10. leht 21-st
Postitatud: 01.06.2008 17:07
Postitas Kelm
pr8 kirjutas:11.6 Ajapiirang (turvaindeks) kõikidele klasside võistlejatele: Võistleja ei tohi sõita 7,999 sek või kiiremini. Kui sõiduk kulgeb ajasõitudes määratud turvaindeksist kiiremini, siis tulemust ei arvestata ja võistleja saab hoiatuse. Indeksi lõhkisõitmisel eliminaatoris loetakse võistleja kaotanuks, võistleja õigus võistlustelt saadavale kohale ja punktidele jääb alles.
Mul on selle kohta oma arvamus...
kui nii autod edasi arenevad siis ...kes 8.0000 kõige lähedamale saab on siis võitja ve. See ei ole enam kiirendus ju.
Postitatud: 01.06.2008 17:26
Postitas Mardo
pr8 kirjutas:11.6 Ajapiirang (turvaindeks) kõikidele klasside võistlejatele: Võistleja ei tohi sõita 7,999 sek või kiiremini. Kui sõiduk kulgeb ajasõitudes määratud turvaindeksist kiiremini, siis tulemust ei arvestata ja võistleja saab hoiatuse. Indeksi lõhkisõitmisel eliminaatoris loetakse võistleja kaotanuks, võistleja õigus võistlustelt saadavale kohale ja punktidele jääb alles.
Mul on selle kohta oma arvamus...
ka minu oma arvamus....

Postitatud: 01.06.2008 18:03
Postitas Marko L
Alla 8seki ei ole turvaliselt võimalik sõita meie rajal.
See kuidas Seppo kunagi külg ees anduritest üle sõitis ei ole normaalne nähtus.
Teemasse ka. Väga ilus esitus jällegi Markelilt ja edu järgmiseks võistluseks!
Postitatud: 01.06.2008 19:48
Postitas Samvel
Alla 8sek B klassis ei tule niipea. Siit edasi pole areng enam sama kiire, et 1.5sek/a. Usun, et enne seda tuleb mingi korrektuur klassijaotusse, või tekib mõni Pro Compact taoline klass juurde.
Markeli sõitude ja tulemustega olen väga rahul. Igatahes testimine ja arendustöö jätkub. Tulevasel nädalavahetusel osalemel sellisel üritusel:
http://www.bikeshow.lt/dragrace/lt.htm
Postitatud: 01.06.2008 20:48
Postitas pr8
BTW, mida selle(laadse) kasti kasutamisest arvate:
CO2 abil vahetatakse (air shifting), s.t vahetamiseks on rooli läheduses nupud.
Sidur on ainult kohaltvõtuks, mingit kangi ei pea ka liigutama.
http://www.lencoracing.com/CS2MasterPage.html
ET kukub kolinal.
Postitatud: 01.06.2008 21:02
Postitas Samvel
Pärtel, Lenco olekski meie best choise, me oleksime üliõnnelikud kui saaksime seda kasutada. Sellega on ainult üks AGA, Lenco on street klassides ju keelatud.
Jäävad üle igast G-Force`d, Jerico`d jms milledel samuti airshift option, kuid need pole nii tugevad ega samahead kui sektsioonidega Lenco.
Postitatud: 01.06.2008 21:46
Postitas mart154
pr8 kirjutas:BTW, mida selle(laadse) kasti kasutamisest arvate:
CO2 abil vahetatakse (air shifting), s.t vahetamiseks on rooli läheduses nupud.
Sidur on ainult kohaltvõtuks, mingit kangi ei pea ka liigutama.
http://www.lencoracing.com/CS2MasterPage.html
ET kukub kolinal.
5.1 Käigukasti tüüp ja mark vaba, keelatud on kasutada Liberty- ja Lenco- tüüpi kaste.
Outlaw klassile ei kehti tehnilisest reeglistikust järgmised punktid -
5.1, 9.2, 9.6, 9.11, 10
Postitatud: 01.06.2008 21:51
Postitas tonny
täitsa kena auto

kiire ka :D
Postitatud: 03.06.2008 12:23
Postitas tmac
Jah peab tõdema see auto on haigelt kiire ja seda ikka kohe päris haigelt. meie vastu sõit läks küll nihu ja uskuge mind kunagi ma ei alahinda enam frontrunnerite tähtsust selliste jõudude juures. Tartus lahingut meie poolt ei tule kuna king of europe on samal ajal ja s2 on seal ,aga 3ndal etappil üritame kindlasti vastu hakata kuna as we speak töö käib s2 pidamise kallal. igatahes on ES tubli olnud ja markeli kohta võib öelda tõeline võidusõitja. Tõestus selle kohta on siin
http://www.youtube.com/watch?v=ta6fubOt6mI
Postitatud: 03.06.2008 12:57
Postitas Astrona
Kas teoorias tohiks sealt edasi sõita ilma disklaffi saamata?
Sellist rataste massi on vist suhtvõimatu amortiseerida. Näha on et peale käiguvahetust jäid rattad hüppama.
Igastahes soovitan sinna veel investeerida - tuleb ka pidamist juurde.
Ise avalaksul tegin samal rajapoolel samas kohas (aga ainult 100pealt) 10% sellest trikist.
Postitatud: 05.06.2008 9:28
Postitas kristo.sy
kui juttude järgi olevat speedestil ülelaade rõhku 1,4 ja moto kannatab 2,8 siis peaks ju sealt paukku veel küll ja küll tulema

pigem jääb asi vast rohkem selle jõu õige maha kandmise taha

Postitatud: 10.07.2008 17:16
Postitas tmac
Ilus Kas pole. Päris Äge oli lätakatele seletada milleks langevari kasulik on
Postitatud: 10.07.2008 17:51
Postitas Astrona
tmac kirjutas:
Ilus Kas pole. Päris Äge oli lätakatele seletada milleks langevari kasulik on
tagasisõidutee on lühem - kulub vähem kütust ja mootorit, ja piduriklotse peab kah harvem vahetama

Postitatud: 10.07.2008 20:54
Postitas sada1000
Astrona kirjutas:
tagasisõidutee on lühem - kulub vähem kütust ja mootorit, ja piduriklotse peab kah harvem vahetama

priceless

Postitatud: 10.07.2008 22:48
Postitas Samvel
Tmac, sulle peaks vist keegi seletama, mis on langevarju ja pidurdusvarju erinevus
Aga muidu mulle meeldib see pilt rohkem:
