10. leht 31-st

Postitatud: 13.09.2005 13:02
Postitas Samvel
üllas eesmärk Marcus :)

Postitatud: 13.09.2005 14:22
Postitas RICE BURNER
Düno pidi vist küll aiateibaid näitama, vaadates timmermanni supra aega ~12,5 slikiga ja väidetavalt 450hp
Autod ei ole ilmselt ühes kaalus ka, sealt see erinevus tuleb

Postitatud: 13.09.2005 14:45
Postitas Audiophile
Kahju et kiirust ei mõõdetud, selles järgi saaks juba midagi arvutada. Supra on muidugi raskem aga minu 60 jalga oli ELUSITT. samas lõppkiirus spidoka järgi võis olla mingi 210-215, reaalsuses siis seal 200 ligidal.

Max

Postitatud: 13.09.2005 15:54
Postitas Silwer
Tahho pöördeid ja käiku ei mäleta finishi joonel?

Teades pöördeid, käigu ülekannet, diffri ülekannet ja rehvi mõõtu saab üpris täpselt reaalse lõppkiiruse väljaarvestada.

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62

Postitatud: 13.09.2005 16:55
Postitas Audiophile
tean vaid seda et 3 käik oli alati piirajas (180 kmh) ja enne lõppu panin alati neljanda juba.

Paari pilti ka nädalavahetusest, loodan et piltide omanik ei pahanda et need siia üles riputan:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 13.09.2005 18:50
Postitas jannyy
Väga kenad pildid!
Kas rehv vastu koopa äärt ei käi näiteks kiirendamisel?
Pildil tundub see vahe olematu.
Jõudu ja jaksu ehitamisel.

Postitatud: 19.09.2005 21:54
Postitas Audiophile
Väike update:

Auto käis norras näitusel, ajal mil sinna ja tagasi söideti, siluti veel cruising map-e, 1200 km reisi keskmine kytusekulu tuli ca 10l/100km kohta, kusjuures keskmine kiirus vöib tulla kuski 105 kmh, s.h on ka ca 50km 250+kmh söite, nii et ma arvan et kyttekulu seisukohalt suht ok.

Mis siis veel, kuna AFR on paigas, tekib röhk märksa varem ja on tekkinud ka olukord kus turbo suudab rohkem röhku tekitada kui mootor füüsiliselt läbi suudab lasta (praeguse seade juures). Kogu värk väljendub "surge" näol mis ca 5000 rpm juures full loadil ilmneb.

Next step: regullitav rihmaratas, selle teen esimese asjana ära
kövemad klapivedrud, long duration cam ja mild head job, jääb aga talve ootama. Siin taga on veel mönikymmend hobust kinni ja mid range torkki saaks ka kövasti juurde + oluliselt parema spoolupi. :D:D:D

max

Postitatud: 20.09.2005 6:54
Postitas Raceboy
Markus, väike täpsustus: long duration on turbo puhul no-no, nuka juures on vaja just suuremat lifti, igasugune overlaping klappide vahel peaks jääma nii väikseks, kui võimalik..... :roll:

Postitatud: 23.09.2005 11:31
Postitas Audiophile
Nii,

Paar väikest asja siis plaanis.

Natuke karmim nukkvöll on leitud, andmed sellised:

Intake opens 1 degree after TDC
Intake closes 49 degrees after BDC
Exhaust opens 47 degrees before BDC
Exhaust closes 1 degrees after TDC
Stock lift: 12 mm intake, 12 mm exhaust

Praeguse nuka andmed:

Intake opens 1 degree after TDC
Intake closes 49 degrees after BDC
Exhaust opens 43 degrees before BDC
Exhaust closes 3 degrees before TDC
Stock lift: 12 mm intake, 11 mm exhaust

Sellest peaks piisama et mid-range parandada, saada parem spoolup ja vabaneda surge-st mis ilmed 5 käiguga full loadil. Kangemaid klapivedrusid esialgu veel vaja ei ole.

Postitatud: 26.09.2005 9:39
Postitas Audiophile
Talve tulekuga on mingeid mötteid tekkinud seoses auto värviga, midagi sellist on silme ette jäänud
Pilt

tea, kus selle koodi saaks..

Hmm, VT mehed äkki keegi proovib seda tooni minu auto peal?

Postitatud: 26.09.2005 10:44
Postitas Samvel
VT mehi otsi teistes foorumites :-D
muidu ilus värv, kindlasti kenam kui praegune :p
mulle tundub, et Lille e30 on/oli sarnast tooni...

Postitatud: 26.09.2005 10:52
Postitas UrS4
Audiophile kirjutas: äkki keegi proovib seda tooni minu auto peal?
aga palun...

Postitatud: 29.09.2005 8:59
Postitas Audiophile
Nii

Sai siis soomes dynomas käidud, Hr.Harineni juures isiklikult, väidetavalt on nende dyno yks soome täpsemaid.

Tulemus oli 402hj/550nm väänet@5000 rpm. 1.8 bar-i boosti.

Enne dynole minekut eelmine päev sai autole pandud siis vabalthingava nukk, tänu millele paranes spoolup, oluliselt paremaks sai ka mid range ja top end-i, Tösi dynol ilmnesid paar asja et nimelt oli see ainult natuke kangem nukk tuksi keeranud syyte map-i mida tuli paar kraadi tagasi keerata, tulemus = peaaegu 70 lisahobujöudu. Auto käitumine on väga erinev sellest mis ennem oli, too päev kui veerandmiilil 12.76 sõitsin oli autol veel tavaline nukk, väga rikkalt käis jne. Praegu ärkab turbo oluliselt varem ellu, musta ei aja enam tagant välja, akndad lahti saab ka juba söita jne jne. Eile esimest korda sai ka siduri kärsakat tuntud, ju siis ei ole sellisele väändele enam vastupidav, aga önneks ostsin aasta alguses juba GT2 siduri koos kettaga, nyyd tuleb vaid oodata millal praegune saba annab.

Mis siis veel. WB näitab et alates 4500 pöördest on segu rikas, ehk siis seal on paar Hj peidus. Röhku kannataks ka veel 0.2 bari tösta ehk siis täpselt niipalju kui map sensor kannatab, Reguleeritav nukaratas oleks ka hea, sest ka selle nukaga ilmneb "surge" 5 käiguga söites. Sisselaske kolle pordid natuke avaramaks koos sisselaske kanalitega peas. Kui nyyd veel need viimased asjad ära teha, siis on lootust saada sinna 460-470 hj ja ligemale 600nm torki aga olen praegugi ysna rahul.

Markus

Postitatud: 29.09.2005 11:15
Postitas Silwer
Täitsa ilusad numbrid arvestades et mootoril endal ei ole muid modifikatsioone tehtud peale selle nuka paigalduse.

Kahju vaid et igasugu kiirendusüritused on nüüdseks läbi - saaks uut 400m aega proovida...

Postitatud: 29.09.2005 11:27
Postitas xjan
see pole eriline probleem. Tuleb vaid audiclub-i 1/4 mile tehnika "rentida" ja olemas ;)

Graafikut ka näidatakse?