemas 4WD süsteem aga kast on natuke haiget saanud ja seega läheb alla tavaline EV käigukast.
Muidu, kui kellegil peaks vedelema BMW 2,4 turbot MIS ON KATKI siis oleksin ülimalt tänulik, kui see mõne kosutava õlle eest minuni jõuaks.
Ja nii nad seal aia ääres nukralt seisavad.

Amn, sellisest mazdast ka mingi teema on kuskil? ...
4wd turbo coupe, neid ei saa küll palju olla :D
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 27.07.2011 11:16
Postitas Eero_S
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 27.07.2011 13:28
Postitas LordVampire
Nojah, turbo mõtlesin ma kuskilt ridadevahelt ise juurde, 4 vedu sedaani pealt... ja kast lisajõule nõrk. Krt kahju muidugi... mõte oleks päris pull. Aga omanikule inseneri leidlikust! Mõtleb äkki mõne hea lahenduse :D
