10. leht 25-st

Postitatud: 01.08.2008 8:15
Postitas Astrona
HP kirjutas:
Astrona kirjutas:[Aga kui näiteks kolvid purunevad ( ilma detonatsioonita ), kas siis jääd pidama ostes sama jooksu, või investeerid 10K ka alumisse poolde juurde ja lähed edasi?
Ma ei usu et selle piirini jõuan aga kui siis tuleb investeerida uue konseptsooniga motosse :-D
Saan aru et algne kontseptsioon oli "best bang for buck", mis muutub siis natuke lihtsamaks "best bang" :lol:
Saan aru, et muidu hea koosluse võib kolme halva asja kokku sattumisel detonatsiooniga lihtsalt lõhkuda - üsna tavaline - kasvõi lihtsalt murdub tükike kolvi kroonist, mis aga tähendab, et kui kõik kontrolli all hoida võiks ilma detota veel pikalt rõhku tõsta.
Sul turbo juba effektiivsus-saarekestelt paremale ära pole ujunud? Et turbo ette vesi/metanool-pritse või üldse E85 appi võtta ja sama turboga edasi minna?

Postitatud: 01.08.2008 10:03
Postitas Mihkel
Henri mõtles äkki, et oleks aeg see mikromootor üle õla siis saata ja võtta kasutusele ka veidi kubatuuri,
millest muidugi 200sx mehed ainult unistada võivad, kuna riisi jahvatamisest ei tule selle mootoriga midagi välja :-D

Nothing beats the cubic inches + BOOST ;)

Postitatud: 01.08.2008 10:27
Postitas jeff01
Mihkel kirjutas:Henri mõtles äkki, et oleks aeg see mikromootor üle õla siis saata ja võtta kasutusele ka veidi kubatuuri,
millest muidugi 200sx mehed ainult unistada võivad, kuna riisi jahvatamisest ei tule selle mootoriga midagi välja :-D

Nothing beats the cubic inches + BOOST ;)
Mihkel on nüüd totaalselt kallutatud töömahu suunas :-D Lausa igast lausest võib seda välja lugeda. Varem ei pidanus sa töömahtu märkimisväärseks aga praegu sisaldab seda iga su lause :)

Henrile soovime ikka jõudu selle projektiga et teda ka järgmisel aastal rajal näeks ja mitte aeglasemana. Müstiliselt käib edasi se auto :) Olgugi et mulle 5 silindrilised ei meeldi on tore vaadata kui kiired nad võivad olla.

Postitatud: 01.08.2008 10:32
Postitas Laisu
Mihkel kirjutas: Nothing beats the cubic inches + BOOST ;)
Seda võisid sa väita veel aastake poolteist tagasi, kuid minumeelest teatud seltskond eestis on tõestanud üsna eduliselt et "fuck the cubic inches and bigblock". Ja seda väidet veel kinnitatakse järgmine hooaeg 8)

Postitatud: 01.08.2008 10:36
Postitas Mihkel
Lihtsalt Henri on mulle paar korda helistanud ja uurinud ühe teatud elemendi sobivust ühe teatud mootori külge :)

Ma olen seda alati teadnud, et kubatuuris peitub jõud.
Lihtsalt mõnus on vaadata, kuidas suure kubatuuriga mootor saavutab 0.7bar juures ilma mingisuguse lagunemisohuta
sama võimsuse mis 1.8-2.0 mootor 1.5-2.0 bar juures ja on väga suur tõenäosus asja pulkadeks käimisel.

Arva ära, kas ma kibelen juba oma 3.5L mootorit ehitama? Eriti kui pea sama asjaga samasugusel kerel korduvalt sõitnud olen.

Postitatud: 01.08.2008 10:42
Postitas Mihkel
Laisu ma ei pea antud juhul TRAKTOREID silmas, need unustame üldse ära.
Ma pean kubatuuri all silmas normaalseid euro ja japsimootoreid 3-6 liitrit vast.
B-klassi vaatan 100x suurema huviga kui outlaw-i, see kisub minu jaoks mõtetuks/igavaks.
Ülinormaalne oleks veel see, et kui need 8s sisse sõitvad euro ja japsi autod on tänavasõidukid nagu põhjamaades.

