10. leht 13-st
Postitatud: 03.06.2009 23:55
Postitas Marko
Postitatud: 10.06.2009 22:37
Postitas Marko
Postitatud: 28.06.2009 21:54
Postitas Mihkel
Lammutasime Markoga täna tema Subaru mootori molekulideks.
Nüüd on esmane kogemus boksermootorite alal ka käes, kõige lõbusam osa on kolvide ja kepsude eraldamine mootoris sees.

Eks Marko kostitab õhtul ehk piltidega ja räägib veidi ka avastustest.
Komperssiooni puudumise põhjuseks oli antud mootori tüüpviga nagu enne kirjeldatud.
Nii pudedat kolbi (mitte seadistusvea vaid mehhaanilise stressi tõttu) polegi enne oma silmaga näinud/näppinud.
Peab vist enda mootoril boosti vähemaks keerama hakkama

Postitatud: 29.06.2009 11:57
Postitas Marko
Subaru mootori lammutamine ja tulevikus kokku ladumine on omamoodi aretus. Kes boxer mootoreid ei ole lahanud jääksid seal jänni. Pole ma enne ühtegi masinat kohanud millel peab kõigepealt kolvid ära võtma ja alles siis plokk keskelt lahti.
Kaks originaal kolbi on omadega õhtal, millest üks on nii puru et välja võttes pudenesid rõngaste vahelised seinad lihtsalt tükkideks. Tuleb teadjamate meestet juurde plokiga minna, tahan 100% kindel olla selle korrasolekus.
Pilte saab siis kui ma oma fotoka ülesse leian

Postitatud: 29.06.2009 13:35
Postitas rosenberg
Boxeril peab jah enne sõrmed välja lööma selleks on sinna kohe augud tehtud plokile . kokku panek pole kõige hullem , olen ise teinud mootorit korra juba .
Postitatud: 29.06.2009 14:12
Postitas mart154
Tuleb alustada maailma lihtsaimast mootorist - põrnikast, siis kohe nõksud käes
Nalja saab siis, kui mootor kokku lastud on ja ringi ei käi

Ma olen ühe põrnika mootori "läbi sumpsi" pidanud lahti võtma.
Kepsu oli ringi tõmmanud ja mootor ringi ei käinud. Kangutasin siis ploki pooltele ~10mm vahe sisse ja kruvisin sealt selle kepsu lahti.
Postitatud: 02.07.2009 10:27
Postitas b0neb0y
to Marko.. seal üleval paremas nurgas.. kaitsmete juures oli üks selline plastik kopsik, mille sees oli tiiviks eks..
uurisin ka ise välja, mis asi see on ja vastuseks tuli, et surub masinasse lisa õhku rasketes oludes. mul oli peal kirjas veel, et kuni +20heppa
Postitatud: 02.07.2009 10:38
Postitas Mihkel
See karp puhub lisaõhku katalüsaatoritele, et nende töö teatud oludes efektiivsem oleks.
Postitatud: 02.07.2009 13:49
Postitas mart154
b0neb0y kirjutas:to Marko.. seal üleval paremas nurgas.. kaitsmete juures oli üks selline plastik kopsik, mille sees oli tiiviks eks..
uurisin ka ise välja, mis asi see on ja vastuseks tuli, et surub masinasse lisa õhku rasketes oludes. mul oli peal kirjas veel, et kuni +20heppa
Fantaasia puuduse üle sa küll kurta ei saa. Humorist.
Postitatud: 05.07.2009 23:48
Postitas Marko
Tuleb uus kütuse lisamahuti, saab sobilikuma asukoha, et ei tuleks pikalt voolikuid vedada. Plaanis on paigaldada suurem turbo, Boschi 1600cc pihustid jne.
Purunenud kolbidest ka mõni pilt

Postitatud: 31.07.2009 1:37
Postitas Marko
Postitatud: 11.10.2009 22:17
Postitas Marko
Postitatud: 30.10.2009 4:27
Postitas Marko
Postitatud: 30.10.2009 7:41
Postitas Aigo
aga miks nüüd segusiiber teistpidi peal on? Panid prooviks või jääbki nii?
see mis kaitsmekarbi kumeruses on kütuse lisamahuti? Nagu oleks tehasest juba mõeldud sellele, et seda kasutada ja selle kohapeale paigaldada.
Postitatud: 30.10.2009 10:06
Postitas mart154
Palun, palun, palun korista see rõve punane löga sealt kolle ja segusiibri pealt ära.
Komistasin seal cnc pingi juures su kolle otsa... kergelt paha hakkas
