10. leht 61-st
Postitatud: 30.04.2008 12:58
Postitas Kuuno
v head tulemused siiani, aga ma ootan ikka seda aega kuna sa oma arvutamistest lahti ytled :D tundub vähemalt et se teooria ja praktika ei kõnni ikka käsikäes alati
edu!
Postitatud: 30.04.2008 13:27
Postitas Astrona
Kuuno kirjutas:v head tulemused siiani, aga ma ootan ikka seda aega kuna sa oma arvutamistest lahti ytled :D tundub vähemalt et se teooria ja praktika ei kõnni ikka käsikäes alati

edu!
Mismõttes "siiani"

Ennustad kurja

? Arvutamine mul kutsehaigus, ainult XANAX jms aitaks, preagugi arvutan sobivaid ülekandeid

, tahad arvutan su auto "kuusakoski-kuupäeva" kah välja!?

Aga tegelikult mul praktika ikka sama nõrk kui teooria

Üldlevinud arvamus on vist see, et osad autod "lihtsalt" liiguvad teistest paremini ja matemaatika on lihtsalt õppeaine

Postitatud: 03.05.2008 20:52
Postitas Astrona
Viimase 10 päevaga on auto 15kg kergemaks läinud. Lisandus aga ca 5kg strut-bar'e mille arvelt võtan varsti tagaistmetugede toetus-plekid tagant ära. Tagu-strut peaks aitama ka natukese pidamisele ja esistrutti 402m peal vist peale ei jäta, seega struttide lisamine ei tohiks ET aega suurendada ja ringrajal peaks juhitavus parem olema - peale selle et välimusele annab juurde, eriti tühjaks visatud tagaosale

. Homme lendab ABS, mis peaks Junsu väitel 7kg olema.
Kuu jooksul on plaan esi + tagu stange vahetus, millega peaks veel 10kg säästma, siis tulevad siiski veel väiksed karbilaiendid + plastikesitiivad ja kapott ehk siis kokku ca 25kg kergemaks. Ja võrreldes eelmise kuuga -45kg ehk 3.5% parem pidurdamine, keeramine ja kiirendus + parem välimus + vähem rooste muret - ja 20m võrra varasem 402m läbimine

Ei tea kas tagavararattakoopa eemaldamine on legaalne? Mõtlen, et kuna ta nii kui nii kõige roostemaiam koht, siis võiks ta välja lõigata ja plexiga asendada.
Tagaluugi luku võiks kah nahhui saata, lukud toestused jms peaks mingi 5kg olema.
Varsti panen värskemad pildid kah.
Postitatud: 04.05.2008 11:38
Postitas junsu
no need originaal plekkesitiivad on juba nii õhukesed ja kerged...ei usu et mingit erilist kaaluvõitu plastikuga tuleb.vähemalt mitte sellist,mis nende hinda ära tasuks.se tiib kaalub ise heal juhul 3 kg/tk.ainuke asi,mille ise kunagi ära vahetaks,oleks tagaluuk ja selle klaas kerge vastu.
käi siis kuskil kaalupeal ka ära.krt,ma ei usu,et se auto enam tonnigi kaalub.
Postitatud: 04.05.2008 11:55
Postitas Astrona
junsu kirjutas:no need originaal plekkesitiivad on juba nii õhukesed ja kerged...ei usu et mingit erilist kaaluvõitu plastikuga tuleb.vähemalt mitte sellist,mis nende hinda ära tasuks.se tiib kaalub ise heal juhul 3 kg/tk.ainuke asi,mille ise kunagi ära vahetaks,oleks tagaluuk ja selle klaas kerge vastu.
käi siis kuskil kaalupeal ka ära.krt,ma ei usu,et se auto enam tonnigi kaalub.
Plasttiivad kaaluvad tunde-järgi kokku ca 1kg, valguse käes paistavad läbi :P. Käsitöö klaasplast oleks muidugi juba raskem. Sain need 2500.-ga, aga näpuotaga vaja viimistleda, muidu maksaks kuni 5K, ja siis ma poleks neid (veel) ostnudki. Arvestada tuleb, et plekktiivad roostetavad ja ei maksavad ise kah midagi - seega kokkuvõttes saan roostemurest lahti ja 5-10kgkg ESIOSA kergemaks! Tagaluugi vahetus ei anna midagi kaalujaotusele, ja need koos pleksiklaasiga maksava 10K+++.
Ülevaatusel oli ta 1290kg -mina -tööriistad ja kustuti ehk ca 1190 väikeste ratastega ja 20kg bensuga. Janno kaalus seda 1170kg peal. Arvan, et alla 1100kg läheb väga kalliks - odavam on võimsust üle 400 ajada