USA-kad ei tekita minus hetkel veel sellist huvi nagu japsi ja euro mudelid.
~4l kubatuuri + boost on hetkel just about enough.

Ja mis peamine mulle meeldib kui selline auto on streetable mitte for drag use only.

Postitatud: 01.08.2008 12:40
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:USA-kad ei tekita minus hetkel veel sellist huvi nagu japsi ja euro mudelid. ~4l kubatuuri + boost on hetkel just about enough.
Kisub offtopicuks ära.
No meil ongi ju dragil vastavad klassid kah, et ...4.0T peabki olema enough. Konkurents aga nii madal, et isegi 3.0T on juba kõva sõna :lol:.
Vana ütlus: "No replacement for displacement". Aga 16,387cc on ikkagi suurem kui 1CID :evil:.
Juba 3.0T masinate puhul on vaja sellist pidamist, et soovitav on masin tagant teerulliks ehitada, mistõttu pole väga tänavasõbralikud.
Ootan huviga, et oleks eraldi klass ka 4L/1.7 masinatele - sest sealsed 400-700hj masinad võivad tõesti veel tänavakõlbulikud olla, ja kõlbaks ka veel opentrackile.
Minu arust 0.7bar @ 3L on sama väike saavutus kui 0.7bar @ 1L. Üldsegi võiks miinimum-massid klassides sõltuda rohkem kubatuurist. Praegu 1.8T vs 3.0T on viimane 66% suurem mootor ja peab olema ainult 19% raskem - ei tekita just palju võimalusi ja põnevust. Ise plaanin järgmiseks midagi väiksemat ja odavamat ehitada (2.0T@800kg on kah praegu pooleli), jällegi pühapäevamasinaks + open-track ja mitteametlikud dragid, kus normaalsemad klassid.
Ootaks HP'lt kah, et järgmine projekt oleks küll suurem mootor aga et HJ hind oleks sama madal. 4.2T audi de-stroker'iga 4.0T näiteks :)

Postitatud: 01.08.2008 13:05
Postitas Mihkel
Astrona kirjutas:4.2T audi de-stroker'iga 4.0T näiteks :)
:roll:

Postitatud: 01.08.2008 13:22
Postitas Ragnar
Homme oled platsis nagu ma eeldan ? Sain ma õieti aru, et nüüd on parema pidamisega rehv ka kasutusel ? Kõike eelnevat silmas pidades ja liimitud rada kas sa jõuülekande tugevuses ei kahtle ?

Postitatud: 01.08.2008 15:33
Postitas HP
Ragnar kirjutas:Homme oled platsis nagu ma eeldan ? Sain ma õieti aru, et nüüd on parema pidamisega rehv ka kasutusel ? Kõike eelnevat silmas pidades ja liimitud rada kas sa jõuülekande tugevuses ei kahtle ?
Platsis ikka aga rehve ei vahetanud kuna pole mõtet talveks seisma osta neid slikke.

Postitatud: 01.08.2008 20:48
Postitas Ragnar
Fun :) Tulen jälle kaasa elama!

Postitatud: 01.08.2008 22:25
Postitas HP
Ragnar kirjutas:Fun :) Tulen jälle kaasa elama!
Ja isegi väga fun :-D
Käigukast sai just alla tõstetud ja käigukasti hoovastikus korrektuurid tehtud :)
Nüüd lähen viin sõbra pärnu ära ja siis laon auto lõppuni kokku ja kui hästi läheb siis saan paar tundi magada :-D

Postitatud: 02.08.2008 21:37
Postitas andrec
Said kuskilt pooltelje?

Postitatud: 03.08.2008 0:24
Postitas tonny
Mulle helistas päeva jooksul üsna mitu tegelast, aga kahjuks S2 ABY poolteljed ei pidavat sobima, seega mina abiks kahjuks olla ei saanud :(

Postitatud: 03.08.2008 5:42
Postitas ranz
Õnneks sai mitmest asjast kokku üks sobiv ja sõit sai tehtud :)