10. leht 21-st

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 31.03.2011 9:27
Postitas uzzac
Seppuku :)

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 31.03.2011 12:21
Postitas Mardo
spagettid :kill

Head lahendamist, been there, done that :lol:

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 21.05.2011 11:53
Postitas Motary1
Tõstan selle teema ka vaikselt ellu, varsti läheb põnevaks :) Nimelt on eestisse lõpuks jõudnud mu auto Nistune aju.

Tehtud:
Boost controller ühendatud
Radiaatori ventilaator lülitataks eläbi relee nüüd, hiljem vaja teha veel selliseks, et aju lülitab seda ( S14a-l võimalus olemas)
Näidikute elekter
Starter toimib lõpuks, jei



Projekteerisin vähe edevama õlivanni, mis vaja veel lasta laseris tükkidena välja lõigata ja siis kokku keevitada:

Pilt

Muutsin turborõhu kella asukohta, kuna lisandus õlirõhu kell, kolmas on dekoratiiv element.

Pilt

Ehitan tuulekodasid jahutitele:

Pilt

Downpipe teibitud:

Pilt

Postis on hetkel veel Tomei normal size FPR, mis peaks kohe kohe mu käes olema, kütuselati otsa adapteri tegin ise, lõikasin ca latil tüki maha ja keermestasin ära ning keerasin otsiku sisse. Samuti vaja ühendada mootori külge mu mehhaanilise õlirõhu kella vooliku ots, originaali viskan sealt ära, kuna kui armatuuris tuli põleb siis on juba hilja. Kui ma olen muu elektri õigesti lahendanud, on käivitamisest ainult puudu bensiin :)
Suured tänud siinkohal Mujramile, kes elektriga abistas.

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 25.05.2011 23:17
Postitas Motary1
Aju siis nistune'i paigalduses, käigukast jälle alt ära ja laiali kuna üks nõellaager oli elust lahkunud ja mõned käigud ei lukustunud ja võllid olid pidevalt ühenduses (tühikäigul vedas rattaid ringi)

Vanad välja..
Pilt

Uued aftermarketist sisse:

Pilt

Pilt

Õlirõhu kell ühendatud:

Pilt

DP-HP-st õiges mõõdus üleminekuga lõdvik (enne oli sirge 76mm voolik 70mm ja 64mm toru peal)

Pilt

Kui nüüd kasti alla saab, peaks käima saama. Lõpp on alati raske :o

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 25.06.2011 23:29
Postitas Motary1
Consuldi ühendasin püsivalt sisse:

Pilt

Pilt

Uus gaasiklapi andur, too, mis mul kaasas motoga oli ei sobinud mölla palju tahad ja ei keeranud ka nii palju kaasa.

Pilt

Wastegate vedru oleks vaja veel vahetada aga muidu dünoks valmis, õige nistune pidi ka eestis olema nüüd

Pilt

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 09.07.2011 1:20
Postitas Motary1
Alustasin õlivanniga:

Pilt

Õiget 1.5mm plekki mul ei olnud ja tegin enamuse sellest ühe transiti külje uksest :-D

Ostsin stange sisse õiged tuled:

Pilt

ja blowoff klapi, mille peaks ka kunagi külge monteerima

Pilt

Homme lähen ajule järgi ja nädala aja sees panen auto käima. :burn

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 13.07.2011 18:38
Postitas Kahvel
Väga seksikas :car

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 14.07.2011 9:26
Postitas arxman
Pole eriline Nissani mees ja seega pole aimugi, milline see originaal õlivann välja näeb, aga miks selline nagu parem on?

Saan aru, et tehtud tavalisest plekist. Saab nagu keevitusega pidama kah?

Mäletan kunagi mootorratta ajastust, kus üritasin oma Minski kodukootud krossikale välismaa krossikate sarnast bensiinipaaki kokku keevitada, aga seda nagu tookord ei õnnestunud vettki pidama saada :-D Eks kindlasti oli siis ka palju kogemustes kinni, sest oli esimene suurem asi, mida keevitada üritasin.

Eks lähiajal tuleb uuesti proovida :)

arx

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 14.07.2011 9:57
Postitas Astrona
arxman kirjutas:Pole eriline Nissani mees ja seega pole aimugi, milline see originaal õlivann välja näeb, aga miks selline nagu parem on?
Japsidel kõik optimeeritud, originaalis käib seal 2x vähem õli kui sama võimsal BMW'l. Ja õlirõhk on suht lineaarne 2000rpm = 2bar ja 8500rpm = 8,5bar.
Nii saab üldiselt õlimahtu juurde, mis tähendab et saab mõne sekundi pikemalt pressida, enne kui kogu õli klapikambrisse on pumbatud - vähem saalede vahetamist.
Mul näiteks Pärnu mnt Tehnika viaduktil 3000rpm illma kiirenduseta hakkas õlirõhk 1.5 ja 3 vahel kõikuma, kui õli tase oli norm ja min vahel. Motary võibolla kardab, et 1. fooritagant rebib esirattad liiga kõrgele ja ongi saale :)
Motary1 kirjutas:Homme lähen ajule järgi ja nädala aja sees panen auto käima. :burn
u. 1 päev on veel jäänud, et "nädala aja sisse" mahtuda ;) . Rahulikult tehtud, ära siis nüüd kiirustama hakka :)

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 15.07.2011 12:13
Postitas Motary1
Sain aju kätte aga autot käima ei saa. Tuleb hakata nüüd elektri viga otsima. Kiirustada ei maksa tõesti, samuti remontisin vana wastegate'i ära mis kunagi ostsin, lekkis too. Õlivann on sellise kujuga kuna sinna tulevad hingedega vaheseinad, et kurvis ei kaoks õli ühele poole ära, kui üks hinge tuleb lahti läheb teine kinni. Vaata cadi pilti, et mõista või otsi googlest Tomei SR20 oil pan

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 02.08.2011 22:23
Postitas Motary1
Leidsin midagi liiga hea hinnaga, et minna lasta ja tellisin ära:

Pilt

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 03.08.2011 11:25
Postitas ahto42
No kas ikka veel ei kuule pauku?

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 03.08.2011 13:24
Postitas Motary1
Kuhu kiiret on?
Ma ei viibi hetkel ja veel järgmised 3 nädalat eestis, pole väga võimalust selliste tegemistega tegeleda :)

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 10.08.2011 20:57
Postitas Motary1
Eile pandi siis tagatuled Jaapanist Eesti poole teele ja Aftermarketist tellisin BC Racing RM seeria coilverid, mis on küll natuke kallimad, aga ümberpööratud esiamortidega, mis oli üks põhilisi kriteeriumeid mul. Suur tänu Siimule hea hinna eest ja Kasparile Siimule augu pähe rääkimise eest :mrgreen:

Pilt

Ümberpööratud amort on siis selline:

Pilt

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 11.08.2011 16:22
Postitas eclipse
Mis selle asja eelis?