Postitatud: 04.05.2008 12:32
Postitas jeff01
kaalusin huvi pärast bmw esitiiva ära ja se oli alla 2kg kusjuures veel koos mastiksiga (Julgen pakkuda, et uus plekktiib kaalub ca 1,5kg) nii et kaalusääst vaid tiibade näol mitte üle 3kg, roostekindluse teemal aga tasuvad sellise hinna juures kindlasti ära

Mina suutsin oma auto kapoti alt eemaldada umbes niipalju ebavajalikku:
http://www.porsche-foorum.ee/bmw/data/1 ... 090015.JPG
Radikas läheb küll esialgu tagasi aga seal hunnikus pole ka kogu kraami. (Roolivõimu ja konditsioneeri pumbad ja torud, aku ja ABS jne pudinad pildilt puudu) Kapoti alt eradlatud asjade kogukaluks ubes 60kg. Sellest umbes 20-25kg läheb pagasiruumi.
Postitatud: 04.05.2008 22:04
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:kaalusin.
roolivõimu ma maha küll ei võta.
s13 on vähe suurem kah kui e30, kui kihla peaks vedama, siis 5-6kg on tiivad ikka. Võimalik et plastik-tiib kaalub mingi 354g vms, kui mõtlema hakata, on tühi õllepudel u. sama raske

Aga eks neid tiibasid peab kaaluma. Kahjuks on forumis lihtsam käia kui garaazis

Postitatud: 05.05.2008 9:03
Postitas mustS14
S14 tiivad ei kaalu küll mitte midagi, vaevalt S13 omad palju raskemad on
Postitatud: 05.05.2008 9:13
Postitas mart154
mustS14 kirjutas:S14 tiivad ei kaalu küll mitte midagi, vaevalt S13 omad palju raskemad on
S13 tiivad: plekile värv peale lastud ja pärast plekk alt ära võetud :D
olematu kaaluga asjad.
Postitatud: 05.05.2008 9:18
Postitas Astrona
mart154 kirjutas:S13 tiivad: plekile värv peale lastud ja pärast plekk alt ära võetud :D olematu kaaluga asjad.
Vennas-auto 100Ampri kohta käisid küll sellised jutud.
mustS14 kirjutas:S14 tiivad ei kaalu küll mitte midagi, vaevalt S13 omad palju raskemad on

mitte midagi? Hmm peaksin S14 esiosa peale mõtlema

Vat S14 on suunatule auk tiiva sees - need nurgaosad 2x 5x5cm kaaluvad juba 100g vms.

Klaasipesu paagi võiks kah tegelt pagassi panna - seal voolik praktiliselt juba olemas

Asja tipp on aga see, et peaks õlid ja jms vedelikud välja laskma või vähemalt igast august 200g

saaks kah kilokese kergemaks

Postitatud: 05.05.2008 16:11
Postitas sada1000
Päris mitu kilo saab maha kui turbo kapotialt ära visata.. vedasin täna just ühte.. krt, vaata mis see kaalub

Postitatud: 05.05.2008 16:33
Postitas Motary1
Kõige märgatavam kaaluvõit eesotsas oleks fikseeritud tuled, nende valik on suur ja klapptulede mehhanism kinnitustega on päris raske
Super Made'i versioon
Postitatud: 05.05.2008 16:47
Postitas Crac
Astrona kirjutas:
s13 on vähe suurem kah kui e30, kui kihla peaks vedama, siis 5-6kg on tiivad ikka. Võimalik et plastik-tiib kaalub mingi 354g vms, kui mõtlema hakata, on tühi õllepudel u. sama raske

Aga eks neid tiibasid peab kaaluma
Võta TÄIS õllepudel ja kaal kaasa ning tule kaalu minu juures tiivad (mul mõlemad käeulatuses, nii plastik kui ka plekk) ära :D
Ja tagasi koju minnes viskad ehk need rehvid ka peale

Postitatud: 05.05.2008 16:49
Postitas junsu
Võta TÄIS õllepudel ja kaal kaasa ning tule kaalu minu
se mingi riisimeeste värk,et jooma ajab koguaeg ve :D
Postitatud: 05.05.2008 17:09
Postitas Astrona
Crac kirjutas:Võta TÄIS õllepudel ja kaal kaasa ning tule kaalu minu juures tiivad (mul mõlemad käeulatuses, nii plastik kui ka plekk) ära :D
Ja tagasi koju minnes viskad ehk need rehvid ka peale

Seda asja peab kaaluma

Teine kord võiks kohe suurema kaalumise teha, võtaks kohe rohkem materiali kaasa, et ka raskemaid asju saaks kaaluda

Kaaluks hommikuni, ja siis hommikul kaaluks veel paar kergemat, et kaalumise tagajärgi leevendada.