10. leht 48-st

Postitatud: 17.12.2007 23:21
Postitas junsu
oot,oot...

oled juba maha müünud(müümas) enamus mootorist ja käigukasti??
välimus kisub ka päris kurjaks ära.kas tänavalegaalsuse säilitamise plaan on maha maetud juba?

Postitatud: 18.12.2007 0:13
Postitas Karol
See auto ei kao tänavatelt,

Postitatud: 18.12.2007 0:14
Postitas RICE BURNER
oled juba maha müünud(müümas) enamus mootorist ja käigukasti??
välimus kisub ka päris kurjaks ära.kas tänavalegaalsuse säilitamise plaan on maha maetud juba?
Üldsegi mitte! Tulebki veidi ilusam ja kiirem tänava ja drag auto.

Postitatud: 18.12.2007 12:18
Postitas super G2
aga uus kompott tuleb automaat või manuaal ikka????

Postitatud: 18.12.2007 13:14
Postitas Motary1
Otselülitus kast oleks targem idee ikka, ma arvan, või siis sequential

Postitatud: 18.12.2007 13:46
Postitas Karol
Ikka õige kast tuleb, otselülitus

Postitatud: 18.12.2007 14:11
Postitas RICE BURNER
Ikka õige kast tuleb, otselülitus
Kõige õigem käigukast tuleb, mis üldse tulla saab.
Käsitsi lülitusega automaatkäigukast. (TH400)
Kergem, lihtsam ja mis peamine, kuni 2500hp kasutatav.

Postitatud: 18.12.2007 14:47
Postitas peepp
Ma ei tea, kellega Sa käigukasti osas asju ajad aga 2500 hj. tundub ülimalt ebareaalne. Kui see on mõne firma lubadus, siis suhtu asjasse konservatiivselt. Tüüpiline dragi jaoks tehtud TH400 kestab ca. 600 hj.

Ja see pole kindlasti tõsi, et TH400 on kerge, vastupidi sellega saab laevu merre ankurdada, kõige raskem usa autom. kast üldse. Lisaks võtab ta väga palju jõudu ära tagaratastelt ehk sisemine kadu on suur.

Parim dragi kast meie applicationite puhul on kindlasti PG, kerge, väikese jõukaoga ja seda suudetakse ca. 1000 hj. kestvaks ehitada siinsamas lähedal Soomes. Lauri ja Erkki oskavad kindlasti täpsemalt rääkida, nemadki kasutavad PG'd oma autodes.

Postitatud: 18.12.2007 15:05
Postitas Fog
peepp kirjutas:...Parim dragi kast meie applicationite puhul on kindlasti PG, kerge, väikese jõukaoga ja seda suudetakse ca. 1000 hj. kestvaks ehitada siinsamas lähedal Soomes...
Googeldamiseks sobib sõna "SimunaGlide" - nii neid soomes ehitatud PG-si nimetatakse. TH400 sellist jõudu ei kannata.

Postitatud: 18.12.2007 15:19
Postitas RICE BURNER
Ega te ei valetagi, kuid TH400 on 300zx-i kastist palju kergem ja kasti hetke tugevusvaru on tellitud kindlalt taluma 1200rwhp. Mehed lubasid, et kui vaja siis ka 2500hp
USA-s on auto, mis sõidab sellega suvest saadik 9,4sek ja ainult 700rwhp-ga.

Postitatud: 18.12.2007 15:52
Postitas peepp
Kui Sul jääb võistlusmass alla 1400 kg, siis PG'd kasutades oled kiirem, see on üldteada fakt. See kast on konstruktsiooni poolest jupp maad efektiivsem kui TH seeria kastid.

1200 rwp tundub mulle muinajutuna aga ega ma pole ka suurem ekspert. Siiski soovitan suhelda inimestega kes seda on. Ja neid on siit 80 km põhja poole piisavalt. USA on kaugel ja seal on kõik "suurem".

TH400 kaalub ca. 70 kg ilma konverterita. Huvitav, mis valemiga see Nissani kast siis oluliselt raskem on ? Malmkorpus või ? :-D

Postitatud: 18.12.2007 16:49
Postitas RICE BURNER
Ega minagi TH400 käigukasti ekspert ei ole, kuid antudjuhul on tegemist kogenud vennikestega. Proovin ära ja saan targemaks.
Otsustavaks sai kogu komplekti hind ja garantii, mis selle ostuga kaasneb.
Esimesel aastal muudetakse tasuta ka Stall speedi, mis on ka väga tähtis, sest Dorque konverteri saatekulu jääb ainult minu kanda.

JW Performance transmissions is located in Rockledge Florida, they have supplied domestic drag racers with transmissions and torque converters since 1976. These guys know how to build a TH400 and their customer service is second to none.
A basic J.W Perfomans TH400 will handle 1000 HP (can be built to handle up to 2500 HP at extra cost), are completely rebuilt and include reverse manual valve body, fully rollerized thrust bearings (drag free option), aluminum deep pan and are machined to accept the Z32 adapter plate and bellhousing.

Postitatud: 18.12.2007 19:24
Postitas RICE BURNER
Käigukast tuleb sellisest ettevõttest. Miks ei peaks usaldama?
http://www.racewithjw.com/about.php
http://www.racewithjw.com/JW_catalog.pdf

Lisaks sellele valmistab üks Usa mees detailid kasti paigaldamiseks Nissanile.

Peep siin on kirjas, et tühikaal on käigukastil 130 lb (umbes 58kg)

Postitatud: 18.12.2007 22:51
Postitas peepp
Eks see selline abstraktne teema ole, ma lihtsalt vahendasin oma kogemust TH400 osas, mis on Lauriga suheldes meelde jäänud, tema ju kasutas enne seda kasti aga kui 1000 hj. ligi hakkas jõudma, siis vahetas PG vastu.

Mis PG ja TH400 erinevustesse puutub, siis need on faktid. Tänava autole muidugi ehk tõesti 3 k. sobib paremini aga PG on kiirem kui pole raske auto. Sul vist tegelikult on üle 1400 ?

Üldiselt kui googlesse Th400 kaal sisse lüüa, siis enamus vastuseid on natuke alla 70 kanti ilma konverterita, ehk kas nende pakutav kast on kergendatud või nad kaaluvad seda mingis eri komplektatsioonis. Ise pole kaalunud.

Postitatud: 21.12.2007 21:57
Postitas RICE BURNER
Elu on näidanud, et valmis osa tellida on mõistlikum, kui pärast mässata, eriti, kui peab sellise ümberehituse teostama 3kuu jooksul.

Pilt